return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סירטון תקליטנות, אלופי העולם בקבוצות 2005! מקסים!
View this Thread in Original format
uzi
2005 DMC World DJ Championships; Team Champs: C2C (France)
http://www.dmcworld.com/technics/ar...5team1-100k.wvx
enjoy,
uzi
DjChook
Katlani!
gErver
there is nothing to be said :eyes:
YoraY
וואי לא ידעתי ששליטה בסקראטץ' יכולה להיות כל כך מדוייקת..


בכל מקרה בונה חחח אני רוצה לדעת כמה חודשים הם עבדו על זה:
:D
coby
חזק איזה מלכים
Flotser
quote:
Originally posted by YoraY
וואי לא ידעתי ששליטה בסקראטץ' יכולה להיות כל כך מדוייקת..


בכל מקרה בונה חחח אני רוצה לדעת כמה חודשים הם עבדו על זה:
:D


אחד האלבומים שנחשב אחד הפורצי דרך בכל האומנות הזאת של הסקראצי'נג הוא:
(Turntabalism)

Dj Shadow - Endtroducing... (1996)

מאוד מומלץ,
לפי מה שידוע לי כל האלבום הזה זה מיקס לייב של המוון סמלפים שהבן אדם אסף באובססיות.
YoraY
המ נשמע נחמד אבל אני נהנה מזה כשאני רואה את זה בעיניים..

להאזין לזה סתם ככה בשבילי זה קצת חור בראש
coby
quote:
Originally posted by Flotser
אחד האלבומים שנחשב אחד הפורצי דרך בכל האומנות הזאת של הסקראצי'נג הוא:
(Turntabalism)

Dj Shadow - Endtroducing... (1996)

מאוד מומלץ,
לפי מה שידוע לי כל האלבום הזה זה מיקס לייב של המוון סמלפים שהבן אדם אסף באובססיות.


כן יש לי אתזה דיסק ממש טוב
Liran-A
פששש באמת תותחים!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
בכל מקרה בונה חחח אני רוצה לדעת כמה חודשים הם עבדו על זה:
:D


חודשים?

נסה כמה שנים אולי...:rolleyes:

YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חודשים?

נסה כמה שנים אולי...:rolleyes:


בחחח הגזמת...

אנחנו לא מדברים פה על האימון המסיבי מהרגע שכל אחד מהם עשה סקראטצ בפעם הראשונה בחייו..

חח איזה שנים יא גזור מה זה טקס פתיחת משחקי אולימפיאדת החורף
?:P
DjChook
אהה זה לא אילתור?
:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement