return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
[20-05-2006] Emporium II: The Rise Of The Pharaos - Berendonck, Wijchen/Nijmegen
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
Vandaag is de line up bekend gemaakt:

voor meer info:
www.emporiumfestival.nl


The Pyramid (Mainstage):

Sander Kleinenberg
Marco V
Benny Rodrigues
Jochen Miller
Marcel Woods
Randy Katana
Remy
Rank 1

The Curse Of The Sphinx (Oldschool):

Equinoxx
Greg C
DarkRaver
Ruthless
Tony
Stanton
Lobotomy Inc (LIVE)
Buzz Fuzz vs Dana
Panic vs The Viper

Horus (Hard Style):

Activator
Technoboy
Showtek (live)
The Prophet
Deepack
Lady Tom
Danielle Mondello
Pavo
Zany
Tatanka
Luna
Genius

The Valley Of The Pharao's (House/Club):

Roog & Erick E
Sidney Samson
Don Diablo
Axwell
Gregor Salto
Benjamin Bates
Tom De Neef
Victor Coral

Luxor (Techno):

Kay D Smith
Holgi Star
Marco Remus vs Sven Wittekind
Joris Ruyzenaars
Jack De Marseille
Dave Angel
Pet Duo
Nimbuz

Cleopatra's Beachclub (Groove/Funk/House):

Jordy Lishious
La Ona
Ricky Rivaro
Sidney Samson
Irwan
J-Flava
Billy The Klit
Motherfunker
Muppy
Line-up vd mainstage is wel vet!:happy2:
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Muppy
Line-up vd mainstage is wel vet!:happy2:


yep dat is het zeker.
krijg als het goed is de kaarten morgen of overmorgen binnen.
en dat voor 33.25 euries is niet slecht om met zo'n line up te komen
Matthijs
Mainstage ziet er zeker goed uit! Eindelijk draait Sander K. weer eens in Nederland, zou tijd worden ook. :o Maar denk niet dat ik ruim van te voren een kaartje hiervoor ga kopen, mij te onzeker wat het weer betreft. Blijft toch een gokje om een festival zo vroeg in het jaar te organiseren.
@win
Mainstage en Axwell klinkt prima, maar ik denk dat we deze zomer betere line-ups voorgeschoteld krijgen...
Gonzo
quote:
Originally posted by Matthijs
Mainstage ziet er zeker goed uit! Eindelijk draait Sander K. weer eens in Nederland, zou tijd worden ook. :o Maar denk niet dat ik ruim van te voren een kaartje hiervoor ga kopen, mij te onzeker wat het weer betreft. Blijft toch een gokje om een festival zo vroeg in het jaar te organiseren.


Sander Kleinenberg & Axwell zijn dan ook wel de twee grootste verrassingen hier, maar iets zegt me dat deze twee heren op meerdere zomerse aangelegenhden te vinden zijn later dit jaar :D

Wel een beroerde techno area btw daar in Nijmegen [op Holgi Star na].
jp
Dat ziet er goed uit :toocool:
BooMBooM
Vind de line up wel een beetje tegen vallen dus ga lekker naar de 2de editie van create.. zoals het er nu naar uitziet draait misja dan samen met precision :eyes:
Gonzo
quote:
Originally posted by BooMBooM
Vind de line up wel een beetje tegen vallen dus ga lekker naar de 2de editie van create.. zoals het er nu naar uitziet draait misja dan samen met precision :eyes:


Woods ook op die tweede Create :o
BooMBooM
Dat maakt de keus nog makkelijker :)

Frenkieee
Meer een naam van een computerspel :)

Maar wel een erg coole lineup! Mainstage en House/Club zien er erg goed uit.
magrec
Zozo kleinenberg is goed bezig met zijn boekingen in Nederland.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement