|
מזל טוב אילן
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
מזל טוב לאילן כפרה עליו =]
שיזכה למצוות וטראקים =]
מזל טוב אחי. |
|
|
| omergunr |
שלחתי לך ברכה באיסיקו :D:D:D
המון מזל טובבבבבבב :) |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אילן!!
מעניין כמה תקליטים תאסוף עד 120
:)
מאחל לך המון הצלחה בשנה הקרובה,
:crazy: |
|
|
| DJMIKE |
| מזל טבו תחגוג יפה :) |
|
|
| Shahar |
| מזל"ט יגאל עד 120!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
תודה לכולם
את ההודעה הכי מפתיעה קבלתי ממלבורן - מרקוס שולץ שלח לי מזל טוב (הוא נמצא שם בסיבוב גיגים של 3 שבועות)
זה די עשה לי את היום :eyes:
מיכאל אם ייצרו תקליטים עד שאני יגיע לחצי מ-120 אני יהיה מאוד מרוצה :D |
|
|
| Shahar |
| איך מרקוס שולץ זכר תתאריך שלך!? וזה יפה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
איך מרקוס שולץ זכר תתאריך שלך!? וזה יפה.. |
שאלה טובה
אין לי מושג
וגם אם הוא זכר זה שהוא שלח הודעה זה בכלל יפה...
יש לי חברים שלא שמעתי מהם עדיין היום...והוא שלח הודעה... |
|
|
|
|