return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 
ITWT Release Party @ Pi 11-03-2006
View this Thread in Original format
KrissO


Lørdag 11. mars inviterer HEAT og House of Deep til In Trance We Trust 011-releaseparty på utestedet Pi i Oslo.
Bak platespillerne står det nye nederlandske stjerneskuddet Phynn.

Phynn er mannen bak cd nummer 11 i den tradisjonsrike In Trance We Trust-serien. Nederlenderen har allerede flere utgivelser bak seg på labelet til DJ Tiësto, Black Hole Recordings. Nå får han æren av å mikse et In Trance We Trust-album, og han følger dermed i sporene til storheter som Misja Helsloot, Cor Fijneman og Johan Gielen, i tillegg til våre egne DJ Stigma og Lars Holte.

Phynn leverer drivende og stemningsfull kvalitetstrance, og han får stadig flere spillejobber verden over. Nylig ble han utnevnt som ’Future Hero’ i det anerkjente musikkbladet Mixmag. Alle de største dj-ene spiller musikken hans, og nå skal han også spille den selv for Oslo-publikummet. Hva Phynn er god for og hva vi kan vente oss av cd- en, viser han på Pi 11. mars. På en kveld viet til trance av ypperste klasse, får han også med seg to av Norges mestselgende dj-er, Stigma (In Trance We Trust 002, The First Fall m.m.) og Jamie (The First Winter, Sommer Parade 2002 m.m.).

Line up:
Phynn (NL)
Stigma
Jamie

Lørdag 11. mars på Pi, Storgt. 24 (inngang ved 1Way), Oslo
Dørene åpner kl. 22:00
18 år leg.plikt

Forhåndssalg kr. 100,-

Klikk linken for å bestille billett online:

http://www.tribaltrax.com/product.p...48&cat=0&page=1

Billetter fåes kjøpt på Tribal Trax, Jupiter, Ljudia & Kentho i Oslo.



In Trance We Trust CD 011 slippes mandag 13.03.06

Eksklusiv CD FORHÅNDSSALG og online billetter på www.tribaltrax.com

www.heatmusic.no | www.phynn.com | www.black-hole.nl

email for info: [email protected]
KrissO
Oppmøteplikt btw :D

Dette blir fett, can't wait! :)
Var innom Tribal og skaffa meg ticket forrige fredag. Samt pre-orda den nye CD'en :)
dj_alfi
FAEN!!! Jeg har vakt da :( buhuhuhuhu.. og alle de andre horene er på gardeball da.. satan.. ingen å bytte med.. pokker crap faen ass!
danielsebastian
Eitt! Tre -- Inn!
KrissO
Ved siden --- r!

Nei men meget kjipt alfi, føler med deg altså :/
Var nå heldig sånn sett jeg da. Fikk da med meg Tiësto ifjor :)
Ariah
faen for en dustedato... det er dagen før nato-øvelsen begynner :(
dj_alfi
Jeg er i transport troppen så det blir jo bare å sitte på kube å vente på at et eller annet fittetryne på skaugum skal ringe å si han må på legevakta fordi han fryser (det skjedde faktisk, holdt nesten på å la han være igjen på statoil på returen), så det blir nok ingen AIT! Tre .. Inn! på meg.. Det er mer "Kjør av" eller "tre av i uifarlig retning" :P

Ariah: Skal du på Cold Response? Åtte stykker fra troppen min skal opp å kjøre utenlandskt befal hele tida.. Jævla svinepelsene:whip:

Jeg blir værende i leir hele tida, måke snø, måke snø og litt måking til.. Baaaare fordi jeg kræsja litt... to ganger på en uke, men andre gangen var ikke min feil, så hold kjeft sersjant-faen...


[/rant]
KrissO
quote:
Originally posted by dj_alfi
Jeg blir værende i leir hele tida, måke snø, måke snø og litt måking til.. Baaaare fordi jeg kræsja litt... to ganger på en uke, men andre gangen var ikke min feil, så hold kjeft sersjant-faen...


[/rant]


lol :haha:
Huff høres ut som du har tragiske dager for tida. Jaja. KP5 ja, dimmer i sommer dere ? Eller til høsten ? Fleste av dere vaffal.
Ariah
jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet ;)
dj_alfi
quote:
Originally posted by KrissO
lol :haha:
Huff høres ut som du har tragiske dager for tida. Jaja. KP5 ja, dimmer i sommer dere ? Eller til høsten ? Fleste av dere vaffal.


sanitet, forsyning og de der dimmer til sommeren... Kommandoplass til sep/okt og transporten tar jo inn folk ved hvert innrykk.. akkurat som vedlikehold og stab.. du er ikke inne du?

quote:
Originally posted by Ariah
jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet


hehe, hvor er det du er?

KrissO
"Originally posted by KrissO
jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet"

quote:
hehe, hvor er det du er?


lol, jeg har da aldri skrevet det der ;)

Jeg var i KP4, dimma 20. desember :)
dj_alfi
quote:
Originally posted by KrissO
"Originally posted by KrissO
jeg skal det ja... jævlig kjipt siden jeg blir 20 den 12. mars, men men, man må jo forsvare fedrelandet"



lol, jeg har da aldri skrevet det der ;)

Jeg var i KP4, dimma 20. desember :)


fixed! :P loka BBCoden med all ctrl-c/v'ingen min :P
haha kp4 er homokompaniet da... var i forrige kp4-innrykk, men søkte meg inn i transporten.. bus driver ftw! :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement