|
Tiesto - In Search Of Sunrise 5: Los Angeles (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
Hè, is ie al te koop dan?
:clown: |
|
|
| MennoB |
Kopen? Wat is dat! :p
Nee ben hem nu ook aan het luisteren. Mixen zijn zoals iedereen zegt, af en toe slecht.. Mja
Zal de cd wel kopen.. |
|
|
| Muppy |
| hijs dus ergens al gelekt aan verschillende reacties te lezen:D |
|
|
| MennoB |
| Hij werd gisteren tijdens de WMC uitgedeeld.. |
|
|
| drpeer_holland |
| Yep idd, hij is uitgelekt, ben hem ook aan het luisteren het mixen is soms erg storend..de trackselectie is wel erg lekker. Ga hem toch wel kopen volgende maand en natuurlijk naar de release party 3 Juni! |
|
|
| Push2005 |
Deze cd is best wel nog 'acceptabel'... Sommige reacties zijn wat overdreven vind ik :)
Colour My Eyes --> Empty Streets is huilen met de pet op, maar daar blijft het voor mij bij. Kben benieuwd naar de sampler; dan kan ik mijn eigen ISOS aan mekaar mixen :p
De trackselectie is zonder wenige twijfel wel subliem :) |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik ben niet zon downloader, maar zou em toch wel graag willen horen voordat ik em ga kopen als ik zo hoor dat het mixen verschrikkelijk is...
iemand een kleine tip waar die te beluisteren is? |
Stuur maar ff een PM naar me :) |
|
|
| MennoB |
Heb hem er al een gegeven :)
Dus Simon, check je PM |
|
|
| Kaidreas |
| ik wil ook wel zo'n pm :o :p |
|
|
| Siesta |
Sja hij luisterd lekker weg...
maar de mixen tja! Dat hij dat zelf niet door heeft, of niet meer waarde aan hecht! Als ik hem was zou ik me er echt dood aan ergeren maja!
Ik ga em wel ff halen alstie in winkel sowieso voor de collectie:) |
|
|
| Unique2701 |
vindt cd 2 meer club-ish net als bij isos4, verder is het mixen idd niet geweldig, maar vooral colour my eyes -> empty streets is wel errug storend :nervous:
vind m niet zo slecht als iedereen beweert, maar van iemand als tiesto mag je idd toch wel VEEL meer verwachten.. Neemt ie uberhaupt wel de tijd om t na het mixen ff terug te horen?!
Maar ja, kopen doen we allemaal dus toch wel.. |
|
|
| Muppy |
| verdammt scheisse...net niet op tijd om ook deel 3 van de rarretje nog te downloaden, dus nu zit ik met 2diehet dus niet doen...iemand nog de derde?!:D |
|
|
|
|