|
[11-03-2006] Border Community (James Holden) - Doornroosje, Nijmegen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Subsonik
13 Maart
Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, omdat Hitman zei dattet weer een geweldige cd was, dacht ik dat de mp3 al op i-net verkrijgbaar was. |
Is ook zo... |
|
|
| Divine9 |
| En uitverkocht. Gaat een mooie avond worden. |
|
|
| Ding Chavez |
Om maar weer eens iets te posten, ik ben ook aanwezig :)
Tango is je 06 nog steeds hezelfde??? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Om maar weer eens iets te posten, ik ben ook aanwezig :)
Tango is je 06 nog steeds hezelfde??? |
Mark! Das lang geleden!
How is life!? |
|
|
| Ding Chavez |
Inderdaad lang geleden :) Maar alles goed hoor, alleen achterlijk druk op m'n werk dus aan veel andere dingen kom ik niet toe.
Woon jij nog steeds in Den Haag? Ik zit voorlopig nog op een opdracht in Den Haag dus dan moeten we eens wat afspreken. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Om maar weer eens iets te posten, ik ben ook aanwezig :)
Tango is je 06 nog steeds hezelfde??? |
Yes nog hetzelfde :) De rest vd clan is er ook bij en de roosje zal ook opgevrolijkt worden door een bezoek van Dhr. Glanis himself :p
Zie je vanavond mark! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Inderdaad lang geleden :) Maar alles goed hoor, alleen achterlijk druk op m'n werk dus aan veel andere dingen kom ik niet toe.
Woon jij nog steeds in Den Haag? Ik zit voorlopig nog op een opdracht in Den Haag dus dan moeten we eens wat afspreken. |
PM ;) |
|
|
| Teknikol |
| ...hoe was het?! |
|
|
| Ding Chavez |
We kwamen binnen rond 1:00 geloof ik, Fairmont was net begonnen. Heerlijke nummers en allemaal eigen werk, voor zover ik begrepen had was het een echte live set, dus dat belooft nog wat van hem.
De set van Holden was een echte Holden-set (je verwacht het niet :p) Erg veel afwisseling, van melodieus naar diep en donker. Niet altijd even strak gemixed, maar daarvoor zet hij dan ook te aparte platen achter elkaar. Doornroosje stond ook vol met liefhebbers die hun klassiekers kennen dus de sfeer was ook top!
Tegen 5en zijn we gegaan, dus het laatste stuk van Holden niet meer meegepakt. Heb ik nog wat gemist? :) |
|
|
| transcende |
| Ja dat wil ik dus ook weten, nog wat gemist vanaf half 5??? Btw, wat was de openingstrack??? kende em niet |
|
|
| Divine9 |
Erg geslaagd. Toch een van de feesten die je over een jaar gezien niet gemist moet hebben. Doornroosje was ook echt de ideale locatie qua publiek. Tenminste een zaal vol met echte liefhebbers en niet de 'ik wil gezien' worden typetjes. Je kwam ze wel sporadisch tegen maar ze waren snel verdwenen met de letterlijke mededeling 'wat een kut feest, kom we gaan naar de matrixx' ;)
Na half 5 is het gewoon lekker doorgegaan. Het enige wat je gemist hebt is de toegift, waarna de hele zaal plat ging met "nog een liedje" en toen dat kwam het uitjoelde van laten we zeggen blijdschap :p Op zo'n moment baal je toch dat je geen (video)camera bij hebt. :) |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by Divine9
Het enige wat je gemist hebt is de toegift, waarna de hele zaal plat ging met "nog een liedje" en toen dat kwam het uitjoelde van laten we zeggen blijdschap :p Op zo'n moment baal je toch dat je geen (video)camera bij hebt. :) |
Ik was er ook, en op zo;n moment wilje toch niet filmen lijkt mij, maar net zoals iedereen helemaal gek worden:D
Mooie herrineringen aan deze nacht, het was geweldig! |
|
|
|
|