|
Sverige vs. Finland - Vilka vinner hockeyfinalen på söndag ??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Fan, 0-1 efter ett Finländskt PP. |
|
|
| Dragon Kick |
| hahaha, det är VI som pissar på ER, bitchazzzzz!!!:p |
|
|
| ScuL |
hehe det verkar finnas mycket folk här under pausen.
jag kollar också på SVT Europa :D |
|
|
| zoric |
| Andra perioden, vi får hoppas på ett mål snart. |
|
|
| zoric |
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
1-1!!!!!!!
HENKE ZETTERBERG!!!!!!!
I Powerplay.
Nu fick vi just ett nytt!!! :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| zoric |
| Det går inte ta bort Mats Sundin, Han är fan enorm :happy2: |
|
|
| zoric |
2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIKLAS KRONWALL, FYFAN VAD BRA!!!!!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| 2 - 1 till Sverige |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fitta 2 - 2
Vi hade för trötta backar ! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fitta 2 - 2
Vi hade för trötta backar ! |
:(
hoppas de återvinnar sig sen |
|
|
| NooN |
| Sundin ser fan ut som ett frågetecken. Fram med Sedinarna! |
|
|
|
|