return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
LOVEPARADE 2006 ..::.. 15 juli !!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by wowsa
Är det nån som kan tipsa om nån bra House/Elektro fest som kommer äga rum under själva Love parade ? Skulle vara kul att se Steve porter live så det ska jag nog göra.
Men tänkte om det är bokat nån stor fest med elektro tema el elektro house i stil med eric prydz,steve angello etc ? Nån som vet


Kolla ett antal inlägg bakåt, där finns en diger lista med alla efterfesterna på lördagen....är det electro du vill ha så är väl Electric Kingdom det som är det bästa alternativet...line up: WestBam, Lexy & K-Paul, Tiefschwarz, HardyHard, Anthony Rother, Gunjah, Oliver Koletzki, Brandenburg Allstars and more...
Laszlo
Snart smäller det! :)

För er stackars själar som av en eller anleding inte kan uppleva festen så kommer hela spektaklet att direktsändas på tyska RTL2 och VIVA nu på lördag...

1415-2000 på RTL2 och 1700-2000 på VIVA...om någon har lust att spela in detta så vore det ännu mer tacksamt...:)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Laszlo
Snart smäller det! :)

För er stackars själar som av en eller anleding inte kan uppleva festen så kommer hela spektaklet att direktsändas på tyska RTL2 och VIVA nu på lördag...

1415-2000 på RTL2 och 1700-2000 på VIVA...om någon har lust att spela in detta så vore det ännu mer tacksamt...:)

Har inte dom kanalerna:( , någon som vet om det kommer sändas på nätet?
Laszlo
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Har inte dom kanalerna:( , någon som vet om det kommer sändas på nätet?


inte mig veterligen....
CJ InterCity
kolla www.rtl.de och www.viva.tv har för mig att dom är generösa och lagt upp videostream :) fast det var ett tag sedan man kikade på viva clubrotation i hopp om att se nya Scooter videon :D
BFS
//Gnällmode on

Har precis avbokat min flygbiljet för att jag är sjuk, har varit det i ett par veckor nu, har lagt 1500kr på läkarvård och medeciner, tre antibiotika kurer t.ex... och jag mår helt ok fast jag har lock i öronen. Flög för en månad sen och kunde inte tryckutjämna ordentligt vilket resulterade i fruktansvärd smärta. Läget nu är värre och jag måste tyvär skippa resan, kan inte fatta att jag missar detta. Helt jävla otroligt cpsjuk man kan vara :(

Känslan att falla på mållinjen är fan inte nice, mår så jävla dåligt psykiskt av detta :( Hoppas alla ni andra får det kalaskul och lägger upp mycket bilder här :)
Laszlo
Fyfan va ruttet...se till att dra över till någon polare som har viva eller rtl2 så du iaf kan följa det från soffan...fast det kanske förvärrar ångesten ännu mer :| Krya på dig...det kommer fler fester...
zoric
Det ar faktiskt inte svart att fixa kanalerna, jag sitter i BiH och lyssnar pa Sunshine Live dar de hela tiden reklamerar hur de tanker sanda Loveparade.

For de som inte har VIVA eller RTL2 sa kan jag glatt meddela er att Sunshine Live sander Loveparade. Vet dock inte hur lange, det gar att tuna in genom Real Player.

Blir att lyssna pa Sunshine Live nu pa Lordag samtidigt som jag ocksa ska titta pa "The Love" :D

Nar jag kommer hem blir det formodligen att skaffa nagot som liknar det min kusin har har i Bosnien. Riktigt bra, dessutom ar det grymt latt att fa in vissa betalkanaler och radiostationer man annars inte har tillgang till.

VIVA och RTL2 ligger pa ASTRA och Hotbird tror jag..

:D
anuga
Fan va nice set!!! Mumms Mumms Mumms
Laszlo
Hemma igen...satan i gatan vilket jävla megakalas. pommes. Pics kommer när jag pustat ut lite :

I Berlin

Laszlo
Nu har jag äntligen sållat bort en sisådär 350 st av mina bilder och ett 150-tal som återstår är värdiga att läggas upp för allmänheten, de kan enklast beskådas på följande plats: http://www.djlaszlo.com/gallery/thumbnails.php?album=29

några teasers...enjoy :)



















benni
snyggt Laszlo!

ser riktigt bra ut... som alltid :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement