return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Sensation 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
ice_key
säger bara en sak.... IDIOTER... att ens orka...
ScuL
quote:
Originally posted by ice_key
säger bara en sak.... IDIOTER... att ens orka...

vem..? de i bandet eller publiken som uppförde sig mycket barnslig??
(särskilt han som hoppade på scenen!)
ice_key
hela skiten... hur moget är det och nästan döda en person ? för han såg inte så levande ut... för att sparka på en människa som ligger är är jävligt dåligt... vet själv hur det känns och har sprickor kvar i revbennen efter 4 år.. en motfråga... vad hade hänt om han dog på scenen? det hade varit värre för hela holland och ID&T... se bara på roskilde..
benni
jag hade nog också börjat booa om dom höll på att scratcha och spela hiphop på en EDM fest.. :rolleyes:
ice_key
quote:
Originally posted by benni
jag hade nog också börjat booa om dom höll på att scratcha och spela hiphop på en EDM fest.. :rolleyes:

WORD!
benni
quote:
Originally posted by ice_key
hela skiten... hur moget är det och nästan döda en person ? för han såg inte så levande ut... för att sparka på en människa som ligger är är jävligt dåligt... vet själv hur det känns och har sprickor kvar i revbennen efter 4 år.. en motfråga... vad hade hänt om han dog på scenen? det hade varit värre för hela holland och ID&T... se bara på roskilde..

håller med ..
det var det RobGee bandet som höll på att sparka på den liggande mannen eller hur? typiskt amerikanskt beteende imo... om dom får höra att dom inte är dom allra mäktigaste, så slår dom tillbaks... även om det är väldigt orättvist... wow vilka gangsters, trodde säkert att alla dutch hoes skulle slicka dem efteråt
Laszlo
Jesus kristus, vilken jävla kallabalik....den ena är ju mer IQ-befriad än den andra...
ScuL
hmm samma svar här som finns på andra holländska sidor. alla väljer sido för killen som kom up och bara slog på utan anledning..

vad är det för kass mentalitet att man SLÅR en DJ för att du tycker hans musik är dålig??
that doesn't make any sense

även om jag inte tyckte om musiken kan man ju ta det lugnt, ställa sig nånstans, äta, bajsa eller göra något annat vettigt.. men inte booa eller slå. det är helt sjukt..

håller med att svaret av Rob Gee och hans band var lite FÖR agressivt, men jag kan tänka mig att man blir jätte arg när publiken reagerer sådant på ens musik....

folk kasta öl och skit och gav de långfingrarna! :conf:
benni
quote:
Originally posted by ScuL
hmm samma svar här som finns på andra holländska sidor. alla väljer sido för killen som kom up och bara slog på utan anledning..

vad är det för kass mentalitet att man SLÅR en DJ för att du tycker hans musik är dålig??
that doesn't make any sense

även om jag inte tyckte om musiken kan man ju ta det lugnt, ställa sig nånstans, äta, bajsa eller göra något annat vettigt.. men inte booa eller slå. det är helt sjukt..

håller med att svaret av Rob Gee och hans band var lite FÖR agressivt, men jag kan tänka mig att man blir jätte arg när publiken reagerer sådant på ens musik....

folk kasta öl och skit och gav de långfingrarna! :conf:

han gjorde också fel, men jag tycker att det är mycket mer allvarligt när ett band, eller en Dj börjar slå tillbaka.. det finns ju security som borde ta hand om det.. i värsta fall skulle dom ha knuffat honom i självförsvar, men att dom alla samlas omkring honom och sparkar, som om dom vore värsta gangsterna från brooklyn tycker jag mycket lågt..
anuga
http://music.anuga.se/v2/news/225/ ;)
Han klarade sig, personligen tyckte jag han är en hjälte.
Rob Gee var bara ett stör moment anser jag.

reveal
Fy fan :/ Den DJ:n (vet inte vem det är, har aldrig hört namnet ens) borde inte få fler spelningar, nånsin. (Och den gästen borde inte få gå på fler spelningar heller för den delen.)
Kongo_kim
nån som har videon på Prophet, Megamix & Zany?

Man kan på TT ladda hela Black videon men en 8 timmar video på 3 GB vill jag inte ha.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement