|
[20-05-2006] Emporium II: The Rise Of The Pharaos - Berendonck, Wijchen/Nijmegen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| Main en house zien er goed uit.. is zeker het overwegen waard! |
|
|
| djdavid |
| kaarten al 2 maanden in de pocket :toocool: |
|
|
| godfatherdc |
NOG ENKELE VIP TICKETS TE KOOP VOOR EMPORIUM, NORMALE TICKETS ZIJN UITVERKOCHT!
We zeiden het een aantal weken geleden al...de kaartverkoop gaat hard voor Emporium. En dat is dus ook echt gebleken!
De normale entreekaarten zijn inmiddels uitverkocht, maar er is nog een aantal VIP kaarten te koop. Dus wil jij Emporium toch echt niet missen, dan zul je nu snel een Vip ticket moeten scoren!
Vip tickets zijn verkrijgbaar bij Ticketbox en Free Record Shop en kosten € 50,- excl fee. Met een Vip ticket kun je gratis parkeren, heb je een aparte ingang en toegang tot de vip area's op Emporium. |
|
|
| Mighty Johnny |
and in english.. it is
SOLD OUT!!!!!!!! |
|
|
| TranceFool |
| Best verrassend eerlijk gezegd... |
|
|
| jp |
| Ik denk dat het goede weer van de afgelopen week zeker geholpen heeft :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
op www.thematrixx.nl kun je timetable bekijken.
wat valt deze tegen vooral de mainstage.
ze hebben o.a. Rank 1 en Marcel Woods al in de middag, Rank 1 zelfs om 12:00u al.
Dit soort DJ's moeten 's avonds draaien.
Misschien gaan ze nog het omgooien, maar denk het niet.
We zien wel.
Volgens de weersvoorspellingen gaat alleen ergens tegen het eind van de middag ietsjes regenen. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
op www.thematrixx.nl kun je timetable bekijken.
wat valt deze tegen vooral de mainstage.
ze hebben o.a. Rank 1 en Marcel Woods al in de middag, Rank 1 zelfs om 12:00u al.
Dit soort DJ's moeten 's avonds draaien.
Misschien gaan ze nog het omgooien, maar denk het niet.
We zien wel.
Volgens de weersvoorspellingen gaat alleen ergens tegen het eind van de middag ietsjes regenen. |
mmjah ik zou deze trance dj's ook aan het begin van de avond zetten. Remy & kleinenberg zet je niet vroeg op de dag neer. Marco v had ik wel wat later gezet en die jochen miller zou ik om 12:00 laten draaien en daarna rank 1. |
|
|
| basvh |
ik hoop voor de mensen die gaan dat het beter weer wordt als nu, in Breda is het nu echt dramatisch.
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Frenkieee |
| Nogal. Voor zaterdag is er geloof ik 80% kans op regen. In Breda en omstreken, welteverstaan. |
|
|
| Muppy |
De timetable van de main is echt een drama hoor...
dat had ik zelfs nog wel beter kunnen verzinnen denk ik:o |
|
|
|
|