|
Nätradio, house?
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Hej alla,
Sitter och försöker leta reda på några radiostation på nätet som lirar house. Det är så att jag och Braxen ska promota honom lita och bygga upp hans image. Det där med brandmanagement är jävligt viktigt i dessa dagar.
Skriv gärna ner så många radiostationer ni kommer på som kan tänka sig låt en begåvad ung man från Nynäshamn lira hos dem. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vette fan va som finns men gå in på
http://www.shoutcast.com och sök via deras sökmotor :) |
Just det, har glömt kolla där. Dig kommer jag/vi komma ihåg när Braxen blir stor och är resident på MoS och Braxtone släpper alla Ibiza rökare varje sommar. :tongue2 |
|
|
| Laszlo |
| Efterlyser också någon högklassignätradio som sänder lite sköna housebeats, tyvärr finns det mig veterligen inte allt för många sådana. House-kanalen på di.fm är ju ett alternativ. Deep House och progressive-kanalerna lyssnar jag också mycket på, likaså protonradio.com, men jag antar att det inte är var du efterlyser. |
|
|
| hustler |
Braxen har skickat iväg ett mail till dem, bara att hålla SWETA-tummarna tills de vitnar :D
Tack för alla tips. |
|
|
| mr_fisken |
| jochen miller tror jag har nån radioshow på slam fm så kanske finns det annan house där som är mer ingrosso,axwell vad vet jag:rolleyes: |
|
|
| Braxen |
| Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått :) |
lycka till då;) |
|
|
| Braxen |
| Fan sweta borde väl kunna fixxa en radio ? .. typ som festivalen men alla får 1 timme i veckan lr nått ? .. d vore fan guld .. :crazy: |
|
|
| jofawe |
| ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by jofawe
ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ? |
Oj, det låter väldans seriöst :D .. men good call, ska checka .. |
|
|
|
|