return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מזל טוב אילן
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
מזל טוב לאילן כפרה עליו =]
שיזכה למצוות וטראקים =]
מזל טוב אחי.
Viperon
מזל"ט אילן
omergunr
שלחתי לך ברכה באיסיקו :D:D:D
המון מזל טובבבבבבב :)
Flotser
מזל טוב אילן!!

מעניין כמה תקליטים תאסוף עד 120
:)

מאחל לך המון הצלחה בשנה הקרובה,
:crazy:
gErver
מזל טוב אילן :)
m0sh
מזל טוב אילן...:)
DJMIKE
מזל טבו תחגוג יפה :)
Shahar
מזל"ט יגאל עד 120!!
Glenn-Holmes
תודה לכולם

את ההודעה הכי מפתיעה קבלתי ממלבורן - מרקוס שולץ שלח לי מזל טוב (הוא נמצא שם בסיבוב גיגים של 3 שבועות)

זה די עשה לי את היום :eyes:


מיכאל אם ייצרו תקליטים עד שאני יגיע לחצי מ-120 אני יהיה מאוד מרוצה :D
Shahar
איך מרקוס שולץ זכר תתאריך שלך!? וזה יפה..

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
איך מרקוס שולץ זכר תתאריך שלך!? וזה יפה..


שאלה טובה
אין לי מושג

וגם אם הוא זכר זה שהוא שלח הודעה זה בכלל יפה...

יש לי חברים שלא שמעתי מהם עדיין היום...והוא שלח הודעה...
m0sh
חברים זונות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement