|
Filterheadz Pres. Orange 3 - Your Eyes (Pillow One Deep Mix) - מתנה ממני (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
הרגת אותי מצחוק יציאה גדולה!
יוראי - חלק מבוטלים חלק יוצאים בכל זאת זה תלוי כמובן באיזה שלב הקטע יוצא
אם הקטע כבר חתום בלייבל והלייבל כבר השקיע כסף בקידום הקטע והגלגל שמניע את העניינים בדרך לשחרור הקטע באופן חוקי החל לזוז סביר מאוד להניח שלמרות הכל הקטע ישתחרר
הבעיה היא עם קטעים שאמורים לצאת כביכול כנראה כוייטלייבל כמו הרמיקס של מאור
אני מניח שהוא ניסה להחתים את זה ללייבל ולא להוציא את זה כוויט וזה לקח יותר זמן
בזמן הזה עד החתימה כשמשחררים תקטע והוא עדיין לא חתום או שבדיוק נחתם
הכדאיות של ההשקעה שעדיין לא נעשתה נשקלת מחדש ועשויה כמובן לגרום ללייבלים לוותר על השחרור שלו
זה קורה לא מעט לצערנו
וכמעט כל יוצר בעיקר יוצרים צעירים שתדבר איתם על זה יספרו לך על קטע או שתיים לפחות שפספסו חתימה בגלל הנושא הזה |
וואלה.. נשמע לא נעים במיוחד..
אני יודע גם שיש קבוצות שמשתמשות לפעמים גם קצת בשכל ומתאפקות עם השיחרור לאינטרנט.. למרות שבמקרה כזה המילה שכל היא קצת אירונית אבל אתם מבינים תכוונה... |
|
|
| Liran-A |
חחח איזה מצחיק לראות הודעות שנכתבו במקום אחר גם כאן.... :)
כמו שרשמתי שם, בהחלט קטע טוב, אהבתי אותו! |
|
|
| skelz |
אני עם יוראי
הפקה מצויינת שבנויה היטב
:]
פשוט עשית מהקטע הזה משהו יפיפה ואחר לגמרי
לא מה שאנחנו רגילים להכיר
11/10 ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by skelz
פשוט עשית מהקטע הזה משהו יפיפה ואחר לגמרי
לא מה שאנחנו רגילים להכיר
11/10 ;) |
אם אתה מתכוון למה שאתה אומר אז אתה צריך לשמוע יותר פרוג
ואז תוכל להתרגל להפקות כאלה :eyes: :eyes: |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם אתה מתכוון למה שאתה אומר אז אתה צריך לשמוע יותר פרוג
ואז תוכל להתרגל להפקות כאלה :eyes: :eyes: |
לא נראה לי שאני אשמע יותר פרוג.. זה לא ממש אני
וגם לא נראה לי שאני אתרגל להפקות כאלה
כי לא יהיו.. סביר להניח
זה לא ה typical progtrance
זה קצת מעבר..
ורואים שמאור השקיע פה זמן ועבודה
ויצאה תוצאה בת זונה
והיא נשמעת בןןןןןן זונה :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by skelz
לא נראה לי שאני אשמע יותר פרוג.. זה לא ממש אני
וגם לא נראה לי שאני אתרגל להפקות כאלה
כי לא יהיו.. סביר להניח
זה לא ה typical progtrance
זה קצת מעבר..
ורואים שמאור השקיע פה זמן ועבודה
ויצאה תוצאה בת זונה
והיא נשמעת בןןןןןן זונה :) |
טוב עם כל הכבוד למאור אם אתה באמת מאמין שלא תשמע שום דבר דומה אז אתה טועה ומטעה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני דווקא הפוך.. נמשכתי נורא לפרוג..
אילן יכול להעיד מה חשבתי על פרוג לפני כמה חודשים.. אמרתי שזה משעמם ומרדים.. ועכשיו, לא מפספס שום תוכנית של שולץ.. |
|
|
| skelz |
סבבה.. :)
אני לא שולל שאני לא אשמע
אבל אני מאמין שלא
:X
ו.. אלכס
Senses - ID
יש כבר שם..
