|
Ferry Corsten@Sentrum Scene 16. Mai!!
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| w00t :wtf: :wtf: :wtf: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| euphoria_ibiza |
perfekt timing årest fest dag...(natt til 17 mai hurra hurra)
heat gutta har gjort det igjen ..hukser i fjor det var konge :D
mangler bare armin og signum er alt fullkomment ;) |
|
|
| freeloop |
| Yes, endelig ble det vår tur:D |
|
|
| dj_alfi |
husker jeg skulle se han på atlantis festivalen.. hadde gledet meg så sinnsykt, men han var satt opp til å åpne hele greia fordi han hadde en parade å spille på senere (sveits tror jeg), og de svina som kjørte showet klarte jo faen ikke å få i gang musikken, for de lå tre timer etter skjemaet... fy faen det var hat!
fikk med meg Sasha da.. det var jo gøy-- |
|
|
| moore |
| Konge!! Så Ferry på Dance Valley 2004, og det var den beste DJ'en der imo! Gleder meg sinnsykt til dette.. |
|
|
| Ciryon |
Tiesto 16. mai i fjor, Ferry 16. mai i år, Armin 16. mai neste år? :D
Anyways, \o/!!!! |
|
|
| danielsebastian |
Phynn kommer også!
KrissO. |
|
|
| Lokhèn |
| Buhuu... (Alle som er _gode_ til å fake ID pm me asap!) |
|
|
| Locazor |
Regner med at de som har peil på dette klinker opp info om billetter osv.? Corsten til norge skal jeg ikke gå glipp av for alt i denne verden :)
Btw...Synes oppmøtet var så som så på Fijneman...Må dere sømme dere til å få med Corsten :D |
|
|
| KrissO |
Oppmøte forrige 16. mai var jo veldig bra.
Skulle nå bare mangle med Tiësto da, men Ferry Corsten var jo også veldig populær i Norge før. Tror nok det skal bli nok med folk ;) |
|
|
|
|