|
רמקולים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
יש לי
ATP3
והם מצויינים והכל,דיי קשה להם לזייף בסאונד אפילו בווליום גבוה ורמקולים אחרים במחירים האלה הם כמו צעצועים שאת הסאב שלהם עושים מחומרים דמויי עץ וכל מני חרא אבל אם אתם רציניים לכו על ה
ATP5
או איך שלא קוראים לזה
שזה כמו ה3 רק שזה מערכת סראונד עם דולבי והכול,השקעה יותר טובה ופחות מתפשרת בעוד איזה 200 שקל |
|
|
| omergunr |
אין לי מקום ל 5.1
אז סבבה אני ילך על ATP3
תודה רבה על העזרה |
|
|
| DjChook |
זה עוד 400-500 אבל לא משנה
ואני לא רוצה סראונד בחדר מהסיבה הפשוטה שהמחשב בפינה
אגב, אני באמת לא מאמין בסראונד בייתי כדבר נצרך
מילא חדר טלויזיה, שבה הכורסא יושבת במרכז והטלויזיה מולה
אז אתה יכול לדבר איתי על מערך של 4 רמקולים בפינות
אבל שזה מתבלגן.. אני אישית מרגיש שזה לא זה. |
|
|
| DjChook |
אגב איך הם מבחינת ווליום חזק
יש להם עוצמה או שרק הבאס מתפקד והלוויניים חלשים? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DjChook
אגב איך הם מבחינת ווליום חזק
יש להם עוצמה או שרק הבאס מתפקד והלוויניים חלשים? |
תשים אותם עד הסוף ולא תישמע את עצמך צועק
הם רמקולים איכותיים מאוד עם לווינים ממזרים,אני חושב שהם לקחו איזה פרס רמקולים בשנה שהם יצאו.
ומערכת סראונד אפילו מאולתרת קצת ולא הכי סימטרית היא עדיין בת זונה,יש משהו בזה שהסאונד עוטף אותך אבל אם אתה מעדיף סתם צליל דו מימדי בטראנס אז תעשה מה שכיף לך...
ובלי קשר הייתי בודק דגמים חדשים יותר של רמקולים מאלטק לנסינג סתם לראות אולי הם הוציאו רמקולים יותר איכותיים ב6 שנים האחרונות. |
|
|
| DjChook |
הם לא, בדקתי
לפחות לא ברמה של אלו, ולא במחיר.
זה לא שיש באמת מה לשפר במחיר הזה |
|
|
| Flotser |
:eek:
למה?......................................................................................................................................................................................... |
|
|
| DjChook |
אוף עכשיו אני תקוע בהתלבטות על המסך
LCD
נראה לי אני אלך על ה
samsung 930b |
|
|
| DJ Alex E. |
חבר'ה
המלצה שלי?
כשלי סוףסוף נמאס מלשמוע מוסיקה שעוברת גריסה ומעיכה ברמקולים שהגיעו עם המחשב,קניתי פשוט אוזניות למחשב
אני לא מדבר על אוזניות שקונים לנגן אמפי3,אלא אוזניות לדיג'יים או לעבודה באולפן
למה?
א.חוסך מקום
לא צריך להתחיל קונסטרוקציות ושירטוט של מפות אסטרטגיות כדי למצוא את המקום המוצלח ביותר בשביל הרמקולים שקניתם(אם בכלל יש מקום).אגב שמיקום הרמקולים כמו גם האקוסטיקה של החדר משפיעים מאד על הסאונד.לרוב תקבלו סאונד יותר גרוע ממה שהרמקולים באמת מסוגלים להפיק.דבר שכמובן לא קורה עם אוזניות
ב.אפשר לשמוע מוסיקה בפול ווליום גם ב4 בבוקר בלי להעיר את ההורים כי
הכל זורם ישירות לאוזן
ג.המחיר של אוזניות סבירות,סביב ה700 -800 שקל הוא לא תמיד גבוה ממחיר של מערכת סבירה אם לא נמוך ממנה
ד.לכל אלה שמתקלטים\מתכננים לתקלט,תפסתם 2 ציפורים במכה אחת:גם אוזניות איתן תוכלו לעבוד במועדון וגם לשמוע איתן בבית
ה.אוזניות אולפן\דיג'יי בין היתר אוטמות מצויין את האוזניים מפני רעשים חיצוניים.מה שאומר שכשתתיישבו לשמוע מוסיקה,גם אם טיל יתפוצץ לידכם לא תשמעו.מה יתרון בזה?חוץ מהעובדה שאם האח\האמא\האבא המעצבנים הדליקו טלויזיה פול ווליום או שיש מלא אורחים שעושים רעש בסלון,זה לא יפריע לכם כלל לשמוע מוסיקה.חוץ מזה,תחשבו שבכל פעם שאמא שלכם קוראת לכם ואין לכם כוח לגשת אליה\לענות לה,תמיד תוכלו להשתמש בתרוץ של"לא שמעתי אותך כי הייתי עם האוזניות עלי".המשפט הנ"ל כבר שגור בפי אגב.
ו.והדבר הכי חשוב,איכות הסאונד(אצלי לפחות) היא מצויינת.פשוט כיף לשמוע ככה מוסיקה.עדיף על כל המליון רמקולים שמציעים לכם תאמינו לי
המוסיקה מוזרמת בטורבו אינג'קשן למוח.פשוט אפשר להרגיש את הגלים זורמים מהאוזניות אל התאים העצביים בראש ועושים להם מסאג' מענג.פשוט חוויה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
חבר'ה
המלצה שלי?
כשלי סוףסוף נמאס מלשמוע מוסיקה שעוברת גריסה ומעיכה ברמקולים שהגיעו עם המחשב,קניתי פשוט אוזניות למחשב
אני לא מדבר על אוזניות שקונים לנגן אמפי3,אלא אוזניות לדיג'יים או לעבודה באולפן
למה?
א.חוסך מקום
לא צריך להתחיל קונסטרוקציות ושירטוט של מפות אסטרטגיות כדי למצוא את המקום המוצלח ביותר בשביל הרמקולים שקניתם(אם בכלל יש מקום).אגב שמיקום הרמקולים כמו גם האקוסטיקה של החדר משפיעים מאד על הסאונד.לרוב תקבלו סאונד יותר גרוע ממה שהרמקולים באמת מסוגלים להפיק.דבר שכמובן לא קורה עם אוזניות
ב.אפשר לשמוע מוסיקה בפול ווליום גם ב4 בבוקר בלי להעיר את ההורים כי
הכל זורם ישירות לאוזן
ג.המחיר של אוזניות סבירות,סביב ה700 -800 שקל הוא לא תמיד גבוה ממחיר של מערכת סבירה אם לא נמוך ממנה
ד.לכל אלה שמתקלטים\מתכננים לתקלט,תפסתם 2 ציפורים במכה אחת:גם אוזניות איתן תוכלו לעבוד במועדון וגם לשמוע איתן בבית
ה.אוזניות אולפן\דיג'יי בין היתר אוטמות מצויין את האוזניים מפני רעשים חיצוניים.מה שאומר שכשתתיישבו לשמוע מוסיקה,גם אם טיל יתפוצץ לידכם לא תשמעו.מה יתרון בזה?חוץ מהעובדה שאם האח\האמא\האבא המעצבנים הדליקו טלויזיה פול ווליום או שיש מלא אורחים שעושים רעש בסלון,זה לא יפריע לכם כלל לשמוע מוסיקה.חוץ מזה,תחשבו שבכל פעם שאמא שלכם קוראת לכם ואין לכם כוח לגשת אליה\לענות לה,תמיד תוכלו להשתמש בתרוץ של"לא שמעתי אותך כי הייתי עם האוזניות עלי".המשפט הנ"ל כבר שגור בפי אגב.
ו.והדבר הכי חשוב,איכות הסאונד(אצלי לפחות) היא מצויינת.פשוט כיף לשמוע ככה מוסיקה.עדיף על כל המליון רמקולים שמציעים לכם תאמינו לי
המוסיקה מוזרמת בטורבו אינג'קשן למוח.פשוט אפשר להרגיש את הגלים זורמים מהאוזניות אל התאים העצביים בראש ועושים להם מסאג' מענג.פשוט חוויה |
כמעט שכנעת אותי לקנות בעצמי ואז נזכרתי למזלי שיש לי!
אין לי מה להוסיף אלקס
סדרת טיעונים מוצלחים ומשכנעים
מקווה שזה באמת יעזור למתלבטים |
|
|
| DjChook |
לא יעזור בכלל
כל הכיף זה מוזיקה בחדר,
ולראות סרט עם עוד מישהו
מה הקשר אוזניות עכשיו?
מי מתקלט פה בכלל ;)
סתם סתם |
|
|
|
|