return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
פורים-הפקה מטורפת בורטיגו עם גיא פדרמן לשמיניסטים\חוגרים (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Star
"תסתכל על הקהל זה נראה לך קהל שיאהב משהו חוץ ממסחרית

אין לך מושג כמה זה נכון וזה לא תופס רק לגבי הקהל של הורטיגו
זה תופס לגבי 99.9.9.9 אחוז מהסצינה בארץ

לא ניתן לשנות את הסצינה בארץ אני ורבים כמותיי הרימו ידיים



אמממ גיא הוא המנהל של המועדון ככה שככל שאני יודע אף אחד לא מכתיב לו מה לנגן ...
האמת שיש לי המוןןן מה להגיד בנושא הסצינה בארץ אבל עדיף שאני ישמור את זה כבר לפעם אחרת

נ.ב
גיא הוא תקליטן מגוון זה כולל כל הסגנונות שיש כולל חתונות בר מצוות ארועים
מסיבות פסיכודלי.. קלאב טרנס ..וכן הלאה .


אני אוהב ומעריך את גיא אבל אתה אני וגם גיא צריכים לדעת מה המסקנה החד משמעית מהעודף גיוון הזה

הטופ שלו בעולם התקלוט נמצא כרגע
ליותר מזה הוא לא יגיע
אם הוא מרוצה מזה שיהיה לו בהצלחה
אני אישית לא חושב שמישהו אמור להיות מרוצה מאי מיצוי פוטנציאל שטמון בו
Star
מה הקשר
שיש ארועים של טרנס גיא מנגן רק טרנס וחומרים חדשים (חוקיים) ודברים שלא חלמתם בכלל
כנ"ל לגבי כל סגנון אחר .
אגב אם כבר פתחת אז כזכור לך אתה יודע שאני אוהב את אותו סגנון המוסיקה שאתה אוהב אבל כזכור לך
שהיית במועדון שהוא רק היה בחיתולים ונעשה נסיון לרק קלאב טרנס ...אתה זוכר כמה אנשים היו לא?

1.2.3.4.5 כולל התקליטן
זה רק מראה לך את "נאמני המוסיקה " איפה הם היו ? כל אותם
DJ ALEX למיניהם ?

ואין לי כלום נגד אלכס נהפוך הוא ואלכס יודע את זה
אבל אני פשוט לא אוהב ושמבלבלים בשכל ואומרים דברים שהם לא נכונים

תענה בכנות אילן
נראה לך הגיוני להפעיל מקום שיכול להכיל 1800 איש רק בישביל 10 אנשים ולנגן רק קלב טרנס \פרוגרסיב?
כי זאת כמות האנשים שיבואו
ב ד ו ק

או למלות את המועדון ב 1800 איש כללללללללל שבועעעעעעעעע
ודוגרי אין ערסים דוגרי אין פרחות ואולי רק מעטים ותאמין לי באוירה הטובה שיש גם "באה מאהבה נשמע פתאום אחרת .

אז די לצביעות כי גם שהיה באנגמין בייטס מתחת לאף של אלכס ועוד כמה אנשים כמוהו נשארו בבית כי היו להם כל מיני תירוצים מפגרים

אלכס שוב אין לי כלום נגדך
:)
Dj Alex (ISR)
לא יודע..
זה מוריד לי מהכבוד לדיג'יי שמשנה כל כך מהר מוסיקה ומוכר את העקרונות..
תשים לי אקדח לראש אני לא אנגן עופר ניסים / לאסגו / גרוב קווארג וכל החרא הזה שחושבים שזה טראנס..
לא מתאים לך? סעו לשלום ואל תבואו בחיים למסיבה של הדיג'יי.. יווצר מצב שרק אנשים איכותיים + אוהבי טראנס ישארו במועדון.. מה רע? =]

נ.ב.
יותר מדי אלכסים בטראד אחד.
Star
אלכס אתה מדבר שטויות ואני יגיד לך למה
הליין הורטיגו זה ליין של מוסיקה מגוונת לא רק של טרנס
ולכן כול סוגי המוסיקה מנוגנים שם !!!
ויש 1800 איש

שהיה רק ליין של טרנס היו רק 5 אנשים ( לא זכור לי שראיתי אותך שם )
לכן אתה לא שומע כל כך הרבה טרנס בליין החדש
זה לא אומר שמישהו שינה סגנון ולא מנגן טרנס יותר .

אגב יש לי תשובה אליך לגבי זה שאמרת שלא משנים עקרונות

עכשיו בלי קשר לגיא או לכל מישהו אחר אבל
במדינה שלנו זה ככה !!!
אתה יכול להשאר עם העקרונות שלך ואז תשאר גם בבית ללא עבודה
ואתה יכול להתגמש קצת ואז תוכל להביא קצת כסף הבייתה

וזה תופס לגבי די ג'י במשרה מ<ל<א<ה<

quote:
לא מתאים לך? סעו לשלום ואל תבואו בחיים למסיבה של הדיג'יי.. יווצר מצב שרק אנשים איכותיים + אוהבי טראנס ישארו במועדון.. מה רע? =]


כן ואותם אפשר לספור על כף יד עם שלושה אצבעות .
DjChook
מסכים עם הנאמר
מאד כייף לשבת באינטרנט ולצחוק על דיג'יים שמנגנים מוזיקה ממוסחרת

נראה אותכם שם על העמדה במקומם.
DJMIKE
אבי תרגע אחי אף פעם לא ראיתי אותך כזה עצבני :eyes:
רק להוסיף משפט אחד לפה
אני חולק עליכם... יש מקום לליין "טראנס" בארצינו הקטנטונת.[
וזהו
Star
אבי עצבני ב:104.5
ועכשיו לרצינות
קצת מרגיז לראות קטילות כאלו בלי חשבון מאנשים כמו אלכס מה שבאמת הפליא אותי שזה בא ממנו ולכן הייתי חייב להתערב

אין מקום לליין של טרנס בארץ לפחות לא בחמש שנים הבאות
וזה בגלל שאין מספיק קהל לזה .שיעריך את זה ויגיע

נכון כולם חכמים גדולים להגיד ש חסר ליין של טרנס וכל זה אבל שכבר עושים משהו ומרימים ארוע ..אז מתחילים לבוא כל התירוצים

" החברים שלי לא רצו לבוא"
"חבל שזה בתאריך הזה כי בדיוק אותו יום סבתא שלי עוברת טסט"
וכל מיני תירוצים מפגרים כאלו ש"נאמני המוסיקה מביאים"

תבינו דבר אחד ..תאשימו את הקהל שלא "אוכל" קלאב טרנס
מה לעשות אנשים באים למועדון לשמוע שחורה ומסחרית ובסוף הערב להרגע עם סקאזי .
קלאב טרנס לא תופס פה ....אנשים באים למועדון דופקים כמה דרינקים מסדרים את עצמם..ויורדים לחפש את הכוסיות, וממש ממש לא מעניין אותם עם הרמיקס שמנוגן הוא של עומרי סילבר או של מייק קוגלין .
כל עוד זה משהו מוכר ומסחרי!!!

כאשר מנסים לשים להם קלאב טרנס מיד באות הבקשות לשמוע דברים אחרים
כי זה לא תופס

עכשיו די להיות יפי נפש
שהיה ליין של קלאס טרנס ושל המוסיקה שאתם באמת אוהבים
ושבאנגמין בייטס או מייק היו במרחק 10 קילומטר מהבית שלכם ...אף אחד לא בא!!!!
ויודעים מה עוד יותר מצחיק שאנשים שאלו " מי זה בנזמין בייטס?" אז תגידו לי אתם שטרנס תופס פה במדינה שלנו !!!

זכור לי שלפני חודש או קצת יותר כמה חברה פה עשו נסיון למסיבת חוף ..באותו הזמן שהיה מצעד האהבה ....
מישהו מפה זוכר את כמות התירוצים שאנשים נתנו ללמה הם לא הגיעו ?
זה הרי המוסיקה שלכם ומה שאתם באמת באמת אוהבים ..אז למה לא תמכתם והגעתם ?

זה נורא נחמד לשבת ולשפוט אנשים מהצד
כל עוד זה לא הכסף שלכם שמונח פה על הכף!!!!

בוא אלכס אני זורק לך כפפה ...אני מסדר לך את הורטיגו לאיזה יום שאתה רוצה ..בוא תריץ ליין של טרנס אבל אךךךךך ורק טרנס !!!
DvJ
מסכים עם הדברים שאתה אומר פה אבל אתה יותר מידי בשלילי.....
סתכל לפני יומיים על המסיבה של 99זון היה קהל היה כיף מוזיקה טובה היידרויד +רוברט גיטלמן מה צריך יותר מיזה במסיבה סתם דוגמא למסיבה מוצלחת .....:D
ולהראות לך שכן יש מיסבות מוצלחת לאוהבי הטראנס בארץ.....
לגבי ללייןן אני לא בטוח
אולי ללין חודשי יש מקום....
omergunr
לפני כמה שנים.. במסיבות נוער רוברט גיטלמן גורדון וכל החבר'ה של 99 ביו דאז ..

היו אלילים.. ואיזה מוזקיה הם ניגנו? קלאב והארד וקצת דאנס (מסחרית(...

והנעור העריץ אותם.. לאדע מה קרה מאז :o
Dj Alex (ISR)
לא מסכים בכלל עם מה שנאמר פה..
אם דיג'יי שמנגן טראנס והוא מצהיר שהוא בעד טראנס ובלה בלה בלה בא למסיבה ומנגן מסחרה.. הוא ממסוחר והוא שווה לטוחס שלי.
with all due respect.
מה שתשדר לנוער זה מה שהוא יקבל..
כמו שאמרתי.. אם תנגן לו קלאב טראנס במועדון אחד..
מישהו ינגן במועדון אחר.. עוד ועוד.. זה יתפוס.. ואם לא? זין על כולם. יותר מקום לרקוד בשבילי ועוד הרבה חברה שאני מכיר.

ולא.. חן.
מי שמכבד את עצמו ואת המוסיקה שהוא אוהב בחיים לא ינגן חרא (סלחו לי באמת על המילה) כמו לאסגו ומסחרה כזאת.. רק בגלל שהקהלללל אוהב.. למה ממתי הדיג'יי בא לפי הזמנת הקהל?

לדוגמא גיטלמן.. אפילו באילת.. עם כל הערסים וכפרעות שהיו שם..
הוא ניגן קלאב טראנס איכותי..
לא ראיתי מישהו אחד שהתלונן.

quote:
Originally posted by Star
אלכס אתה מדבר שטויות ואני יגיד לך למה
הליין הורטיגו זה ליין של מוסיקה מגוונת לא רק של טרנס
ולכן כול סוגי המוסיקה מנוגנים שם !!!
ויש 1800 איש


אתה בא למסיבה.. אתה מכיר את הדיג'יי.. יודע שהוא מנגן טראנס איכותי, בלי קשר לליין.. אתה מקבל תחושה שתשמע טראנס.. לא?

quote:

שהיה רק ליין של טרנס היו רק 5 אנשים ( לא זכור לי שראיתי אותך שם )
לכן אתה לא שומע כל כך הרבה טרנס בליין החדש
זה לא אומר שמישהו שינה סגנון ולא מנגן טרנס יותר .

שהיה ליין רק של טראנס.. הייתי בכתה ד'.. או ה'.. לא זוכר.. =]
או ששמעתי לאסגו כמו המושפעים.

quote:


אגב יש לי תשובה אליך לגבי זה שאמרת שלא משנים עקרונות

עכשיו בלי קשר לגיא או לכל מישהו אחר אבל
במדינה שלנו זה ככה !!!
אתה יכול להשאר עם העקרונות שלך ואז תשאר גם בבית ללא עבודה
ואתה יכול להתגמש קצת ואז תוכל להביא קצת כסף הבייתה

וזה תופס לגבי די ג'י במשרה מ<ל<א<ה<

ומי אמר שמשתלם להיות DJ בארץ? סע להולנד =]

quote:


כן ואותם אפשר לספור על כף יד עם שלושה אצבעות .

האמת זאת בעיה.. של רווחיות והמשכיות..

omergunr
כוכב..
אלקס הנשנשן הזה מתבייש לשאול אותך..

אתה זה פדרמן..?

:X
Star
חחח לא אני אבי לא גיא
והאמת שמה זה לא בא לי לפתח את הויכוח הזה כי אלכס מדבר שטויות בקילו
אז אלכס זרקתי לך כפפה תרים אותה!!!

ואתה לא יכול ללכת למסעדה חלבית ולבקש בשר!!!

כנ"ל לגבי הליין שביקרת שם !!!

אממ האמת שגם אני חשבתי כמוך ...עד שנשרפתי מהאמת הכואבת

אגב שמעתי שרקדת כאילו אין מחר ביום שישי
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement