|
רמקולים
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
זה מצחיק אני בדיוק באותה התלבטות
גם אני רוצה לקנות רמקולים
וכל מי שאני שומע / קורא ביקורות ממליץ על ה
ATP3
אז כנראה שאני אלך עם העדר ואקנה אותם בסוף
אני גם מחפש מסך
LCD
נורמלי ומתלבט...
אבל לא נורא :) |
|
|
| Shahar |
מי קונה היום רמקולים למחשב?
תחברו תמחשב למערכת ואם הרמקולים שלה גרועים תקנו חדשים!
וחן
LCD
למחשב?
אם כן לאבא שלי יש לקוחות שמשווקים
BENQ
ומאג
אפשר לסדר לך מחיר טוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מי קונה היום רמקולים למחשב?
תחברו תמחשב למערכת ואם הרמקולים שלה גרועים תקנו חדשים!
וחן
LCD
למחשב?
אם כן לאבא שלי יש לקוחות שמשווקים
BENQ
ומאג
אפשר לסדר לך מחיר טוב |
אני אשמח לשמוע מה זה מחיר טוב בעצמי...
אני לא זקוק לזה בדחיפות אבל אם יש מחיר טוב... |
|
|
| omergunr |
וואלה גם אני צריך מסך למחשב.. ההורים שלי כל הזמן לוחצים עלי להחליף..
עם יש מחיר טוב תגיד לי
;) |
|
|
| DjChook |
בעיקרון כל הביקורות ממליצות על
Samsung
אבל נשמח לשמוע אותך שחר ;)
ואני לא חסיד של מערכות ומגברים ואלה למחשב
יש לי אחת בחדר קולנוע ביתי.... והיא יושבת שם בסבבה
למחשב אני צריך משהו הרבה יותר רגוע ובסביבות ה 400 שקל זה רגוע
מה שכן אני לא יודע איפה אני הולך לתקוע את הסאב המפלצתי שמגיע עם ה
ATP3
נראה לי אין לי מקום בכלל על הרצפה.. או שאני פשוט ישים עליו את הרגליים :) |
|
|
| omergunr |
באמת הסאב נירא לי ענק.. ואין לי ממש איפה לשים אותו :o
אבל אני חייב רמקולים חדשים |
|
|
| DjChook |
היום יש לי סאב קטן כזה אז הוא ליד המחשב
למרות שהאפקט הרבה יותר אמיתי שהוא על רצפה
נראה נשים אותו ליד המחשב אולי ככה הוא גם יזעזע את האבק ממנו :) |
|
|
| Flotser |
גם אני מזמן רוצה לקנות
ואני רואה שפה:
http://www.zap.co.il/models.asp?Sog...s&DB26647=26964
ממליצים גם על
ATP3
אבל אפילו יותר ממליצים על
SBS370 Creative
והם יותר זולים באיזה 200 שקל
רק טיפה מבאס אותי בשני אלה שאין להם יציאה של אוזניות אם הבנתי נכון..
אבל היום יש לי במחשב יציאה מקדימה לאוזניות אז זה כבר לא חשוב :p
אז אני באמת אקנה אחד מהם בקרוב כנראה
אגב....
אם נגיד עוד כמה שנים יתפנה לי קצת זמן,
ואני אחזור לשחק קצת עם תוכנות הפקה וזה.... אז ה
SUB
לא יפריע לי לשמוע את הסאונד של הטראק שלי כמו שהוא ישמע באמת במחשב אחר או במועדון? |
|
|
| DjChook |
| יש לו עוצמה משל עצמו, אתה יכול להלחיש אותו יחסית ואז זה נשמע כאילו הוא חלק מהרמקולים... |
|
|
| omergunr |
קיצוררר על מה ללכת? :o
כבר מחר אני רוצה ליקנות אותם ;) |
|
|
| DjChook |
תשמע בפורום תוכנה שאני תופס מהאנשים שם (פרש)
האחראי אמר שהוא עשה בדיקה של הנושא, וקבע ש ה ATP3 הם הרמקולים
2.1 הטובים ביותר בטווח מחירים הזה.
אני השתכנעתי,
אני רק רוצה למצוא חנות (מקווה שב BUG יש או BIGBOX) וללכת לשמוע אותם בפעולה
בדיוק כמו את מסכי ה SAMSUNG, צריך לבדוק לפני שקונים
אגב מאיפה אתה קונה ובאיזה מחיר |
|
|
|
|