return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nätradio, house?
View this Thread in Original format
hustler
Hej alla,

Sitter och försöker leta reda på några radiostation på nätet som lirar house. Det är så att jag och Braxen ska promota honom lita och bygga upp hans image. Det där med brandmanagement är jävligt viktigt i dessa dagar.

Skriv gärna ner så många radiostationer ni kommer på som kan tänka sig låt en begåvad ung man från Nynäshamn lira hos dem.
SteveTranz4ever
Vette fan va som finns men gå in på
http://www.shoutcast.com och sök via deras sökmotor :)
hustler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vette fan va som finns men gå in på
http://www.shoutcast.com och sök via deras sökmotor :)


Just det, har glömt kolla där. Dig kommer jag/vi komma ihåg när Braxen blir stor och är resident på MoS och Braxtone släpper alla Ibiza rökare varje sommar. :tongue2
Laszlo
Efterlyser också någon högklassignätradio som sänder lite sköna housebeats, tyvärr finns det mig veterligen inte allt för många sådana. House-kanalen på di.fm är ju ett alternativ. Deep House och progressive-kanalerna lyssnar jag också mycket på, likaså protonradio.com, men jag antar att det inte är var du efterlyser.
Kaveh
Vet inte hur det är med att lira där, men ändå grymt bra musik: http://stream.mth-house.de:8500/

http://mth-house.de/
hustler
quote:
Originally posted by Kaveh
Vet inte hur det är med att lira där, men ändå grymt bra musik: http://stream.mth-house.de:8500/

http://mth-house.de/


Braxen har skickat iväg ett mail till dem, bara att hålla SWETA-tummarna tills de vitnar :D

Tack för alla tips.
mr_fisken
jochen miller tror jag har nån radioshow på slam fm så kanske finns det annan house där som är mer ingrosso,axwell vad vet jag:rolleyes:
Braxen
Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått :)
mr_fisken
quote:
Originally posted by Braxen
Tack för alla svar, fortsätt ös in tips vettja, jag och min pr ansvarig tilllika agent, Hustler, ska fortsätta stegen mot toppen, första steget är nu taget ... lr nått :)


lycka till då;)
Braxen
Fan sweta borde väl kunna fixxa en radio ? .. typ som festivalen men alla får 1 timme i veckan lr nått ? .. d vore fan guld .. :crazy:

jofawe
ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ?
Braxen
quote:
Originally posted by jofawe
ministry of sound har väl en new talent show på radio1 ?


Oj, det låter väldans seriöst :D .. men good call, ska checka ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement