return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Sverige vs. Finland - Vilka vinner hockeyfinalen på söndag ??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
zoric
Fan, 0-1 efter ett Finländskt PP.
Dragon Kick
hahaha, det är VI som pissar på ER, bitchazzzzz!!!:p
ScuL
hehe det verkar finnas mycket folk här under pausen.
jag kollar också på SVT Europa :D
zoric
Andra perioden, vi får hoppas på ett mål snart.
ScuL
jåååååååååå :D
zoric
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


1-1!!!!!!!


HENKE ZETTERBERG!!!!!!!

I Powerplay.

Nu fick vi just ett nytt!!! :crazy: :crazy: :crazy:
zoric
Det går inte ta bort Mats Sundin, Han är fan enorm :happy2:
zoric
2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIKLAS KRONWALL, FYFAN VAD BRA!!!!!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
SteveTranz4ever
2 - 1 till Sverige
SteveTranz4ever
Fitta 2 - 2

Vi hade för trötta backar !

ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fitta 2 - 2

Vi hade för trötta backar !


:(
hoppas de återvinnar sig sen
NooN
Sundin ser fan ut som ett frågetecken. Fram med Sedinarna!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement