return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
John Digweed @ Day Party_Dekel Beach,Eilat 4.3.06__Video (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJMIKE
אני אומנם עוד בהתחלה של הסרטון אבל יופי של מוזיקה אני נהנה פה

ובקשר להפקה
אל תחפשו את השליל, עדיף שהיו מביאים אותו למועדון אבל כבר היה אין מה לעשות...
ונכון ש רוב האנשים שם באו לשמוע את היט אנד ראן ושאר להיטי כימיכל כרוב אבל אם אפילו בודדים מהאנשים האלה (חלקם מפחידים בטירוף יש לומר) נפתחו לסגנון מוזיקה חדש, אולי איכותי יותר, זה כבר היה שווה את זה
לכו תדעו אולי מהקהל הזה ייצא לנו איזה ג'ון דיגוויד :D
YoraY
quote:
Originally posted by DJMIKE
אני אומנם עוד בהתחלה של הסרטון אבל יופי של מוזיקה אני נהנה פה

ובקשר להפקה
אל תחפשו את השליל, עדיף שהיו מביאים אותו למועדון אבל כבר היה אין מה לעשות...
ונכון ש רוב האנשים שם באו לשמוע את היט אנד ראן ושאר להיטי כימיכל כרוב אבל אם אפילו בודדים מהאנשים האלה (חלקם מפחידים בטירוף יש לומר) נפתחו לסגנון מוזיקה חדש, אולי איכותי יותר, זה כבר היה שווה את זה
לכו תדעו אולי מהקהל הזה ייצא לנו איזה ג'ון דיגוויד :D


תיודע מה... אני אזרום לכמה רגעים עם הדעה שלך
סתם עלתה לי מחשבה.. אולי זה היה מאין ניסיון הזדמנות להכניס לקהל הישראלי קצת מוזיקה איכותית (מאד..)ד

האווירה שם הייתה מתאימה קהל-על..
וואלה הזדמנות שכזאת.. רק חבל שהניסוי נכשל
:|
סתם מחשבה..
cluBBer
לפי דעתי אם לא היו מביאים את דיגוויד אז לא היו באים חצי מהקהל

אנשים צריכים שם עולמי בשביל לבוא לאילת
YuVaL
לפי דעתי.. בזבוז ג'ון דיגוויד באילת
שהיו מביאים אותו לטי אל וי.. פה קרוב.. לא לטיזי
ולהביא אותו ורק אותו.. בלי שום סאקזי או כל אחד מהקימיקאל קרו האלה.. פסיכודלי ופרוג האוס כ"כ לא הולך ביחד..

היו מביאים את טוחנר שיחמם.. עושים את זה כמו שצריך, והייתה יכול להיות מסיבה פצצה.

מסכן הוא בטח התייאש ואמר אנ'לא חוזר לפה
cluBBer
מוזיקה של סקזי כל כך זולה ומגעילה ברמות

פשוט מוזיקה לנרקומנים
gErver
הקטע עם דיגוויד בעייתי,

מצד אחד מדובר באחד התקליטנים הטובים בעולם,
שיכולים וממלאים רחבות בקלות, עם חברת תקליטים משלו

מצד שני הסגנון שהוא מנגן לא תפס בארץ עדיין
ואין קהל גדול למוסיקה שלו..

מבחינת הליין-אפ, הם רצו לכסות את ההוצאות שלהם
והחליטו לפנות לכמה קהלי יעד, אם זה מוצלח או לא.. אנלא יודע

זה נשמע חובבני, מסחרי
ובאמת יש סיכוי שדיגוייד לא ידרוך פה שוב
Sm0keMachine
אני נכחתי שם
אולי אפשר לראות אותי בוידאו.. בשעה האחרונה של הסט של דיגוויד הייתי קרוב לעמדה.. מי שמכיר אותי יזהה..
סה"כ היתה מסיבה מטורפת..
באמת הקהל היה ברובו מורכב מערסים ופרחות.. אבל לא שמו לב אליהם בזכות השילוב של הרבה דלוקים, אנשים דפוקים, וקלאברים זקנים שיודעים לעשות חיים :)

אז הקהל באמת לא אכל את הסט של דיגוויד..במיוחד בהתחלה.. דיגוויד התחיל עם דיפ פרוגרסיב האוס ב125 ביפיאם...מוזיקה מחתרתית עם שילוב של אסיד וקצב שיבטי.. אחרי השעה הראשונה התחיל לעלות לאלקטרו חזק.. ונתן כמה עקיצות שהייתי מת לשמוע שוב...
לקראת הסוף דיגוויד נתן יותר פאנקי האוס ושילב כמה להיטים חזקים שהתאימו מאוד לרייב הזה, כמו:
pryda - human behavior
guy gerber - stoppage time
ואחריו עלה סקאזי ואז כל הילדים והערסים התקבצו והמקום נראה כמו ג'ונגל אחד גדול :)
אני מודה גם אני חפרתי.. אבל לא נהניתי מזה יותר מידי :)

ויהל.. יהל היה מעפן לגמרי.. אחרי שהוא עלה בשעה 4 בערך הוא ניגן את הקטעי טראנס/פופ שלו יחד עם זמרת מעצבנת ששרה לייב.. ככה איזה 4 שירים, בלי למקסס בינהם.. ואח"כ הוא ניגן סט שמורכב ברובו מקטעים ישנים שלו כמו פור דב פיפל וכו'...

בכל מקרה, אני דווקא הכי נהניתי מעופר ניסים.. אבל זה בגלל שהייתי בראש טוב
:rolleyes:
YO-I
גועל נפש של מסיבה, לא הייתי שם אבל היה אפשר לראות בסרט שהקהל הורכב ברובו מילדים קטנים, ערסים, נרקומנים וחובבי עופרה וסקאזי למינהם, בחורות? בקושי היו שם

זה בושה שמביאים דיג'יי ברמה של דיגוויד לנגן במסיבה כזאת, לפי דעתי הסט שהוא נתן לא היה אחד הטובים שלו ונראה לי שזה בגלל שהוא הבין שהקהל שלו לא משהו

היה מגעיל לראות שבעוד שדיגוויד מנגן כולם צועקים סקאזי סקאזי, איפה הכבוד לדיג'יי שמנגן ואגב סקאזי, איך לעזאזל אפשר לשמוע ולרקוד את המוזיקה שלו, כאילו איזה מסומם ישב מול המחשב, לחץ על המקלדת ועירבב כמה צלילים ועשה מהם טראק, ככה סקאזי נשמע, עלבון לאינטליגנציה של אוהבי המוזיקה האלקטרונית

אני במקום דיגוויד הייתי חושב פעמיים אם להגיע למסיבות כאלו ועוד משהו, אוהד, בדר"כ נהוג לעשות שיעורי בית לפני ששואלים שאלות בראיון, הייתה אמור לדעת שפאבריק זה מועדון ובדרוק זה לייבל, לשאול את דיגוויד איזה מועדון יותר טוב מבינהם זו לא רק פאדיחה גדולה, זה פשוט טימטום
Black Dragon
חחחחחחחחח קטעים רואים את צחחח
צחיק יא מצחיקקק :)
גם את אורנה רואים ועוד כמה..

ואגב המנחה זה אוהד השרוט
הוא מנהל את ליין חמישי בווקס פנטסטיקו
Segev
יהל ניגן שם איזה מיקס של היהודים מישהו מכיר?
אני חושב שהשם של השיר של היהודים זה לא קל

gErver
quote:
Originally posted by YO-I
היה מגעיל לראות שבעוד שדיגוויד מנגן כולם צועקים סקאזי סקאזי, איפה הכבוד לדיג'יי שמנגן ואגב סקאזי, איך לעזאזל אפשר לשמוע ולרקוד את המוזיקה שלו, כאילו איזה מסומם ישב מול המחשב, לחץ על המקלדת ועירבב כמה צלילים ועשה מהם טראק, ככה סקאזי נשמע, עלבון לאינטליגנציה של אוהבי המוזיקה האלקטרונית

אני במקום דיגוויד הייתי חושב פעמיים אם להגיע למסיבות כאלו


מי היה מאמין :eek:
דיגוויד מנגן והקהל צועק סקאזי :crazy:

עם כל הכבוד לסקאזי למוסיקה שלו ולאלו שאוהבים תמוסיקה שלו
מי שאחראי ללוגיסטיקה בליין הזה חשב על כסף ורק כסף
אנשים בעלי כוח כמוהם הורסים את הסצנה בארץ
מעבר לזה שמי יודע אם דיגוויד ידרוך כאן שוב
לתקליטן בעמדה שלו יש הרבה השפעה,
להביא אותו למסיבה כזו זה זילזול שרק אצלנו יכול לקרות

בושה !!

עריכה :

לא הייתי במסיבה ומה שרשמתי נוגע לאיך שאני רואה את הדברים
..זה עצוב שאנשים שאוהבים תסצנה נפגעים מדברים כאלה
לא שבא לי לפגוע באנשים שמרימים ליינים ומסיבות,
פשוט מציק כל עניין הזה.
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by YO-I
גועל נפש של מסיבה, לא הייתי שם אבל היה אפשר לראות בסרט שהקהל הורכב ברובו מילדים קטנים, ערסים, נרקומנים וחובבי עופרה וסקאזי למינהם, בחורות? בקושי היו שם



אתה טועה ידידי.. בנות לא חסרו שם..
היו שם הרבה בנות ובנות שנראו לא רע בכלל, פשוט הן העדיפו להתרחק מאיזור החפירות שזהו המקום שקרוב לעמדת הדיג'יי (באמת נוצר שם ענן אבק מרוב החפירות)... :)

וכן זהו בזיון שאנשים לא מעריכים דיג'יי תותח כמו דיגוויד אבל מה לעשות זה הקהל הישראלי המעפן והבור....לא חידשת כלום :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement