|
LOVEPARADE 2006 ..::.. 15 juli !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| pax för SWETA lastbil :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
pax för SWETA lastbil :cool: |
Gärna de om du arrar & står för den inledande finansieringen ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| I wish... men vi har alla våra gränser :o f.ö har jag ett finger i gröten på en lastbil i årets Budapest Parade, pallar ni släpa er dit så be my guest! SWETA international meetup :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
I wish... men vi har alla våra gränser :o f.ö har jag ett finger i gröten på en lastbil i årets Budapest Parade, pallar ni släpa er dit så be my guest! SWETA international meetup :D |
släng dit en av mina fingrar också :) |
|
|
| kurai |
| quote: | Originally posted by x-dream
Man tackar!! Nej vart inte igår precis.. Tittar in lite då å då längesen jag skrev något dock.. |
LIES!! ALL LIES!!! :D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by kurai
LIES!! ALL LIES!!! :D |
LOL the crazy swiss... You always talks bull.. :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by kurai
LIES!! ALL LIES!!! :D |
And where the hell have you been ! It's been way to long :D |
|
|
| kurai |
| quote: | Originally posted by x-dream
LOL the crazy swiss... You always talks bull.. :disbelief |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
And where the hell have you been ! It's been way to long :D |
Great to see you guys still rock the forums :D
King Del Monte & Donut Steve :p |
|
|
| eXton |
fan då var man tillbaka på TA forumet, har varit riktigt länge sen sist.
själv är man ju gammal Love Parade räv med 3 parader på meritlistan (o en Street Parade). Ska jag vara ärlig så är Street parade bannemig fetare pga Schweizarnas förkärlek för ösig trance (tysk-technon blir lätt lite jobbig efter ett tag).
borde ju försöka pressa in ett besök om nu paraden blir av, det är lätt en riktigt billig mini-semester iallafall, med mycket schyssta fester att välja o vraka emellan!
har dock tänkt att äntligen köra Ibiza i sommar, får se hur det blir... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by eXton
fan då var man tillbaka på TA forumet, har varit riktigt länge sen sist. |
Välkommen tillbaka :) |
|
|
| EsseT |
| Är det någon som vet hur det gick för Tranceaddict i röstningen ? kommer ju bli grymt kul att åka ner håller nu på att planera resa o hotell någon som kan komma med tips Kosta vad det kosta vill :P |
|
|
| eXton |
Jag kan tipsa om Hotel Bärlin. http://berlin.nethotels.com/nethote...heckAvail=False
där har vi bott 3 ggr, det är billigt och man kan väsnas så mycket man vill (nästan) eftersom det ligger precis vid flygplatsen Alt-Tegel.
Jättenära till supermarket, Burger King och tunnelbanan :)
Blir nog bara Ibiza och en sväng till Berlin under VM för mig i år, går nog inte att få ihop det för en LP-resa också... |
|
|
|
|