|
Filterheadz Pres. Orange 3 - Your Eyes (Pillow One Deep Mix) - מתנה ממני (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
יגאל יש מלא דרכים להדליף קטעים
יכוליות שעכשיו בזמן שהוא מדבר פה יש לו באקדור שרץ לו במחשב ואנשים יכולים חופשי להוריד קטעים ממנו |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
וואי..
מה השם? |
אני לא יכול לחשוף פרטים מעבר למה שחשפתי
אבל כשאני אוכל להגיד מעבר.. אני אגיד :] |
|
|
| Koby |
| אילן זה בטח ארמין המניאק הזה הדליף:haha: :haha: :haha: |
|
|
| skelz |
להההזה לא ארמיןזה בטח מרקוס :)
חחחחח |
|
|
| cluBBer |
היה איזה טראד בפורום המרכזי
ומישהו רשם שם שלמרקוס יש אפ טי פי ששם הוא שם את כל הקטעים החדשים ונותן לכל מיני אנשים להיכנס חופשי
מישהו קרא או שמע על זה? |
|
|
| Pillow One |
| quote: | Originally posted by cluBBer
היה איזה טראד בפורום המרכזי
ומישהו רשם שם שלמרקוס יש אפ טי פי ששם הוא שם את כל הקטעים החדשים ונותן לכל מיני אנשים להיכנס חופשי
מישהו קרא או שמע על זה? |
לא שמעתי וזה נראה לי ממש מוזר... |
|
|
| Koby |
| לא חסר יצורים בפורום המרכזי שאוהבים ללכלך על אומנים..מצד שני גם לא חסר מושפעים שיקראו לעצמם מרקוס שולץ או ארמין או טייסטו בשרתים.. |
|
|
| Liran-A |
באמת נשמע מופרך ביותר....
אבל מעניין היה לראות מה בדיוק כתבו שם.. |
|
|
| sabi10 |
תודה רבה...:cool:
עדיין לא שמעתי את הרמיקס הזה אבל אני בטוח שהוא טוב כמו שאר הדברים שלך.
ושוב תודה:) |
|
|
| Sm0keMachine |
באמת רמיקס יפה מאוד לטרק מעולה..
פשוט חולה על הווקאלים האלה :D
תמשיך ככה מאוד אהבתי את ההפקות שלך עד כה.. במיוחד
lital
אחלה קטע :cool: |
|
|
| YoraY |
:)
מאור הלוואי והייתי אוהב תסיגנון הזה אחרת אני יודע שהייתי משוגע על הדבר הזה זה נשמע איכותי ומושקע וכמו ההפקות הגדולות שיצא לי לשמוע בתחום הזה..
יאללה תמשיך אתה הדבר הבא שייצג אותנו בכבוד בעולם
בהצלחה! |
|
|
| DvJ |
קטעע מדהיםם .....
רמיקס מעולה תמשיך ככה .....
יצא לי לשמוע אותו בסט של אלוויישן לפני כמה חודשים התכוונתי להזמין תתקליט אבל עכשיו אין כבר טעם ...... |
|
|
|
|