|
Sensation 2006
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |

Sensation white
22:30 HouseQuake Roog en Erick E B2B
0:45 David Guetta
2:00 MEGAMIX
2:30 Steve Angello
3:45 Sander Kleinenberg
5:00 Ferry Corsten
5:45 Benny Rodrigues
Sensation black
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live |
|
|
| lacksesepsotygh |
| funderar på att fara på white med några danska kamrater. hur snabbt brukar biljetterna ta slut, när de väl är släppta? |
|
|
| Kaveh |
De var slut på morgonen när de släpptes vid midnatt förra året i alla fall.
Funderar på om det blir White igen (för att det var så otroligt grymt) eller om man ska dra på typ Dance Valley eller liknande för att få uppleva något annat. |
|
|
| mr_fisken |
| lineupen släpps alltså tre dagar efter biljettsläppet men dom lär ändå ta slut på ett par timmar gissar jag :rolleyes: |
|
|
| FredAcler |
Då var line up'en släppt :)
Line up Sensation White 1/7-06:
HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Line up Sensation Black 8/7-06:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan |
|
|
| mr_fisken |
| ja jävlar STEVE ANGELLO :D fan vad skoj med en svensk i lineupen. Mycket house på sensation white och en riktigt tung lina på sensation black |
|
|
| zoric |
| Ferr finns i alla fall där.. |
|
|
| lacksesepsotygh |
fin white-lina, men jag kommer nog inte att fara. de jag skulle fara med tycker att linan är värdelös, vilket har mycket att göra med att varken taehesto eller armin är på den.
de borde väl nöja sig med ferry :conf: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
fin white-lina, men jag kommer nog inte att fara. de jag skulle fara med tycker att linan är värdelös, vilket har mycket att göra med att varken taehesto eller armin är på den.
de borde väl nöja sig med ferry :conf: |
mjo. men om man gillar trance och inte house är linan väl kass.
60€ för en fest med bara 1 trance DJ känns inte bra då
är man house-addict så är detta nästan himmlen antagligen.. |
|
|
| mr_fisken |
Var väl 2003 senast som sensation white var en trance fest.
Sen dess har det ju blivit en fest mer för allmänheten där det spelas house och annan lättlyssnad musik med en touch av trance. 2004 var det ju igentligen bara pvd som lockade och armin/marco v 2005 så det kommer nog inte som någon schock att det bara blev en trance dj detta år.
Själv så tycker jag inte det gör något alls för det finns renodlade trancefester o andra stora events men white är ju mer för sorters människor som bara tycker det är kul att festa och kanske bara går på en edm-fest under hela året och det är sensation white men vad gör det? är ändå så jäkla mäktigt att stå där bland 45000pers även om det är david guetta som langar mjuka house-slingor:rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| linan är absolut ingen dålig en men jag är glad att jag personligen inte köpte några biljetter i förväg i år, inte min typ av musik alls. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Coolt med en Svensk i linan !!!!!!!! Men inte en chans jag drar på ett house-event ! |
|
|
|
|