return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Loveparade Is Back ?
View this Thread in Original format
1Million$shot
YESSSSSS !!!

het is zover !

ze krijgen er weer één op poten ! Den deze gaat er weer bij zijn !

Loveparade

zelf ne float ineensteken ?

:D :D :D :D

GReetz
GReg
djcresto
vind het zoiezo raar dat ze voor zo'n evenement vorige jaren niet genoeg sponsoring vonden.
kirstolas
Hoezo, ik dacht dat de stad het gewoon beu was om op te draaien voor de opruimingskosten :conf:
djcresto
Originally posted by djcresto
Love Parade in Berlijn weer terug

De Love Parade in Berlijn komt terug. Een woordvoerder van de organisatie heeft vandaag laten weten dat het technofeest voor 15 juli op de agenda staat. Dat is een week na het einde van het WK voetbal. De bekende Love Parade is er twee jaar tussenuit geweest wegens geldgebrek.

Een fitnissketen sponsort de parade met een miljoen euro. De organisatie rekent op ongeveer een miljoen bezoekers. De eerste Love Parade werd in 1989 gehouden. Toen waren er slechts enkele honderden bezoekers. Aan het eind van de jaren negentig waren het er gemiddeld 1,5 miljoen.
diddi
^ te weinig geld om alles terug op te kuisen wss. :D

Ik heb ook zoiets gehoord dat de stad Berlijn het afval niet meer wou opruimen op eigen kosten.
Nabistai
Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen :)
djcresto
quote:
Originally posted by Nabistai
Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen :)


vind het raar dat ze voor een evenement van deze omvang en internationale bekendheid niet voldoende sponsors vonden.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Nabistai
Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen :)

ik had gehoord dat de politie geen zin had om zoveel werk erin te steken. :D
de tamzakken!
1Million$shot
Als er iemand een nieuwtje heeft , aarzel dan niet om hier te posten é !

de floats worden trouwens gratis ter beschikking gesteld. Mijn vraag is enkel, hoeveel floats zijn er , en welke criteria hanteert de organisatie voor een selectie ?

Wie weet komt een BeTa truck wel in aanmerking :)
of iets internationaler, een TA-truck.

OK, lijkt nogal utopisch, maar dromen is nog steeds niet verboden hoop ik ??? Als een Turkse mag ontsnappen, dan mag ik dromen hé :p:p
Kaidreas
wtf is ne float? die oranje kussentjes voor onder de platenspelers?

1Million$shot
Zo noemen ze die trucks
Den Backer
Als der nen bus van de beta's nr daar gaat, gaanek mee!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement