return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
vart har alla tagit vägen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
forumet suger inte, att det går slutt suger dock, men det håller swamper på att fixa

angående fester: jag hade jättegärna kommit på allihopa, men nästan allt är i sthlm, och själv sitter man i lund 60 mil därifrån, så då är det inte det lättaste...
x-dream
quote:
Originally posted by reveal

angående fester: jag hade jättegärna kommit på allihopa, men nästan allt är i sthlm, och själv sitter man i lund 60 mil därifrån, så då är det inte det lättaste...


Det är ju sant...Sitter ju oxå lite långt ifrån...Typ 36 mil eller vad det nu är.....
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA.


Som jag sa förut så är det därför sektionen kan finnas så "take it or leave it".

Att det är segt beror på att Swamper startade denna sida på kul.
Helt plötsligt hade han 6000+ medlemmar som surfade omkring...
Det gör att man behöver en liten bättre uppkoppling, dator, server.
Det är inget man fixar över en dag som privatperson. Han har redan upgraderat en gång och nu behövs det igen. Undvik att surfa här på svensk kvällstid och klicka på alla banners för att hjälpa honom istället för att klaga :) Det är faktiskt nåt jävligt sjusst han har gjort för oss
Jre
Kanske skulle snacka med swamper, fixa nån form av postgiro/bankgiro
så folk kan donera 100 spänn var eller nått.

Tänk om alla Reggade TA´s donerade 100 spänn var :))

/ Jre
Gaby
quote:
Originally posted by Jre
Kanske skulle snacka med swamper, fixa nån form av postgiro/bankgiro
så folk kan donera 100 spänn var eller nått.

Tänk om alla Reggade TA´s donerade 100 spänn var :))

/ Jre


Jag skulle lugnt göra det för TA!
mindshooter
Jo....Skulle han nog inte tacka nej till.... Han vill nog inte be folk att skänka pengar iof..... Men jag vet att om alla skulle klicka 1 gång varje dag på hans banners skulle han tjäna en hel del!

jag är på att skänka en hundring. Skulle vara skitcoolt om vi i svenska sektionen skulle göra en insamling.

Jag startar en ny thread på stört.
Vitryss
Otrevliga jag är kvar, ;)

Dock mycket komvuxande och jobbande nu mera...
Läser mest, startar inte så mycket nytt.
SteveTranz4ever
Halloj, här e jag tillbaks i alla fall.
Har vart så jäkla urtråkad på min dator på sistonde så jag har inte orkat surfa runt, har blivit mycke jobb å sen har man vart hel torsk på pengar så man kan inte göra så mycket, har festat billigt dock :)

Hade ju planer på att sticka till Trance Energy men eftersom pengarna tryter hårt så får jag skjuta upp mina Hollands planer.
Kommer däremot deffenetivt att gå på den där festen 2/2

Vi ses snart...
Trance Christer
kommer aldrig lämna äskade T.A :)
SWE_TRANCE
Im still here!!!

Mycket jobb'n stuff har det vart ett tag nue..

Aldrig lämnar man TA!

fruktsoppa
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by fruktsoppa
DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA.
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Originally posted by mindshooter


Som jag sa förut så är det därför sektionen kan finnas så "take it or leave it".

Att det är segt beror på att Swamper startade denna sida på kul.
Helt plötsligt hade han 6000+ medlemmar som surfade omkring...
Det gör att man behöver en liten bättre uppkoppling, dator, server.
Det är inget man fixar över en dag som privatperson. Han har redan upgraderat en gång och nu behövs det igen. Undvik att surfa här på svensk kvällstid och klicka på alla banners för att hjälpa honom istället för att klaga :) Det är faktiskt nåt jävligt sjusst han har gjort för oss


vafaan qouta du mig för då??
fruktsoppa
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by fruktsoppa
DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA.
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Originally posted by mindshooter


Som jag sa förut så är det därför sektionen kan finnas så "take it or leave it".

Att det är segt beror på att Swamper startade denna sida på kul.
Helt plötsligt hade han 6000+ medlemmar som surfade omkring...
Det gör att man behöver en liten bättre uppkoppling, dator, server.
Det är inget man fixar över en dag som privatperson. Han har redan upgraderat en gång och nu behövs det igen. Undvik att surfa här på svensk kvällstid och klicka på alla banners för att hjälpa honom istället för att klaga :) Det är faktiskt nåt jävligt sjusst han har gjort för oss


vafaan qouta du mig för då??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement