|
house musik tråden (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Spelade in del.I igår .. och för att inte dra ut på d för mkt så ska ja recka del.II idag .. trots vädret grr .. slänger upp dom här ikväll .. |
we love U baby ;) |
|
|
| Gate 42 |
Fan va flitigt att lira en massa mixar.. Jag glömmer alltid bort att spela in när jag står och snurrar plattor :P
BTW, Noir - My MTV (Chris Lake Remix) [Toolroom Records & Traxx] är fettor! |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Braxen
Spelade in del.I igår .. och för att inte dra ut på d för mkt så ska ja recka del.II idag .. trots vädret grr .. slänger upp dom här ikväll .. |
weee ;P ser fram emot detta! |
|
|
| Braxen |
| gjorde precis en ny tråd med mixarna ;) |
|
|
|
|