return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Sverige vs. Finland - Vilka vinner hockeyfinalen på söndag ??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Christian Ö.
quote:
Originally posted by NooN
Sundin ser fan ut som ett frågetecken. Fram med Sedinarna!

Sedinarna är så jävla överskattade och för små! nej fram med Sudden, då händer det grejjer...
SteveTranz4ever
YES 3 - 2 !!!!!!!!!11111oneoneone
ScuL
haha fan i 10 sekunder :D
genialt :cool:
zoric
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3-2 NU AV NIKLAS LIDSTRÖM!!!!!!!!!!!!!



FYFAN VILKEN JÄVLA ÖPPNING AV SVERIGE I 3E!!!!!!
Dragon Kick
Nä, nu orkar jag för fan inte kolla mer, jävla kuk finland

Först spelar vi skitbra i all matcher, men så fort "storebror" Svea Rike ställs på andra sidan rinken så förvandlas våra spelare till gåsridande mongoloid zigenare:whip:

Jaja, tur att man är halv svensk då, blir guld för mig hursomhelst:stongue:
SteveTranz4ever
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

IN YOUR FACE SOUMI LAJNINENINEN

3 - 2 OS-GULD TILL SVERIGE



Fy fan va spännande !
zoric
SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111


OS GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ScuL
quote:
Originally posted by zoric
SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111


OS GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
fett grattis till alla
det var fan spännande :crazy: :crazy:

:toocool: :toocool: :toocool:
Dragon Kick
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

IN YOUR FACE SOUMI LAJNINENINEN

3 - 2 OS-GULD TILL SVERIGE



Fy fan va spännande !



Rasist!:p

Nej men allvarligt....ni är inte mina kompisar längre, betrakta er som ovälkomna på mitt nästkommande kalas
Aendy
Jag lider med Finland! Teemu såg fruktansvärt bedrövad ut. Frågan är om Sverige egentligen var värd sitt guld efter sitt uppförande i matchen mot Slovakien...

Gate 42
Härligt med guld!

Sista minuten var typ så här: :crazy: :eyespop: :eyes:
Connector
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

IN YOUR FACE SOUMI LAJNINENINEN

3 - 2 OS-GULD TILL SVERIGE




Bah, Bah och bah igen! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement