|
België SUCKS ZO HARD!!!
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
We hebbe het ammel gezien/gehoord/gelezen...de ontsnapping van Fehriye Erdal:
Waar the zijde mee bezig??? Onoplettenheid, complot met bewakers ofzo?? Kan het gelove da de wereld ons uitlacht. Kga later van nationaliteit verandere as da zo verder blijft gaan :whip:
Enfin, waar zou ze zich momenteel bevinden?
off-topic: hoe maakt ge een poll en waar kunde da ammel selectere want die prul hier op TA bolt ook van geen klote. |
|
|
| Sh!fty |
zijt gij alochtoon ofzo?
belgie :rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
| Dutroux laten ontsnappen, nu da stom wijf. Still proud? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
zijt gij alochtoon ofzo?
|
wa is da voor een opmerking? :rolleyes: |
|
|
| Bertn |
| hmm, tijd om de popcorn nog eens boven te halen:p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Bertn
hmm, tijd om de popcorn nog eens boven te halen:p |
:toothless
en mellow, wa nationaliteit gade dan kiezen misschien? Alsof 't ergens anders zoveel beter is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Kga later van nationaliteit verandere as da zo verder blijft gaan :whip:
|
Ik zou zelfs niet wachten tot het te laat is. Doe het gewoon nu Mellow, DOE HET NU!! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Still proud? |
zolang gij hier woont zeker nie:rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
| W8 ma tot er een aanslag van het DHKP/C wordt gepleegd. Dan ist gedaan met ons landje :cool: |
|
|
| Push2005 |
Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw,
Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw.
Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan:
De legerbenden sneven, een volk zal nooit vergaan.
De vijand trekt te velde, omringd van doodsgevaar.
Wij lachen met zijn woede, de Vlaamse Leeuw is daar
Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God;
En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot.
Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop,
Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op.
Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
Wee hem, de onbezonnen', die vals en vol verraad,
De Vlaamse Leeuw komt strelen en trouweloos hem slaat.
Geen enkle handbeweging die hij uit 't oog verliest:
En voelt hij zich getroffen, hij stelt zijn maan en briest.
Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
Het wraaksein is gegeven, hij is hun tergen moe;
Met vuur in't oog, met woede springt hij den vijand toe.
Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk
En zegepralend grijnst hij op's vijands trillend lijk.
Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
:tongue2 :clown: |
|
|
| Real |
Haha zalige burns in deze thread. :D
In andere landen is het ook nie allemaal rozengeur en maneschijn ze. :rolleyes:
Zijt al mor blij dat ge in Europa woont. |
|
|
| mellow_head |
As haar partij een aanslag moes plege, bij elke dode da er valt zal er meer kritiek op België komen. Dus voor het moment zijn wij de schande van Europa. Zelfs de illegalen zulle niemeer komen :rolleyes:
W8 ma tot er een aanslag in uw buurt wordt gepleegd. Dan ist janke ;) |
|
|
|
|