return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רמקולים
View this Thread in Original format
omergunr
יש לי רמקולים זבלה שבזבלה...
אני רוצה ליקנות חדשים
חבר שלי קנה לא מזמן רמקולים חדשים וממש התלהבתי מהפ.. הדגם הוא
Logitech® X-210
http://www.pandas.co.il/product_inf...oducts_id=12548

אבל כולם ממליצים לי על רמקולים ATP3
אומרים שזה הרמקולים הכי טובים של 2.1 במחיר הכי משתלם
http://www.pandas.co.il/product_inf...products_id=786

מה כדאי לי לקנות? :O
או שאתם מליצים על רמקולים אחרים?

תודה מראש
DjChook
זה מצחיק אני בדיוק באותה התלבטות
גם אני רוצה לקנות רמקולים
וכל מי שאני שומע / קורא ביקורות ממליץ על ה
ATP3
אז כנראה שאני אלך עם העדר ואקנה אותם בסוף

אני גם מחפש מסך
LCD
נורמלי ומתלבט...

אבל לא נורא :)
Shahar
מי קונה היום רמקולים למחשב?
תחברו תמחשב למערכת ואם הרמקולים שלה גרועים תקנו חדשים!

וחן
LCD
למחשב?

אם כן לאבא שלי יש לקוחות שמשווקים
BENQ
ומאג
אפשר לסדר לך מחיר טוב
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מי קונה היום רמקולים למחשב?
תחברו תמחשב למערכת ואם הרמקולים שלה גרועים תקנו חדשים!

וחן
LCD
למחשב?

אם כן לאבא שלי יש לקוחות שמשווקים
BENQ
ומאג
אפשר לסדר לך מחיר טוב


אני אשמח לשמוע מה זה מחיר טוב בעצמי...

אני לא זקוק לזה בדחיפות אבל אם יש מחיר טוב...
omergunr
וואלה גם אני צריך מסך למחשב.. ההורים שלי כל הזמן לוחצים עלי להחליף..
עם יש מחיר טוב תגיד לי
;)
DjChook
בעיקרון כל הביקורות ממליצות על
Samsung
אבל נשמח לשמוע אותך שחר ;)

ואני לא חסיד של מערכות ומגברים ואלה למחשב
יש לי אחת בחדר קולנוע ביתי.... והיא יושבת שם בסבבה
למחשב אני צריך משהו הרבה יותר רגוע ובסביבות ה 400 שקל זה רגוע
מה שכן אני לא יודע איפה אני הולך לתקוע את הסאב המפלצתי שמגיע עם ה
ATP3
נראה לי אין לי מקום בכלל על הרצפה.. או שאני פשוט ישים עליו את הרגליים :)
omergunr
באמת הסאב נירא לי ענק.. ואין לי ממש איפה לשים אותו :o

אבל אני חייב רמקולים חדשים
DjChook
היום יש לי סאב קטן כזה אז הוא ליד המחשב
למרות שהאפקט הרבה יותר אמיתי שהוא על רצפה

נראה נשים אותו ליד המחשב אולי ככה הוא גם יזעזע את האבק ממנו :)
Flotser
גם אני מזמן רוצה לקנות

ואני רואה שפה:
http://www.zap.co.il/models.asp?Sog...s&DB26647=26964
ממליצים גם על
ATP3

אבל אפילו יותר ממליצים על
SBS370 Creative
והם יותר זולים באיזה 200 שקל

רק טיפה מבאס אותי בשני אלה שאין להם יציאה של אוזניות אם הבנתי נכון..
אבל היום יש לי במחשב יציאה מקדימה לאוזניות אז זה כבר לא חשוב :p
אז אני באמת אקנה אחד מהם בקרוב כנראה

אגב....
אם נגיד עוד כמה שנים יתפנה לי קצת זמן,
ואני אחזור לשחק קצת עם תוכנות הפקה וזה.... אז ה
SUB
לא יפריע לי לשמוע את הסאונד של הטראק שלי כמו שהוא ישמע באמת במחשב אחר או במועדון?
DjChook
יש לו עוצמה משל עצמו, אתה יכול להלחיש אותו יחסית ואז זה נשמע כאילו הוא חלק מהרמקולים...

omergunr
קיצוררר על מה ללכת? :o
כבר מחר אני רוצה ליקנות אותם ;)
DjChook
תשמע בפורום תוכנה שאני תופס מהאנשים שם (פרש)
האחראי אמר שהוא עשה בדיקה של הנושא, וקבע ש ה ATP3 הם הרמקולים
2.1 הטובים ביותר בטווח מחירים הזה.
אני השתכנעתי,
אני רק רוצה למצוא חנות (מקווה שב BUG יש או BIGBOX) וללכת לשמוע אותם בפעולה

בדיוק כמו את מסכי ה SAMSUNG, צריך לבדוק לפני שקונים

אגב מאיפה אתה קונה ובאיזה מחיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement