|
John Digweed @ Day Party_Dekel Beach,Eilat 4.3.06__Video (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
בסדר זו לא הפאדיחה הראשונה של אוהד בשידור \ מועדון
כשטום נוויל ניגן בווקס האהבל הכריז "קבלו את מארק נייט" ... אכן מפגר
כן הייתי במסיבה, רואים אותי אפילו די הרבה עכשיו כשאני מסתכל חח
לגבי דיגוויד, אחרי זה הלכתי לאיזור ה
VIP
ושמעתי אותו אומר למנג'ר שלו
"I Didn't play well, I was tired and Jet lagged"
וזה בגלל שהוא ניגן ערב לפני עד שעה 6 בבוקר בוויסקי א גוגו שזה המועדון המחודש של רל שהיה פעם המינימי שצמוד ל
TLV.
עופר ניסים - הדיג'יי הכי לא משקיע\לא מקורי\לא ממקסס
אני מוכן להשבע שהוא ניגן סט מוקלט לא ראיתי אותו מחליף דיסק פעם אחת.
יהל - דווקא לא היה רע כל כך, הרים את הקהל לרמות וניגן מוזיקה שיותר קרובה לקלאב טראנס מלודי
בריזמן - הפתיע אותי לגמרי, חימם את דיגוויד בצורה מצויינת
וסקאזי.... אחח הייאוש הייאוש מהמוזיקה הזאת
יש שם צלילים שנשמעים כאילו לוקח מחט ושורט לי תאים במוח, פשוט לא מבין איך אנשים מסוגלים לשמוע ולאהוב את הרעש הריקני הזה - טוב נו אילת
עיר של ערבים וערסים - לא מתקרב לשם בזמן הקרוב.
בכל מקרה בקטע שכל הערסים צעקו לדיגוויד "סקאזי" אני פשוט התביישתי בשביל הדיג'יי הגדול הזה , בנאדם שממוקם מקום 6 ב
DJ MAG
עומד ומנגן ל-6000 איש והם צועקים שהם רוצים את סקאזי, בושה - פשוט בושה
אני במקום דיגוויד לא חוזר לישראל יותר ובצדק.
למרות הכל אחרי הסט הוא היה מאושר ומחוייך, לא חושב שהוא התייאש, הוא קיבל סכום כסף יפה - 20000 דולר בערך.
אני גם לא מתבעס, סך הכל שמעתי את הדיג'יי האהוב עליי ונהניתי מאוד מהסט שלו - ונתראה איתו שוב באיביזה בעוד 5 חודשים
הפעם במועדון הטוב בעולם - ספייס יחד עם קהל איכותי שמבין מה זו מוזיקה ויודע איך נהנים. |
|
|
| gErver |
אם אלו היו המילים של דיגוויד
אז יש לו לא מעט אחריות בקשר לעניין..
אולי הוא היה צריך להתאים את עצמו לקהל ולנגן מוסיקה שיותר תדבר אליו,
ואז הקהל שבא לראות אותו היה קצת מתאכזב..
מי יודע,
לפחות טוב לשמוע שאנשים נהנו שם. |
|
|
| Glenn-Holmes |
דיגוויד הוא כיום אחד הדיגיים שאני הכי נהנה לשמוע להם
הבעיה היא שמשאנשים מתארים פה הוא משחששתי ממנו
הייתי יורד לאילת אם המסיבה היתה חמישי בערב ויכוטלתי לחזור בבוקר שלאחר מכן בלי להאלץ לישון בעיר הזו שהתמלאה בקהל שהיא התמלאה בסופ"ש הזה
דיגוויד ראוי להרבה יותר מזה
אני סומך על הח'ברה הטובים שלנו שהצליחו לתת לו להרגיש שיש גם אנשים שבאו בשבילו לאילת ולא בשביל תערובת הדי גיים התמוהה והלא מובנת שהיתה שם
בקשר ליהל
ביום שאני ישמע שהוא ניגן סט עם קטעים חדשים אני יאמין במשיח
מי נתן לו מקום 46 בדי גיי מאג?!?! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מי נתן לו מקום 46 בדי גיי מאג?!?! |
מי שנתן לארמין את המקום השלישי..
מי שנתן למרקוס שולץ להיכנס לרשימה..
להמשיך ? :rolleyes:
אתה יודע שאני מעריך אותך ואת הטעם שלך במוזיקה אין, אבל לפעמים יוצאים לך משפטים כל כך טיפשיים...
הרי לא בכיתם שהמצעד הזה בכלל לא משקף? אז מה פתאום אכפת לכם מי נכנס ואיזה מקום מי...
ואני שמח אילן שאתה מאזין קבוע של כל הסטים של יהל שאתה יכול לקבוע כזאת עובדה...
אתה הרבה יותר חכם מזה אילן, וזה לא נאמר בציניות..פשוט הרבה זמן יושב לי על הלשון להגיב להודעות בסיגנון, ואני יודע שאתה תגיב לעניין..אז ביחיאת, רק קח לצומת ליבך... |
|
|
| gErver |
יש משהו במה שאילן אמר..
למה ?
יהל כמעט ולא הופיע בשנים 2004 - 2005
הוציא אלבום אחד שהיה חביב,
עם טראק אחד שנחרש באסוט..
אני מאמין שבזכות האהבה הגדולה של הקהל אליו,
הוא הגיע למקום הזה, שיותר הגיע לו לפני כמה שנים
נכון להיום יצא לי לשמוע סט חדש של יהל
עם כמה טראקים טובים שלא שמעתי עדיין,
הסגנון שלו נשאר יחודי ויותר קרוב לפסי עדין, דגש על ניצחונות
סך הכל למה להתלונן, יצוג ישראלי בדי'גי מאג
אף פעם לא מזיק !!
גם אינפקדט ב 100 הראשונים, הפסי מתחיל להיות יותר ויותר מיינסטרים
ודרך אגב למה מרקוס שולץ היה צריך להיות מחוץ לרשימה ? |
|
|
| SychoShiver |
| עם כול הציפיות שהיו לי ולחצי מהאנשים שהיו שם , הוא איכזב |
|
|
| SychoShiver |
| עם כול הציפיות שהיו לי ולחצי מהאנשים שהיו שם , הוא איכזב |
|
|
| Dj-Lico |
בושה למוזיקה האלקטרונית מה שהלך שם זה בטוח
והיחידים שאשמים זה המארגנים הנוכלים
שדחפו 6 די גיים שלא קשורים אחד לשני וסתם עשו שכונה
וערבוב של קהל
המארגנים לא כיבדו בכלל את דיגוויד
הביאו אותו רק בתור גימיק וזה מגעיל!
ככה נראית הסצנה שלנו בארץ...
גועל נפש!
ומה שדיגוויד אמר גמר אותי
כמה שאני מכבד אותו ומעריך את העבודה שהוא עשה לסצנה
הוא דפק פה את אחת החראטות
אין כזה דבר הייתי עייף אז לא תיקלטתי טוב
היה לו קהל שפשוט לא זרם איתו
ובגלל שהוא היה עייף אז הוא לא רצה להשקיע ולא ניסה לעקוץ את הקהל או להלהיב אותו יותר מדי
וחבל....
אני במקומו בכלל עושה שם שכונה
שיזדיינו המפיקים המסריחים האלה והקהל המצחיק הזה |
|
|
| DjChook |
אם הייתי דיגוויד הייתי מוציא את הדיסק
global underground
ועובר לעשות תנועות כמו עופר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
לאדע למה הביאו אותו.. ראיתי אתמול את השידור.. בסט שלו בקושי רקדו..... כאליו סתם באו לעמוד שם.. :\:rolleyes:
נירא לי יותר התלהבו שם מסקאזי ויהל :( |
אנשים עמדו כי הוא מרדים
הוא מנגן מוזיקה משעממת תחת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנשים עמדו כי הוא מרדים
הוא מנגן מוזיקה משעממת תחת |
איזה מזל שבאיביזה יש אנשים שיודעים להעריך את המוזיקה המשעממת הזו
ואליאור לגבי תגובתך
לא שמעתי כל סט של יהל
ואם אתה רוצה תשובה אז רק שתדע ששנתיים לילה מנסה לדחות את יהל להצלחה במצעד ויהל השנה נתן נדמה לי הורדות חינם או משהו חינם בתמורה להצבעות לדי גיי מאג
אז אני חושב שחוסר ההערכה שלי למייצג מגוחך שכזה שממשיך להתעקש לנגן חומרים ישנים (לא שמעתי כל סט שלו - תסלח לי שאני מנסה לחסוך לעצמי את ההטרדה הזו) היא במקום
מכל הישראלים שנכנסו לרשימה אותו אני מעריך הכיייייי פחות
סליחה
אותם אני מעריך
אותו בכלל לא
משרוצה לתת לי לשמוע סט שיכול לשנות את דעתי מוזמן
אבל אני בספק אם זה עשוי לקרות
(ובכל מקרה הקטע עם די גיי מאג היה מלוכלך לחלוטין) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואליאור לגבי תגובתך
לא שמעתי כל סט של יהל
ואם אתה רוצה תשובה אז רק שתדע ששנתיים לילה מנסה לדחות את יהל להצלחה במצעד ויהל השנה נתן נדמה לי הורדות חינם או משהו חינם בתמורה להצבעות לדי גיי מאג
אז אני חושב שחוסר ההערכה שלי למייצג מגוחך שכזה שממשיך להתעקש לנגן חומרים ישנים (לא שמעתי כל סט שלו - תסלח לי שאני מנסה לחסוך לעצמי את ההטרדה הזו) היא במקום
מכל הישראלים שנכנסו לרשימה אותו אני מעריך הכיייייי פחות
סליחה
אותם אני מעריך
אותו בכלל לא
משרוצה לתת לי לשמוע סט שיכול לשנות את דעתי מוזמן
אבל אני בספק אם זה עשוי לקרות
(ובכל מקרה הקטע עם די גיי מאג היה מלוכלך לחלוטין) |
אתה יודע שבסופו של דבר זה דיון שטוב לשנינו, ולא נפגעים מזה...כן? :)
אני מניח שאתה תשאר בעמדה שלך שלא מגיע לו להיות במצעד, למרות שלא שמעת סטים ואתה קבוע את זה מ..איך נקרא לזה - רושם ראשוני? דעה קדומה? קצת קיצוני אבל עדיין...נקרא לזה ככה..
בגלל זה הייתה ההשוואה שלי לשולץ ולארמין, תאכל"ס אין לי שום דבר נגדם ומברוק להם ושיצליחו ושיגיעו כמה שיותר גבוה ורחוק, אני מעריך אותם ואת התרומה שלהם לסצנה - עכשיו הטעם שלי במוזיקה שונה ממה שהיה פעם, ואני לא מתחבר אליהם..
אבל סתם טיפ, אם אתה לא יודע לקבל ביקורת (שאולי לא נכונה לדעתך) אל תעביר כזאת מלכתחילה...
קיצר איבדתי כבר את הפואנטה שלי בגלל טלפון, שורה תחתונה לא מפריע לי שתחשוב ככה...אבל אם אתה מתכוון להציג את הדעות שלך כעובדה (שנראית די לא נכונה), תלמד לקבל ביקורת על זה..ואתה אחד שיודע לקבל ביקורת ולהתמודד גם עם קטעים "מלוכלכים"... |
|
|
|
|