return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Hoe heeft je EX het uitgemaakt?
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hey Gasten,

las net een stukje over DR. Kuipers in love!!!! Gefeliciteerd trouwens! Hier kwam weer een reactie op van hoe een ex het uit had gemaakt. Heb zelf ook s een keer wat lulligs meegemaakt:

een tijdje geleden maakte m'n ex het uit door het via een emailtje te zeggen! :whip:

Wat is jullie ervaring hiermee? (bijvoorbeeld de lulligste manier van uitmaken, of heb je het zelf uitgemaakt.......brand maar los!)

GreetZ RubDub

ps. Heb nou trouwens alweer bijna een jaar een superleuke vriendin! :)
DJ_Siesta
uhh ze ging op vakantie, en b3lde me op, die vuile slet, GVD nu ook weer, ze is zooooooow ing slet,LOL

maar toen ze weer thui s wasm, pakte ik haar beste vriendin op de bek voor haar neus, WHEHEHEHE
TimeportE
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
maar toen ze weer thuis was, pakte ik haar beste vriendin op de bek voor haar neus, WHEHEHEHE

WHAHAHA.. ik had trouwens al gereageerd in die thread van dr kuipers... maar meisje had het dus uitgemaakt via de telefoon, die avond zag ik der nog en ik had gewoon een super leuke tijd (vond het eigenlijk niet echt erg dat het uit was).. maandag krijg ik een mailtje, van dat ze het erg vond dat het uit was en dat ze wel weer verder met me wilde.. ben ik naar der toegegaan eff duidelijk gemaakt dat ik daar geen trek in had :D:D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TimeportE

WHAHAHA.. ik had trouwens al gereageerd in die thread van dr kuipers... maar meisje had het dus uitgemaakt via de telefoon, die avond zag ik der nog en ik had gewoon een super leuke tijd (vond het eigenlijk niet echt erg dat het uit was).. maandag krijg ik een mailtje, van dat ze het erg vond dat het uit was en dat ze wel weer verder met me wilde.. ben ik naar der toegegaan eff duidelijk gemaakt dat ik daar geen trek in had :D:D

en terecht, open met zulke sletten:)
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Hey Gasten,

las net een stukje over DR. Kuipers in love!!!! Gefeliciteerd trouwens! Hier kwam weer een reactie op van hoe een ex het uit had gemaakt. Heb zelf ook s een keer wat lulligs meegemaakt:

een tijdje geleden maakte m'n ex het uit door het via een emailtje te zeggen! :whip:

Wat is jullie ervaring hiermee? (bijvoorbeeld de lulligste manier van uitmaken, of heb je het zelf uitgemaakt.......brand maar los!)

GreetZ RubDub

ps. Heb nou trouwens alweer bijna een jaar een superleuke vriendin! :)

Coolz dat iedereen hier op het forum zo met mij mee leeft :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Coolz dat iedereen hier op het forum zo met mij mee leeft :)

JAAAAA, zo zijn wij he :D:D, volgende week wel eff een webcam sneaky plaatsen he.. whehehe lol :p:p veel succes volgende week :):)
Dj Alpha
Ik en me ex zijn op vriendschappelijke wijze uit elkaar gegaan hehehe :D T liep nie meer egt duz zijn r gewoon mee opgehouwe :)

Inmiddels ben ik weer druk op zoek hehehe...
Gurian
De vriendinnen van mijn ex maakte het allemaal uit met hun
vriendjes vlak voor de vakantie vorig jaar. En die vriendinnen
zouden allemaal samen op vakantie gaan.

Dus ik voelde de bui al hangen en hep toen zelf ma vast
uitgemaakt. Zei ze dat ze het eigenlijk ook wilde uitmaken :D
Toen zei ik te laat.
Little Theseus
1tje heeft het gewoon uitgemaakt, ookal was ik op dat moment nog behoorlijk verliefd op dat meisje. Wat ik alleen niet zal accepteren is dat ik toen aan haar vroeg of er een ander in het spel was ze zei dat dat niet het geval was.
Later bleek van wel dus, maar dan vind je het echt niet minder erg ofzo, vertel dat dan gelijk in plaats van dat je 3 keer zegt niet te liegen en het toch doen!
John
mijn ex liet nix meer van der horen...en der mob enzo was ineens stuk en blablablabla naja vrij kut allemaal =P want je gaat niet zomaar ff langs in antwerpen.:) het is eigenlijk nooit echt uitgemaakt. we lieten gewoon nix meer van elkaar horen :D wel rot dan dat zij dermee begon heheh:)

Optimus
quote:
Originally posted by John
mijn ex liet nix meer van der horen...en der mob enzo was ineens stuk en blablablabla naja vrij kut allemaal =P want je gaat niet zomaar ff langs in antwerpen.:) het is eigenlijk nooit echt uitgemaakt. we lieten gewoon nix meer van elkaar horen :D wel rot dan dat zij dermee begon heheh:)

Vriendin in Antwerpen????? Leg mij dat es uit!
Miss Proximus
toen ik in groep 8 zat had mijn vriendje het uitgemaakt omdat een ander jongetje mij naar huis had gebracht op zijn fiets na het afscheidsfeestje van de klas, en toen had ik hem een zoen op z'n wang gegeven en toen was mijn huidige vriendje boos :D

hij heeft dus echt ook vanaf toen (9 jaar geleden) nix meer tegen mij gezegd, tot afgelopen herfst want we hebben gemeenschappelijke vrienden en dan moet je toch af en toe wel s wat social talk doen :stongue: :stongue: :stongue:

haha....:p

verder heb ik geen spectaculaire verhalen want mijn vorige vriendjes waren allemaal zeer tijdelijk. (ja 1tje had het na 2 maanden uitgemaakt met een briefje (klas 1) en bij een andere heb ik t zelf uitgemaakt na 3 maanden..gewoon gezegd..stoer hè? :p)

maar dat is allemaal al zoooooooooo lang geleden :) en inmiddels maakt Mr. Antiphus mij al bijna 3 jaar lang (6 maart a.s.) dolgelukkig :) weeeeeeeeeeeeeeeeeee

nog zoiets leuks.....van die jongens die jou het gevoel geven dat je iets hebt, dan op en gegeven moment toch met een ander zoenen en als je dan om uitleg vraagt zeggen ze: "oh? hadden we iets dan??" :whip: DAMN!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement