|
סירטון תקליטנות, אלופי העולם בקבוצות 2005! מקסים!
|
View this Thread in Original format
| gErver |
| there is nothing to be said :eyes: |
|
|
| YoraY |
וואי לא ידעתי ששליטה בסקראטץ' יכולה להיות כל כך מדוייקת..
בכל מקרה בונה חחח אני רוצה לדעת כמה חודשים הם עבדו על זה:
:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by YoraY
וואי לא ידעתי ששליטה בסקראטץ' יכולה להיות כל כך מדוייקת..
בכל מקרה בונה חחח אני רוצה לדעת כמה חודשים הם עבדו על זה:
:D |
אחד האלבומים שנחשב אחד הפורצי דרך בכל האומנות הזאת של הסקראצי'נג הוא:
(Turntabalism)
Dj Shadow - Endtroducing... (1996)
מאוד מומלץ,
לפי מה שידוע לי כל האלבום הזה זה מיקס לייב של המוון סמלפים שהבן אדם אסף באובססיות. |
|
|
| YoraY |
המ נשמע נחמד אבל אני נהנה מזה כשאני רואה את זה בעיניים..
להאזין לזה סתם ככה בשבילי זה קצת חור בראש |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחד האלבומים שנחשב אחד הפורצי דרך בכל האומנות הזאת של הסקראצי'נג הוא:
(Turntabalism)
Dj Shadow - Endtroducing... (1996)
מאוד מומלץ,
לפי מה שידוע לי כל האלבום הזה זה מיקס לייב של המוון סמלפים שהבן אדם אסף באובססיות. |
כן יש לי אתזה דיסק ממש טוב |
|
|
| Liran-A |
| פששש באמת תותחים!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
בכל מקרה בונה חחח אני רוצה לדעת כמה חודשים הם עבדו על זה:
:D |
חודשים?
נסה כמה שנים אולי...:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חודשים?
נסה כמה שנים אולי...:rolleyes: |
בחחח הגזמת...
אנחנו לא מדברים פה על האימון המסיבי מהרגע שכל אחד מהם עשה סקראטצ בפעם הראשונה בחייו..
חח איזה שנים יא גזור מה זה טקס פתיחת משחקי אולימפיאדת החורף
?:P |
|
|
| DjChook |
אהה זה לא אילתור?
:eyes: |
|
|
|
|