return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Filterheadz Pres. Orange 3 - Your Eyes (Pillow One Deep Mix) - מתנה ממני (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
יגאל יש מלא דרכים להדליף קטעים
יכוליות שעכשיו בזמן שהוא מדבר פה יש לו באקדור שרץ לו במחשב ואנשים יכולים חופשי להוריד קטעים ממנו
skelz
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
וואי..
מה השם?


אני לא יכול לחשוף פרטים מעבר למה שחשפתי
אבל כשאני אוכל להגיד מעבר.. אני אגיד :]
Koby
אילן זה בטח ארמין המניאק הזה הדליף:haha: :haha: :haha:
skelz
להההזה לא ארמיןזה בטח מרקוס :)
חחחחח
cluBBer
היה איזה טראד בפורום המרכזי

ומישהו רשם שם שלמרקוס יש אפ טי פי ששם הוא שם את כל הקטעים החדשים ונותן לכל מיני אנשים להיכנס חופשי



מישהו קרא או שמע על זה?
Pillow One
quote:
Originally posted by cluBBer
היה איזה טראד בפורום המרכזי

ומישהו רשם שם שלמרקוס יש אפ טי פי ששם הוא שם את כל הקטעים החדשים ונותן לכל מיני אנשים להיכנס חופשי



מישהו קרא או שמע על זה?

לא שמעתי וזה נראה לי ממש מוזר...
Koby
לא חסר יצורים בפורום המרכזי שאוהבים ללכלך על אומנים..מצד שני גם לא חסר מושפעים שיקראו לעצמם מרקוס שולץ או ארמין או טייסטו בשרתים..
Liran-A
באמת נשמע מופרך ביותר....
אבל מעניין היה לראות מה בדיוק כתבו שם..
sabi10
תודה רבה...:cool:

עדיין לא שמעתי את הרמיקס הזה אבל אני בטוח שהוא טוב כמו שאר הדברים שלך.

ושוב תודה:)
Sm0keMachine
באמת רמיקס יפה מאוד לטרק מעולה..
פשוט חולה על הווקאלים האלה :D
תמשיך ככה מאוד אהבתי את ההפקות שלך עד כה.. במיוחד
lital
אחלה קטע :cool:

YoraY
:)



מאור הלוואי והייתי אוהב תסיגנון הזה אחרת אני יודע שהייתי משוגע על הדבר הזה זה נשמע איכותי ומושקע וכמו ההפקות הגדולות שיצא לי לשמוע בתחום הזה..



יאללה תמשיך אתה הדבר הבא שייצג אותנו בכבוד בעולם
בהצלחה!
DvJ
קטעע מדהיםם .....
רמיקס מעולה תמשיך ככה .....
יצא לי לשמוע אותו בסט של אלוויישן לפני כמה חודשים התכוונתי להזמין תתקליט אבל עכשיו אין כבר טעם ......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement