|
vart har alla tagit vägen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
forumet suger inte, att det går slutt suger dock, men det håller swamper på att fixa
angående fester: jag hade jättegärna kommit på allihopa, men nästan allt är i sthlm, och själv sitter man i lund 60 mil därifrån, så då är det inte det lättaste... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
angående fester: jag hade jättegärna kommit på allihopa, men nästan allt är i sthlm, och själv sitter man i lund 60 mil därifrån, så då är det inte det lättaste... |
Det är ju sant...Sitter ju oxå lite långt ifrån...Typ 36 mil eller vad det nu är..... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA. |
Som jag sa förut så är det därför sektionen kan finnas så "take it or leave it".
Att det är segt beror på att Swamper startade denna sida på kul.
Helt plötsligt hade han 6000+ medlemmar som surfade omkring...
Det gör att man behöver en liten bättre uppkoppling, dator, server.
Det är inget man fixar över en dag som privatperson. Han har redan upgraderat en gång och nu behövs det igen. Undvik att surfa här på svensk kvällstid och klicka på alla banners för att hjälpa honom istället för att klaga :) Det är faktiskt nåt jävligt sjusst han har gjort för oss |
|
|
| Jre |
Kanske skulle snacka med swamper, fixa nån form av postgiro/bankgiro
så folk kan donera 100 spänn var eller nått.
Tänk om alla Reggade TA´s donerade 100 spänn var :))
/ Jre |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Jre
Kanske skulle snacka med swamper, fixa nån form av postgiro/bankgiro
så folk kan donera 100 spänn var eller nått.
Tänk om alla Reggade TA´s donerade 100 spänn var :))
/ Jre |
Jag skulle lugnt göra det för TA! |
|
|
| mindshooter |
Jo....Skulle han nog inte tacka nej till.... Han vill nog inte be folk att skänka pengar iof..... Men jag vet att om alla skulle klicka 1 gång varje dag på hans banners skulle han tjäna en hel del!
jag är på att skänka en hundring. Skulle vara skitcoolt om vi i svenska sektionen skulle göra en insamling.
Jag startar en ny thread på stört. |
|
|
| Vitryss |
Otrevliga jag är kvar, ;)
Dock mycket komvuxande och jobbande nu mera...
Läser mest, startar inte så mycket nytt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Halloj, här e jag tillbaks i alla fall.
Har vart så jäkla urtråkad på min dator på sistonde så jag har inte orkat surfa runt, har blivit mycke jobb å sen har man vart hel torsk på pengar så man kan inte göra så mycket, har festat billigt dock :)
Hade ju planer på att sticka till Trance Energy men eftersom pengarna tryter hårt så får jag skjuta upp mina Hollands planer.
Kommer däremot deffenetivt att gå på den där festen 2/2
Vi ses snart... |
|
|
| Trance Christer |
| kommer aldrig lämna äskade T.A :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Im still here!!!
Mycket jobb'n stuff har det vart ett tag nue..
Aldrig lämnar man TA! |
|
|
| fruktsoppa |
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by fruktsoppa
DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA.
--------------------------------------------------------------------------------
| quote: | Originally posted by mindshooter
Som jag sa förut så är det därför sektionen kan finnas så "take it or leave it".
Att det är segt beror på att Swamper startade denna sida på kul.
Helt plötsligt hade han 6000+ medlemmar som surfade omkring...
Det gör att man behöver en liten bättre uppkoppling, dator, server.
Det är inget man fixar över en dag som privatperson. Han har redan upgraderat en gång och nu behövs det igen. Undvik att surfa här på svensk kvällstid och klicka på alla banners för att hjälpa honom istället för att klaga :) Det är faktiskt nåt jävligt sjusst han har gjort för oss |
vafaan qouta du mig för då?? |
|
|
| fruktsoppa |
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by fruktsoppa
DET ÄR MYCKET FESTER SKULLE JAG VILJA SÄGA.
--------------------------------------------------------------------------------
| quote: | Originally posted by mindshooter
Som jag sa förut så är det därför sektionen kan finnas så "take it or leave it".
Att det är segt beror på att Swamper startade denna sida på kul.
Helt plötsligt hade han 6000+ medlemmar som surfade omkring...
Det gör att man behöver en liten bättre uppkoppling, dator, server.
Det är inget man fixar över en dag som privatperson. Han har redan upgraderat en gång och nu behövs det igen. Undvik att surfa här på svensk kvällstid och klicka på alla banners för att hjälpa honom istället för att klaga :) Det är faktiskt nåt jävligt sjusst han har gjort för oss |
vafaan qouta du mig för då?? |
|
|
|
|