return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
LOVEPARADE 2006 ..::.. 15 juli !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
pax för SWETA lastbil :cool:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
pax för SWETA lastbil :cool:

Gärna de om du arrar & står för den inledande finansieringen ;)
CJ InterCity
I wish... men vi har alla våra gränser :o f.ö har jag ett finger i gröten på en lastbil i årets Budapest Parade, pallar ni släpa er dit så be my guest! SWETA international meetup :D
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
I wish... men vi har alla våra gränser :o f.ö har jag ett finger i gröten på en lastbil i årets Budapest Parade, pallar ni släpa er dit så be my guest! SWETA international meetup :D


släng dit en av mina fingrar också :)
kurai
quote:
Originally posted by x-dream
Man tackar!! Nej vart inte igår precis.. Tittar in lite då å då längesen jag skrev något dock..


LIES!! ALL LIES!!! :D
x-dream
quote:
Originally posted by kurai
LIES!! ALL LIES!!! :D


LOL the crazy swiss... You always talks bull.. :disbelief
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by kurai
LIES!! ALL LIES!!! :D


And where the hell have you been ! It's been way to long :D
kurai
quote:
Originally posted by x-dream
LOL the crazy swiss... You always talks bull.. :disbelief


quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
And where the hell have you been ! It's been way to long :D


Great to see you guys still rock the forums :D

King Del Monte & Donut Steve :p
eXton
fan då var man tillbaka på TA forumet, har varit riktigt länge sen sist.

själv är man ju gammal Love Parade räv med 3 parader på meritlistan (o en Street Parade). Ska jag vara ärlig så är Street parade bannemig fetare pga Schweizarnas förkärlek för ösig trance (tysk-technon blir lätt lite jobbig efter ett tag).

borde ju försöka pressa in ett besök om nu paraden blir av, det är lätt en riktigt billig mini-semester iallafall, med mycket schyssta fester att välja o vraka emellan!

har dock tänkt att äntligen köra Ibiza i sommar, får se hur det blir...
reveal
quote:
Originally posted by eXton
fan då var man tillbaka på TA forumet, har varit riktigt länge sen sist.


Välkommen tillbaka :)

EsseT
Är det någon som vet hur det gick för Tranceaddict i röstningen ? kommer ju bli grymt kul att åka ner håller nu på att planera resa o hotell någon som kan komma med tips Kosta vad det kosta vill :P
eXton
Jag kan tipsa om Hotel Bärlin. http://berlin.nethotels.com/nethote...heckAvail=False

där har vi bott 3 ggr, det är billigt och man kan väsnas så mycket man vill (nästan) eftersom det ligger precis vid flygplatsen Alt-Tegel.

Jättenära till supermarket, Burger King och tunnelbanan :)

Blir nog bara Ibiza och en sväng till Berlin under VM för mig i år, går nog inte att få ihop det för en LP-resa också...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement