|
שמועה, פול ואן דייק חוזר עוד כשלוש חודשים.
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| שמעתי שפול ואן דייק מגיע עוד 3-4 חודשים להופעה בתל אביב. האם זה נכון? |
|
|
| Shahar |
| מזה משנה חחח בפעם האחרונה הוא לא היה כזה טוב לפחות לי |
|
|
| uzi |
| quote: | | Originally posted by Shahar מזה משנה חחח בפעם האחרונה הוא לא היה כזה טוב לפחות לי |
גם אני לא אוהב את רוב מה שהוא מנגן, התוכנית שלו לא לטעמי. לפחות זו הופעה. לאן היית ממליץ לי לצאת השבוע? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| גם אם יתנו לי כרטיס חינם אני לא מתכוון ללכת:stongue: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
גם אני לא אוהב את רוב מה שהוא מנגן, התוכנית שלו לא לטעמי. לפחות זו הופעה. לאן היית ממליץ לי לצאת השבוע? |
אמממ...
קפה ויולה בגבעתיים לפתוח תערב עם החברה
משם לזרום לטיאלוי או דאנסבר אחר
ואז להמשיך לבית עם החברה לראות סרט ולישון =]
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
גם אם יתנו לי כרטיס חינם אני לא מתכוון ללכת:stongue: |
כן וזה..טוב שלא נסחפת |
|
|
| Liran-A |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
גם אם יתנו לי כרטיס חינם אני לא מתכוון ללכת:stongue: |
קצת הגזמת הייתי אומר.... |
|
|
| Shahar |
כן חופשי
אני אוהב תאנשים האלה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני רציני..
שונא אותו.. אישית. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני רציני..
שונא אותו.. אישית. |
פגע ברגשותיך?
בואנה ליזרד המועדון הכי גרוע בארץץץץץץץ |
|
|
| ROBERTO |
| וואלה לטעמי פול נותן בראש והוא חורט בראש כמו שצריך...מלף |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני רציני..
שונא אותו.. אישית. |
עזוב אתזה שיש לו אופי מגעיל כזה והוא נורא פוליטי וסנוב....
אבל דיגיי ומפיק הואא תותחח וחסר אומנים שבאים לארץ אז תאמין לא יזיק לאף אחד שיבוא דיגיי שמגנן טראנס ועד שגם איזה דיגיי כזה כבר בא.... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
פגע ברגשותיך?
בואנה ליזרד המועדון הכי גרוע בארץץץץץץץ |
כן.. פגע בי קשות.
נו מה.. אז לא ניגנו סייל בהתחלה? =] |
|
|
|
|