|
Sverige vs. Finland - Vilka vinner hockeyfinalen på söndag ??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by NooN
Sundin ser fan ut som ett frågetecken. Fram med Sedinarna! |
Sedinarna är så jävla överskattade och för små! nej fram med Sudden, då händer det grejjer... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| YES 3 - 2 !!!!!!!!!11111oneoneone |
|
|
| ScuL |
haha fan i 10 sekunder :D
genialt :cool: |
|
|
| zoric |
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3-2 NU AV NIKLAS LIDSTRÖM!!!!!!!!!!!!!
FYFAN VILKEN JÄVLA ÖPPNING AV SVERIGE I 3E!!!!!! |
|
|
| Dragon Kick |
Nä, nu orkar jag för fan inte kolla mer, jävla kuk finland
Först spelar vi skitbra i all matcher, men så fort "storebror" Svea Rike ställs på andra sidan rinken så förvandlas våra spelare till gåsridande mongoloid zigenare:whip:
Jaja, tur att man är halv svensk då, blir guld för mig hursomhelst:stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IN YOUR FACE SOUMI LAJNINENINEN
3 - 2 OS-GULD TILL SVERIGE
Fy fan va spännande ! |
|
|
| zoric |
SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
OS GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by zoric
SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
OS GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
fett grattis till alla
det var fan spännande :crazy: :crazy:
:toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IN YOUR FACE SOUMI LAJNINENINEN
3 - 2 OS-GULD TILL SVERIGE
Fy fan va spännande ! |
Rasist!:p
Nej men allvarligt....ni är inte mina kompisar längre, betrakta er som ovälkomna på mitt nästkommande kalas |
|
|
| Aendy |
| Jag lider med Finland! Teemu såg fruktansvärt bedrövad ut. Frågan är om Sverige egentligen var värd sitt guld efter sitt uppförande i matchen mot Slovakien... |
|
|
| Gate 42 |
Härligt med guld!
Sista minuten var typ så här: :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IN YOUR FACE SOUMI LAJNINENINEN
3 - 2 OS-GULD TILL SVERIGE
|
Bah, Bah och bah igen! :p |
|
|
|
|