|
[11-03-2006] Border Community (James Holden) - Doornroosje, Nijmegen
|
View this Thread in Original format
| Divine9 |
Grote zaal: James Holden (Border Community, uk) + live Fairmont
(Border Community, can) + Nuno dos Santos (Full Spectrum)
Kleine zaal: Pure (Planet Rose) + Chiel S (winnaar Gelderse DJ
contest) + Jelle Broere + Joce
Normaal € 12,00
Voorverkoop reductie € 10,00
Student RU/HAN € 9,50
CJP € 10,80
Open 23:00 | Start 23:00 | Geen toegang na 4:00 | Einde 6:00
Border Community mag zonder twijfel het meest spraakmakende label van 2005 worden genoemd. Zij wist een brug te slaan tussen electronica voor thuis en dansvloermuziek en een nieuwe sound werd geboren. Eigenaar James Holden behoort mede daardoor tot een van de populairste hedendaagse DJ’s en producers. Zijn sound is niet in één hokje te stoppen en de tracks die hij uitbrengt zijn complex, grillig en vaak ronduit onnavolgbaar. Hij wordt nu al de Mozart van zijn tijd genoemd. Vier uur lang zal hij ons laten horen waarom dat zo is.
De BC line up wordt gecompleteerd met Fairmont a.k.a. Jake Fairly uit Canada, die de laatste monsterhit op het label ‘Gazabo’op zijn conto heeft staan. Nuno dos Santos, onlangs uitgeroepen tot de Nederlandse doorbraak van het jaar, vertegenwoordigt Full Spectrum in dit samenwerkingsverband.
In de kleine zaal is het ‘Oud meets Nieuw’ met oudgedienden Pure en Jelle Broere en vertegenwoordigers van de nieuwe generatie in de vorm van Chiel S (winnaar Gelderse DJ-contest 2006) en Josh.
www.doornroosje.nl
**uitverkocht** |
|
|
| ZZandirt |
een must, alleen al vanwege doornroosje....
leuke omgeving, gezellige mensen, aardige prijzen.
een geduchte concurrent (wat mij betreft) voor intu-winter in Asta
nog helemaal nooit in de asta geweest, maar de villa wint voor mij ongezien... :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
een geduchte concurrent (wat mij betreft) voor intu-winter in Asta
|
ik zit met hetzelfde dilemma, heb nog geen keuze kunnen maken! Het is alweer een aardig tijdje geleden dat ik James Holden heb gehoord, en een 4-uur set is dan natuurlijk de ultieme manier om daar verandering in te brengen. :) |
|
|
| Subsonik |
Heb hier al tijden kaarten voor gereserveerd!
niet te geloven, 4 uur JH voor 10,-:D |
|
|
| kolkiewolkie |
HMMMM
Lastige keuze hoor, dit of naar Intuition :eek: . Beide qua muziek prima te doen, in Den Haag meer bekenden maar ook veel verder reizen (en dus duurder), Nijmegen nog nooit geweest (naja, 1x bijna dan ;) ) en daar hoor je ook goede verhalen over ( :D )... keuze's, keuze's
Maar ik denk wel dat ik op deze datum ergens loop te springen :toocool: . |
|
|
| Hitman |
Kaartje is binnen... Dit wordt weer een super avondje in Nijmegen!
Z'n nieuwe mix album is trouwens ook weer helemaal top!!!:eyes: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Hitman
Z'n nieuwe mix album is trouwens ook weer helemaal top!!!:eyes: |
Ik wist helemaal niet dat ie een nieuwe had gedaan, wat is de titel? Ben wel benieuwd, z'n vorige mixalbums 'Balance 5' en 'Fear of a Silver Planet' waren ook echt :wtf: |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Matthijs
wat is de titel? |
At the controls
tracklist... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Hitman
At the controls
|
Thx, ziet er zeker goed uit! Binnenkort maar eens ff gaan beluisteren... |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by Hitman
Z'n nieuwe mix album is trouwens ook weer helemaal top!!!:eyes: |
Is die al ergens te krijgen dan? |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Is die al ergens te krijgen dan? |
officiële release is pas 10 maart voor zover ik weet |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by Matthijs
officiële release is pas 10 maart voor zover ik weet |
13 Maart
Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, omdat Hitman zei dattet weer een geweldige cd was, dacht ik dat de mp3 al op i-net verkrijgbaar was. |
|
|
|
|