return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
[11-03-2006] Border Community (James Holden) - Doornroosje, Nijmegen (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Subsonik
13 Maart

Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, omdat Hitman zei dattet weer een geweldige cd was, dacht ik dat de mp3 al op i-net verkrijgbaar was.

Is ook zo...
Divine9
En uitverkocht. Gaat een mooie avond worden.
Ding Chavez
Om maar weer eens iets te posten, ik ben ook aanwezig :)
Tango is je 06 nog steeds hezelfde???
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Om maar weer eens iets te posten, ik ben ook aanwezig :)
Tango is je 06 nog steeds hezelfde???


Mark! Das lang geleden!
How is life!?
Ding Chavez
Inderdaad lang geleden :) Maar alles goed hoor, alleen achterlijk druk op m'n werk dus aan veel andere dingen kom ik niet toe.
Woon jij nog steeds in Den Haag? Ik zit voorlopig nog op een opdracht in Den Haag dus dan moeten we eens wat afspreken.
tango
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Om maar weer eens iets te posten, ik ben ook aanwezig :)
Tango is je 06 nog steeds hezelfde???


Yes nog hetzelfde :) De rest vd clan is er ook bij en de roosje zal ook opgevrolijkt worden door een bezoek van Dhr. Glanis himself :p

Zie je vanavond mark!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Inderdaad lang geleden :) Maar alles goed hoor, alleen achterlijk druk op m'n werk dus aan veel andere dingen kom ik niet toe.
Woon jij nog steeds in Den Haag? Ik zit voorlopig nog op een opdracht in Den Haag dus dan moeten we eens wat afspreken.


PM ;)
Teknikol
...hoe was het?!
Ding Chavez
We kwamen binnen rond 1:00 geloof ik, Fairmont was net begonnen. Heerlijke nummers en allemaal eigen werk, voor zover ik begrepen had was het een echte live set, dus dat belooft nog wat van hem.
De set van Holden was een echte Holden-set (je verwacht het niet :p) Erg veel afwisseling, van melodieus naar diep en donker. Niet altijd even strak gemixed, maar daarvoor zet hij dan ook te aparte platen achter elkaar. Doornroosje stond ook vol met liefhebbers die hun klassiekers kennen dus de sfeer was ook top!
Tegen 5en zijn we gegaan, dus het laatste stuk van Holden niet meer meegepakt. Heb ik nog wat gemist? :)
transcende
Ja dat wil ik dus ook weten, nog wat gemist vanaf half 5??? Btw, wat was de openingstrack??? kende em niet

Divine9
Erg geslaagd. Toch een van de feesten die je over een jaar gezien niet gemist moet hebben. Doornroosje was ook echt de ideale locatie qua publiek. Tenminste een zaal vol met echte liefhebbers en niet de 'ik wil gezien' worden typetjes. Je kwam ze wel sporadisch tegen maar ze waren snel verdwenen met de letterlijke mededeling 'wat een kut feest, kom we gaan naar de matrixx' ;)

Na half 5 is het gewoon lekker doorgegaan. Het enige wat je gemist hebt is de toegift, waarna de hele zaal plat ging met "nog een liedje" en toen dat kwam het uitjoelde van laten we zeggen blijdschap :p Op zo'n moment baal je toch dat je geen (video)camera bij hebt. :)
Subsonik
quote:
Originally posted by Divine9
Het enige wat je gemist hebt is de toegift, waarna de hele zaal plat ging met "nog een liedje" en toen dat kwam het uitjoelde van laten we zeggen blijdschap :p Op zo'n moment baal je toch dat je geen (video)camera bij hebt. :)


Ik was er ook, en op zo;n moment wilje toch niet filmen lijkt mij, maar net zoals iedereen helemaal gek worden:D

Mooie herrineringen aan deze nacht, het was geweldig!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement