|
Happy B-day Black Dragon
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
מזל טוב לדרקון הכי הכי בסצינה!!!!
המון הצלחה בעבודה, עם החברה, במוסיקה ובכל מה שרק תרצה!
לוב יו, לוב יו, לוב יו, לוב יו
http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_7891.php
שוגי |
|
|
| Flotser |
| מזל טוב אלי! :crazy: |
|
|
| Segev |
| מזל טוב אח שלי דרקון עד 120!! |
|
|
| Shahar |
מזללל טובבב אליהוווו!!
סיסי למה שמת לנו תמונה שלו עם התסרוקת המפורסמת :D |
|
|
| cluBBer |
| !!! מזל טוב גבר גבר |
|
|
| Rising |
| מזל טובבב אחי...:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מזל טווווובבב!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
 
ואם כבר אז כבר:
בקרוב גם האתר החדש עולה, נעדכן בהמשך!
:gsmile: |
|
|
| DjChook |
| בהחלט מזל טוב לדרקון הגדול |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מזל טוב:clown: |
|
|
| omergunr |
חחח גם אחותי נולדה באותו תאריך :p
מזל טוב :D |
|
|
|
|