ויהיו גם רימיקסים :) |
|
|
| Koby |
| מאור רמיקס מעוללה..אהבתי אותו בתוכנית של שולץ..לגבי הנושא של הפצות באינטרנט..לדעתי היוצרים חייבים לשמור על הקטעים שלהם יותר..ולא לשלוח לכל אחד כדי לקבל עוד תגובות כי בסוף זה מגיע לידיים הלא נכונות..את התופעה אי אפשר לעצור..אבל אפשר קצת להזהר.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by skelz
ו.. אלכס
Senses - ID
יש כבר שם..
ויהיו גם רימיקסים :) |
וואי..
מה השם? |
|
|
| Pillow One |
| quote: | Originally posted by Koby
מאור רמיקס מעוללה..אהבתי אותו בתוכנית של שולץ..לגבי הנושא של הפצות באינטרנט..לדעתי היוצרים חייבים לשמור על הקטעים שלהם יותר..ולא לשלוח לכל אחד כדי לקבל עוד תגובות כי בסוף זה מגיע לידיים הלא נכונות..את התופעה אי אפשר לעצור..אבל אפשר קצת להזהר.. |
מחזק אחי...אבל אני לא רציתי שהקטע זה יישאר אצלי רק צריך לקדם קצת כדי לעורר איזשהו נורה אדומה אצל לייבלים...ואני לא מאמין שמרקוס או פרי הפיצו את זה...
אני לא זוכר למי עוד שלחתי אבל זה לא היה ליותר מ6 אנשים...
כנראה שאחד מהם מניאק...
חפיף העיקר שתהנו אחוקים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Pillow One
מחזק אחי...אבל אני לא רציתי שהקטע זה יישאר אצלי רק צריך לקדם קצת כדי לעורר איזשהו נורה אדומה אצל לייבלים...ואני לא מאמין שמרקוס או פרי הפיצו את זה...
אני לא זוכר למי עוד שלחתי אבל זה לא היה ליותר מ6 אנשים...
כנראה שאחד מהם מניאק...
חפיף העיקר שתהנו אחוקים |
ש הרבה דברים שאני לא אוהב במערכות כמו הצבא למשל
אבל דבר אחד שהערכתי במערכת הזו (אפילו אם הייתה תמיד תחושה שהוא לא תמיד נעשה במקצועיות ומהסיבות הנכונות) זה היכולת לבצע תחקיר לאחר תקלות קטנות
ממש כמו מקרים של כמעט ונפגע
זה היה נראה מיותר אבל זה לא
וזה המקרה בדיוק
אם כל יוצר שקטע שלו מופץ לרשת היה מנסה להכין רשימה של האנשים שהוא יודע שקיבלו תקטע אולי יום אחד אחרי כמה חודשים ועשרות קטעים מופצים היו עולים כמה דגי רקק שבגדו במערכת אל מעל פני השטח ולא ממשיכים להרוס תסצינה מבפנים במשך שנים
אני לא אומר שאלה ארמין או מרקוס
אבל אני אומר שבתוך הלייבלים סתם לדוגמה יש אנשים שבוגדים באמון של הלייבל
אני חושב שלייבלים של אלקטרונית פשוט מוכיחים את עצמם כגוף בעל מטרה אחת בבלד להחתים קטעים להוציא אותם ולעשות רווח כלשהו אפילו מזערי
בלי חשיבה
בלי אסטרטגיה של מעבר למשהם מכירים - לקדם תקטע לשלוח אותו לדיגיים וכו
אותו דפוס עבודה תמידי
כשקורה משהו נורא כמו שחרור מוקדם מאוד לרשת של קטע שחתום אצלם הם מקימים רעש גדול ו"מנסים" לאתר מי זה
מאוד מזכיר לי שוב מערכת צבאית...
לא באמת מנסים למצוא תבעיה
רק משחררים קיטור |
|
|
|
|