return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פרוגרסיב פסיי
View this Thread in Original format
omergunr
שלוםםם
בתור אחד שאוהב מאוד פרוגרסיב פסיי ולצערי הז'אנר הזה לא מקבל מספיק קרדיט והכרה.. :(

אז הינה אני פה בשביל לפרסם את הז'אנר הזה ;)

אתר חוקי להורדות סטים:
http://www.aero-groove.com/DJ-Mix.htm

לדעתי אל הסטים הכי טובים
06/12/2005 NASA (Iboga \ Tribal Vision)
ו-
30/08/2005 Liquid-Soul (Iboga) @ Labyrinth Club

וואלה מקווה שתורידו ותואהבו..
תמיד טוב להכיר ולטעום מעוד ז'אנר
;)

תהנו.
DJ Alex E.
בתור אחד שפסיי זה מחוץ לתחום שלו
וגם מתוך עניין
ולפני שאני מוריד את הסטים
סתם רציתי לדעת
למה אתה קורא פרוגרסיב פסיי?
האם הכוונה לסוג המוסיקה כמו של
atmos
שעיקרה הוא פרוגרסיב עמוק שמשלב צלילים ואלמנטים פסיכודליים,
או לסגנון הפסיכודלי שמוגדר גם כ"פסיכודלי של ערב" לעומת "פסיכודלי של בוקר" שהוא יותר מלודי ואפליפטינגי(סקאזי,אסטריקס),כאשר פסיכודלי של ערב נשמע הרבה יותר עמוק ואפל(זה אני יודע מכמה קטעים שחבר שלי שלח לי של יוצרים כמו
noga,antix
שהוא הגדיר אותם כיוצרי פסיכודלי של ערב)
Flotser
נכון
atmos
ו
antix
זה דוגמאות טובות

וכמובן לא לשכוח את
Freq!

ומלא מלא מתלהבים מ
son kite
אבל אני לא כל כך
sh33p
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
בתור אחד שפסיי זה מחוץ לתחום שלו
וגם מתוך עניין
ולפני שאני מוריד את הסטים
סתם רציתי לדעת
למה אתה קורא פרוגרסיב פסיי?
האם הכוונה לסוג המוסיקה כמו של
atmos
שעיקרה הוא פרוגרסיב עמוק שמשלב צלילים ואלמנטים פסיכודליים,
או לסגנון הפסיכודלי שמוגדר גם כ"פסיכודלי של ערב" לעומת "פסיכודלי של בוקר" שהוא יותר מלודי ואפליפטינגי(סקאזי,אסטריקס),כאשר פסיכודלי של ערב נשמע הרבה יותר עמוק ואפל(זה אני יודע מכמה קטעים שחבר שלי שלח לי של יוצרים כמו
noga,antix
שהוא הגדיר אותם כיוצרי פסיכודלי של ערב)


פסיכודלי של הערב זה לא
fungus funk, kindzadza, naked tourist
וכל אלה?
או שאלה זה כבר פסיכודלי של הלילה?
Liran-A
תודה אחי למרות שלא כל כך בתוך הסגנון.... :/
gErver
תודה גבר,

הייתי מוסיף לשמות שהעלתם את
shiva chandra
auricular
-AP-
quote:
Originally posted by sh33p
פסיכודלי של הערב זה לא
fungus funk, kindzadza, naked tourist
וכל אלה?
או שאלה זה כבר פסיכודלי של הלילה?


הם הפסיי של הלילה, כן.
גם הפסיי של ה"ערב" זה בעצם הפסיי של ה"לילה", ופרוגרסיב פסיי זה משהו יחסית חדש, שבא הרבה אחרי ההפרדה לבוקר ולילה שאגב כיום בכלל לא משחקת שום תפקיד כי במועדונים מנגנים רק פול און וביערות לא באמת מנגנים מוזיקה שהיא "בוקר" של פעם.
פרוגרסיב פסיי אפשר להגיד לא נופל תחת אף אחת מההגדרות האלה.
אני אישית כבר לא שומע פסיי, וגם כששמעתי לא הכי התעניינתי בפרוגרסיב, אלא יותר בדארק ולפעמים בפול און מלודי כמו וייב טרייב למשל.
omergunr
אממ פעם היה את הגואה.. אבל זה כבר ניכחד מהעולם.. יש רק את המקום גואה בהודו.. אבל שם מנגנים דארק ופול און נישאר רק המקום המוזקיה הלכה..
(לא נירא לי שחידשתי למישהו משהו)

וואלה הקטע המסכן הזה של לילה בוקר זה משהו חדש.. מתי שניכנס הפול און המעפעפען הזה שזה ז'אנר יחסית חדש.. אז יש פסיי ששמים בבוקר ויש בלילה.. (לא נירא לי שיש ערב)

זה דארק ופול און בעיקר.. לא יודע מה ערב ומה זה בוקר.. אבל זה הז'אנרים העיקריים..

פרוגרסיב יכול לבוא בקטעי מעבר.. אבל גם בקושי.. בקיצור לא שמים על הסיגנון הזה
:@
KrazyDJs
Antix, Ticon, Atmos, Beckers & D-nox (שעושים שמות בזמן האחרון).
כמו שמיכאל אמר יש את Son Kite, יוצר מופלא...
FreQ..

למי שמתעניין לבדוק את העולם הזה..
גם ambient, downtempo ו chillout שמתקשרים לפסיכודאלי שווים שמיעה..

Shpongle המוכר
Shulman
B-Wicked הישראלי
ועוד כמה...

בכלל בזמן האחרון יוצא לי לשמוע קטעי פסי מעולים...
DJ Alex E.
מצטרף לנאמר פה
D-nox
בהחלט יוצר פרוג מוכשר עם צליל ייחודי(שעכשיו מסתבר לי בפסיי פרוג)
אגב הוא גם הופיע במקסים בתל אביב לפני מספר שבועות
סון קיט גם תותחים אני מת על הסאונד הזה שלהם
אגב סון קיט זה צמד
Sebastian Mullaert & Marcus Henriksson
והם היו בקיץ פה בחיפה...לצערי פספסתי את זה
פרק גם כן יוצר מוסיקה מאד מעניינת ואיכותית
בכלל,אם כל האמנים האלה נכנסים לקטגוריה של פרוג פסיי,מסתבר שאני מאד אוהב את הסגנון

omergunr
אוסף פרוגרסיב פסיי מעולה

Various Artists - G-Spot

01.V Tunes - Progression
02.Yotopia - Zoi
03.Natural Flow & Chromosome - Personal Visit
04.Side A - Altere Ego
05.Liquid Soul - Colours
06.Sonnenvakuum - Rejected
07.Sun Control Species - Interactive
08.Blt & Dj Nadi - Space Boogie (Aerospace Rmx)
09.Morax - At First Sight

מומלץ!

ואוסף מעולה שיצא לא מזמן!
VA - Hibernation

1. Wash out (extended version)
JAMES MONRO VS. DICKSTER

2. Newborn
YOTOPIA

3. Out of the blue
MORAX

4. R.I.S.E.
ACE VENTURA

5. Bliss
PERFECT STRANGER

6. Eargate
ANNARCHY, DICKSTER AND BARKER

7. Push through
SUN CONTROL SPECIES

8. Buggyone
ELEGANT UNIVERSE

9. Gotta get on
FISH

תהנו =)
Glenn-Holmes
אני לא מכיר תזאנר הזה בהגדרה אבל אני מוכרח להודות שקשה לי לקבל את זה שדינוקס הוא פרוגרסיב פסיי

יותר קרוב לאלמנטים של אלקטרו מאשר אלמנטים של פסיי...

בכל מקרה הסגנון חייב להיות מעניין אם אטמוס נמנה עליו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement