return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
vart har alla tagit vägen?
View this Thread in Original format
reveal
nästan aldrig nån hör nu längre

alla som läste detta kan ju svara så man får en koll på vem som är kvar
x-dream
Håller med dig att det har varit mycket lugnt är på sista tiden...

Vet ej varför det har varit så....

Men jag är kvar iaf....Ska mycket till att jag sticker här ifrån...
Aendy
Jag tror det hänger lite på säsongen. Inte så mycket fester för tillfället, eller?
dbl
jag e kvar
Gaby
Jag e kvar! men det är lite tråkigt när ingen anna är här och det händer inte mycket...

Festerna är på gång! Nu måste ni TA älsklingar ut och parta! Ni bara måste gå på festen den 2/2!
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
Jag e kvar! men det är lite tråkigt när ingen anna är här och det händer inte mycket...

Festerna är på gång! Nu måste ni TA älsklingar ut och parta! Ni bara måste gå på festen den 2/2!

Håller med dig där Gaby....Undra vad det är för dag imorgon Gaby?

Det borde du ha koll på va?
Gaby
Ha ha ha... Imorrn så är det min dag! :)
mindshooter
Jag e mé fast det är väl obligatoriskt :rolleyes:

nåja...själv har jag inte startat like mycket threads som förut....dels i brist på tid och dels i brist på anledningar att göra det :p
Beamish
forumet suger
tycker det är så förbannad segt och trögt att ladda. Beror nog på tranceaddict.com
x-dream
quote:
Originally posted by Beamish
forumet suger
tycker det är så förbannad segt och trögt att ladda. Beror nog på tranceaddict.com

Kan hålla med om att det är segt....Men att det suger vet jag dock inte....Tror att Swamper håller på att fixa detta....

King of Clubs
Jag är här! :)

Det har väl varit ganska lite aktivitet på sistone..
fruktsoppa
DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement