|
vart har alla tagit vägen?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
nästan aldrig nån hör nu längre
alla som läste detta kan ju svara så man får en koll på vem som är kvar |
|
|
| x-dream |
Håller med dig att det har varit mycket lugnt är på sista tiden...
Vet ej varför det har varit så....
Men jag är kvar iaf....Ska mycket till att jag sticker här ifrån... |
|
|
| Aendy |
| Jag tror det hänger lite på säsongen. Inte så mycket fester för tillfället, eller? |
|
|
| Gaby |
Jag e kvar! men det är lite tråkigt när ingen anna är här och det händer inte mycket...
Festerna är på gång! Nu måste ni TA älsklingar ut och parta! Ni bara måste gå på festen den 2/2! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag e kvar! men det är lite tråkigt när ingen anna är här och det händer inte mycket...
Festerna är på gång! Nu måste ni TA älsklingar ut och parta! Ni bara måste gå på festen den 2/2! |
Håller med dig där Gaby....Undra vad det är för dag imorgon Gaby?
Det borde du ha koll på va? |
|
|
| Gaby |
| Ha ha ha... Imorrn så är det min dag! :) |
|
|
| mindshooter |
Jag e mé fast det är väl obligatoriskt :rolleyes:
nåja...själv har jag inte startat like mycket threads som förut....dels i brist på tid och dels i brist på anledningar att göra det :p |
|
|
| Beamish |
forumet suger
tycker det är så förbannad segt och trögt att ladda. Beror nog på tranceaddict.com |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Beamish
forumet suger
tycker det är så förbannad segt och trögt att ladda. Beror nog på tranceaddict.com |
Kan hålla med om att det är segt....Men att det suger vet jag dock inte....Tror att Swamper håller på att fixa detta.... |
|
|
| King of Clubs |
Jag är här! :)
Det har väl varit ganska lite aktivitet på sistone.. |
|
|
| fruktsoppa |
| DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA. |
|
|
|
|