|
פורים-הפקה מטורפת בורטיגו עם גיא פדרמן לשמיניסטים\חוגרים (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by omergunr
כוכב..
אלקס הנשנשן הזה מתבייש לשאול אותך..
אתה זה פדרמן..?
:X |
הוא לא פדרמן
אבי אני חייב להוסיף תצד שלי לויכוח
גיא מנגן באיזור שהוא באמת מסתמן כבעייתי בארץ
אני לא מכיר את הקהל בצפון אני לא יודע ולא מבין מה הסיבה שבאמת הקהל הזה כל כך מאכזב בהגעה כשיש ליין אמיתי של טראנס אבל אני חושב שנקסט עם כל הכבוד פעלו פה 7 שנים ואני לא בטוח שהפסדים כלכליים היו הסיבה שהם יצאו מהעסק
פשוט אחרי 7 שנים לאנשים שבאו בסופו של דבר עם כוונות טובות אבל כוונות לרווח כלכלי הם מצאו משהו רווחי יותר וזנחו את הליין סופית
אף אחד לא ישכנע אותי שאין מקום כבר היום לליין אחד של מוזיקה אלקטרונית איכותית - מוזיקת טראנס איכותית
אם במדינה שלנו יש ליינים מצליחים של מוזיקת אנדרגראונד שהיא בוודאי מוזיקה שלאנשים שלא באים מהאלקטרונית קשה יותר לאכול אז אף אחד לא ישכנע אותי שלא יכול להיות פה ליין מצליח של מוזיקת טראנס
לגבי התירוצים של אנשים ככה זה משמנסה לבנות ליין או מסיבה מפורום טראנס אדיקט דינו להכשל ידוע מראש כי כמות האנשים פה היא גם לא גדולה והאנשים האלה גם מחויבים למוזיקה אלקטרונית ברמה של להוריד קטעים לשמוע וזהו
זה כבר הוכח בעבר שלהיות במסיבה נורמלית פה מקבל מקום שני או שלישי במקרה הטוב ברמת החשיבות ליותר מדי אנשים פה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Star
חחח לא אני אבי לא גיא
והאמת שמה זה לא בא לי לפתח את הויכוח הזה כי אלכס מדבר שטויות בקילו
אז אלכס זרקתי לך כפפה תרים אותה!!!
ואתה לא יכול ללכת למסעדה חלבית ולבקש בשר!!!
כנ"ל לגבי הליין שביקרת שם !!!
אממ האמת שגם אני חשבתי כמוך ...עד שנשרפתי מהאמת הכואבת
אגב שמעתי שרקדת כאילו אין מחר ביום שישי
:D |
אתה מבלבל אותי באלכס אחר..
לא יצאתי יום שישי =] |
|
|
| Just_DJ |
OK
קראתי את כל הנאמר פה עד כה
ואני פשוט בהלם מהאנשים פה (אלכס.. וחבריו היפי נפש)
אני פשוט לא מבין איך אתם מסוגלים לשפוט אנשים אחרים בצורה כזו בוטה
עד שלא אתם תשימו את הכסף על השולחן לא תבינו איך כמה ולמה
גיא פדרמן הוא אחד מהתקליטנים היותר מעורכים בעולם בלי קשר לארץ בכלל
הבן אדם מקבל חומרים כ"כ ייחודיים שרובכם יכולים רק לחלום מלשים עליהם את היד..
כל השמות הגדולים בעולם יודעים להעריך ולפרגן לו
הוא משחרר סטים שלו לתוכניות הכי מדוברות בכל תחנת רדיו מוערכת ומוכרת ברחבי העולם
ואתם באים בשיא חוצפתכם ותוקפים אותו על משהו שהוא לא אשם בו
אתם האנשים עם הבעיות ולא גיא
אתם צריכים, לא סליחה אתם חייבים להבין שגיא מנהל את הורטיגו מעבר לעובדה שהוא הרזידנט
וכשהוא מתקלט שם אין לו הרבה ברירה אלא ל"הכנע" או שתגדירו את זה איך שבא לכם ללחצי הקהל, אחרי הכל הוא צריך לדאוג לרווחיות של המקום ולא רק למוזיקה שהוא אוהב
כמו שאבי ציין פה גיא הוא תקליטן מאוד מגוון יש לו המון ארועים פרטיים והרבה ארועים במסיבות אחרות שבהן הוא מנגן
ולכל מקום הוא מתאים את עצמו לפי הצורך
אין מה לעשות אי אפשר ללכת עם הראש בקיר !
הקהל באזור הצפון ממש אבל ממש מחורבן כל פעם שמנסים לתת לו קצת חומר איכותי לאוזניים או שהוא נעלם מהרחבה או שהוא פשוט נעמד ומחכה לראות מה יהיה הקטע הבא
הוא לא זורם עם המוזיקה הוא לא נהנה מהצלילים הוא פשוט נכנס לתראומה
אין בכלל תרבות טראנס באזורנו הצפוני אנשים לא מכירים את כל השמות הגדולים באמת הם מכירים רק גימיקים
ואין מה לעשות גימיק מוכר וגימיק מכניס כסף
אז נגיד וגיא יילך נגד הזרם ולא יתחשב בקהל שלו מה אז ?
במקום אלכס אחד שחושב שהוא איזה מבקר מועדונים שהחליף את פרצופו ברגע שהוא לא קיבל מה שהוא רצה יקומו עשרות אנשים בעשרות פורומים שונים ופשוט יקטלו את גיא את המודעון את ההפקה ובקיצור שבוע אחרי זה אולי 200 איש יבואו (אלו שלא שמעו עדיין...)
ושבוע אחרי זה עוד פחות ופחות עד לסגירת המועדון שהחליט שהוא יחנך את הקהל שלא ויילך איתו ראש בראש
ואז מה ?
מה עשינו בזה ?
אלכס וחבריו תפסיקו להיות חוכמולגים ולחשוב שאתם יודעים ומבינים הכל
תנסו להכנס לראש מאחורי ליין הורטיגו שמצליח מאוד
כל שבוע בסביבות ה 1800 איש
זה לא הולך ברגל
אלכס אני מוכן להצטרף לאבי וגם אני מוכן לתרום לנושא תגיד מתי והמקום סגור בשבילך ערב טראנס וקלאב טראנס אכותי
תשקיע בו מההתחלה ועד הסוף כל ההפקה שלך ואני סוגר לך את גיא שיתקלט
אם אתה מביא קהל בסדר גודל של 1800 איש כמו שליין הורטיגו מביא כרגע כל שבוע אני מוריד את הכובע בפניך וחוזר בי מכל ההתקפות האלו אבל בנינו אם 80 איש יגיעו לערב שלך אתה תגיד תודה
כי שוב כמו שצויין פה אין תרבות בארץ בכלל
וחבל !!!
אז בפעם הבאה שיש לך תקליטן שאתה כ"כ מעריך ומפרגן לו תלך עם זה עד הסוף גם כשאתה לא מקבל את מה שציפית לו באותו הרגע ואל תקטול אותו אלא תנסה להבין אותו ולמה שמעת את אותה המוזיקה במקום הזה ולא את מה שציפית לשמוע !
אני מקווה שאתה לא אוהב איזה קבוצת כדורגל.. כי מעניין מה קורה כשהם מפסידים במחזור.. גם אז אתה קוטל ומשמיץ אותה ועובר קבוצה ??
בכל אופן אני שחררתי קצת לחץ פה
כואב לי על חוסר הפרגון שיש בארץ ועל זה שכולם חושבים שהם חכמים ומסתתרים מאחורי המקלדות... כל עוד זה לא בא על חשבונם עדיף שתשתקו ! |
|
|
| gErver |
יש משהו במה שאמרת,
זה הליין של הערב, הקהל שמגיע מצפה למוסיקה כזאת
והכל טוב ויפה..
רק מבאס שאין בצפון ליין אחד של טראנס כמו שהיינו רוצים.
בקיצור גיא לא צריך לפתור לנו את הבעיות,
אבל מאחר ויש לו כוח בידיים, היינו שמחים אם הוא היה עושה משהו בעניין
אבל זאת כבר החלטה שלו ולא שלנו.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Just_DJ
OK
קראתי את כל הנאמר פה עד כה
ואני פשוט בהלם מהאנשים פה (אלכס.. וחבריו היפי נפש)
אני פשוט לא מבין איך אתם מסוגלים לשפוט אנשים אחרים בצורה כזו בוטה
עד שלא אתם תשימו את הכסף על השולחן לא תבינו איך כמה ולמה
גיא פדרמן הוא אחד מהתקליטנים היותר מעורכים בעולם בלי קשר לארץ בכלל
הבן אדם מקבל חומרים כ"כ ייחודיים שרובכם יכולים רק לחלום מלשים עליהם את היד..
כל השמות הגדולים בעולם יודעים להעריך ולפרגן לו
הוא משחרר סטים שלו לתוכניות הכי מדוברות בכל תחנת רדיו מוערכת ומוכרת ברחבי העולם
ואתם באים בשיא חוצפתכם ותוקפים אותו על משהו שהוא לא אשם בו
אתם האנשים עם הבעיות ולא גיא
אתם צריכים, לא סליחה אתם חייבים להבין שגיא מנהל את הורטיגו מעבר לעובדה שהוא הרזידנט
וכשהוא מתקלט שם אין לו הרבה ברירה אלא ל"הכנע" או שתגדירו את זה איך שבא לכם ללחצי הקהל, אחרי הכל הוא צריך לדאוג לרווחיות של המקום ולא רק למוזיקה שהוא אוהב
כמו שאבי ציין פה גיא הוא תקליטן מאוד מגוון יש לו המון ארועים פרטיים והרבה ארועים במסיבות אחרות שבהן הוא מנגן
ולכל מקום הוא מתאים את עצמו לפי הצורך
אין מה לעשות אי אפשר ללכת עם הראש בקיר !
הקהל באזור הצפון ממש אבל ממש מחורבן כל פעם שמנסים לתת לו קצת חומר איכותי לאוזניים או שהוא נעלם מהרחבה או שהוא פשוט נעמד ומחכה לראות מה יהיה הקטע הבא
הוא לא זורם עם המוזיקה הוא לא נהנה מהצלילים הוא פשוט נכנס לתראומה
אין בכלל תרבות טראנס באזורנו הצפוני אנשים לא מכירים את כל השמות הגדולים באמת הם מכירים רק גימיקים
ואין מה לעשות גימיק מוכר וגימיק מכניס כסף
אז נגיד וגיא יילך נגד הזרם ולא יתחשב בקהל שלו מה אז ?
במקום אלכס אחד שחושב שהוא איזה מבקר מועדונים שהחליף את פרצופו ברגע שהוא לא קיבל מה שהוא רצה יקומו עשרות אנשים בעשרות פורומים שונים ופשוט יקטלו את גיא את המודעון את ההפקה ובקיצור שבוע אחרי זה אולי 200 איש יבואו (אלו שלא שמעו עדיין...)
ושבוע אחרי זה עוד פחות ופחות עד לסגירת המועדון שהחליט שהוא יחנך את הקהל שלא ויילך איתו ראש בראש
ואז מה ?
מה עשינו בזה ?
אלכס וחבריו תפסיקו להיות חוכמולגים ולחשוב שאתם יודעים ומבינים הכל
תנסו להכנס לראש מאחורי ליין הורטיגו שמצליח מאוד
כל שבוע בסביבות ה 1800 איש
זה לא הולך ברגל
אלכס אני מוכן להצטרף לאבי וגם אני מוכן לתרום לנושא תגיד מתי והמקום סגור בשבילך ערב טראנס וקלאב טראנס אכותי
תשקיע בו מההתחלה ועד הסוף כל ההפקה שלך ואני סוגר לך את גיא שיתקלט
אם אתה מביא קהל בסדר גודל של 1800 איש כמו שליין הורטיגו מביא כרגע כל שבוע אני מוריד את הכובע בפניך וחוזר בי מכל ההתקפות האלו אבל בנינו אם 80 איש יגיעו לערב שלך אתה תגיד תודה
כי שוב כמו שצויין פה אין תרבות בארץ בכלל
וחבל !!!
אז בפעם הבאה שיש לך תקליטן שאתה כ"כ מעריך ומפרגן לו תלך עם זה עד הסוף גם כשאתה לא מקבל את מה שציפית לו באותו הרגע ואל תקטול אותו אלא תנסה להבין אותו ולמה שמעת את אותה המוזיקה במקום הזה ולא את מה שציפית לשמוע !
אני מקווה שאתה לא אוהב איזה קבוצת כדורגל.. כי מעניין מה קורה כשהם מפסידים במחזור.. גם אז אתה קוטל ומשמיץ אותה ועובר קבוצה ??
בכל אופן אני שחררתי קצת לחץ פה
כואב לי על חוסר הפרגון שיש בארץ ועל זה שכולם חושבים שהם חכמים ומסתתרים מאחורי המקלדות... כל עוד זה לא בא על חשבונם עדיף שתשתקו ! |
יש הרבה מקומות כמו הורטיגו ברחבי איזור הצפון השון וגם המרכז
יותר מדי מקומות מכדי שמעט אוהבי המוזיקה האלקטרונית יהיו מסוגלים לסבול עוד מקום שכזה
אני מכיר בבעיה הגדולה שיש באיזור הצפון
אני חושב שבמידה מסוימת אני שמח שאני גר באיזור המרכז כי כאן עוד אפשר להפריח משהו
אבל משהו לגבי גיא
האם זו כל השאיפה שלו?
לנגן באירועים פרטיים בארץ?
לנגן ל-1800 אנשים שתרבות מוזיקלית זה מונח בלתי ידוע עבורם במשך שבוע אחר שבוע?
לנגן בתוכניות רדיו ?
מה עם טיפה מעבר?
אני מדבר מתוך כאב מסוים כי למען האמת אין פה כמעט די גיים רציניים של קלאב טראנס בארץ
כשאני אומר רציניים אני מתכוון לכאלה שהבית שלהם מפוצץ בחומרים חוקיים אני לא מזלזל במה שגיא השיג עד היום ובטח לא בהשקעה שלו עד היום
אבל כואב לי שזו הדרך שבה הוא הולך
כסף מניע את העולם
לכו תתלוננו על פוליטיקאים שדואגים לכיס שלהם כשיש לכם בן אדם שעבור כסף מזניח אולי את האהבה הכי גדולה שלו :(
יכול להיות שבאמת אין פתרון אחר באיזור הצפון
אני מאוד מקווה שיקום מישהו באיזור המרכז שיוכיח שיש פה מקום לליין אחד קבוע של מסיבות טראנס איכותיות |
|
|
| DvJ |
כנסו לפה
ותראו איזה סט של גיא פדרמן כאורח בתוכנית של סולרסטון.....
איזה חומרים יש לבנאדם הזה לפי דעתי ממש בזבוז........ |
|
|
| Star |
מה הקשר לבזבוז אני לא מבין
יש תוכניות רדיו יש מסיבות מעבר לורטיגו מה כולכם נדבקתם לערב יום שישי שהליין הזה הוא מוסיקה שונה ממה שאתם שומעים ?
אתם מזכירים לי בן אדם שהולך למסעדה חלבית וצועק על הבעלים שאין בשר!!!!
חברה אתם יכולים להאשים רק את הקהל הישראלי ...הוא בנה את החרא הזה!!
מה לעשות לקהל הישראלי לא מעניין טרנס או פרוגרסיב
והוא ממש לא בעניין של חינוך
מה שמעניין אותו זה לבוא להשתכר לתפוס ראש וזיון בשירותים
ושמנסים לחנך אז הוא ישר מתקפל !!!
מה לעשות נראה לי בזבוז להפעיל מקום שהולך כל שבוע 1800 איש ולשנות את הכול רק כדי שלקהילת הטרנס" ( 20-30 ) איש בלחץ) יהיה לאן לצאת
וגם שעשו ערב של טרנס יכולתי לרשום ספר מכמות התירוצים לזה שאנשים לא באו !!!
ידידי אילן ....שאתה תריץ מועדון ותשים כל שבוע סכום של 50000 אלף שקל גם אתה תרצה להחזיר את הכסף !!!!
אז אל תקשקש ותגיד שכסף מריץ את העולם ועוד כל מיני שטויות כאלו " מוכר את אהבתו "
מתי תבינו שטרנס לא תופס פה? אין מה לעשות זה כואב זה מרגיז אבל לפחות לחמש שנים הבאות
טרנס לא תופס בסצינה הישראלית |
|
|
| gErver |
שום דבר רע בלהשתכר ולהזדיין בשירותים..
אבל להגיע לרחבה ולשמוע מוסיקה שחורה,
ואז האוס בהפקות ישראליות לשירים מסחריים שכולם מכירים
ושמעו כבר אלף פעם.. זו מסחריות
עוד פעם שום דבר נגד, מי שטוב לו שיעשה חיים
אבל להגיד בפורום טראנס שטראנס לא תופס זה שטויות
דיג'יים פוחדים לנסות.. אני מכיר לא מעט שירי טראנס שהיה מזיז לקהל של הורטיגו את התחת, והיה עושה אווירה כמו שצריך
אבל עוד פעם,
זה לא העסק שלי.. |
|
|
| Star |
טוב אוקי
שיהיה תחשבו מה שבא לכם
מי שרוצה שירים את הכפפה !!!
ושיראה לבד !!!!!
:) |
|
|
| Star |
| quote: | אתה שוכח משהו
הקהל הישראלי ידוע בהבטחותיו שיגיע אך בסוף כל חובבי המוזיקה האמיתיים יישארו בבית בתירוצים שונים ומשונים
עצוב אבל נכון
אתה מכיר את זה לא? |
אילן איך זה השינוי? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
אילן איך זה השינוי? |
שום שינוי
הקהל הישראלי בעייתי
אבל עדיין יש מקום לליין טראנס אחד באיזור המרכז |
|
|
| DJ Alex E. |
ואו לא ציפיתי שאני אצליח להניע את הפורום לדיון רציני על מוסיקה שלא קשור לתחתונים החדשות של שחר...
ועכשיו לעניין
קראתי עכשיו את כל התגובות
אם אני תחיל לצטט פה עם מה הסכמתי ומה לא זה יהיה פוסט בגודל דוח מבקר המדינה
אז קודם כל
אהלן אבי מה נשמע אחי?its been a long time
אני רוצה להבהיר פה משהו לכל אלה שנכנסו בי על מה שאמרתי
קודם כל אני גם תיקלטתי במשך זמן מה במועדון חיפאי לשמיניסטים.נתנזון למי שמכיר
רק לפני שבוע פרשתי כי נמאס לי לסבול לאורך כל המסיבה את המסחרה שמתנגנת שם ולהרוס להעצמי את ימי שישי רק בשביל איזה חצי שעה בסוף שאני שם קלאב
תאמינו לי שאני יודע טוב מאד מה הקהל רוצה
ותאמינו לי שאני יודע טוב מאד שכל דבר אחר חוץ ממסחרה מבריח אנשים פה בצפון לבתים שלהם
העניין הוא
שאף אחד לא אמר שהוא צריך לנגן סט שלם של מלודיק
אם מישהו מוצא בפוסט הקודם שלי משפט שאומר דבר כזה אני נותן לו מה שהוא רוצה
מה בסך הכל אמרתי?שאני לא מבין למה הוא לא יכל לדחוף איזה חצי שעה של איכות
לא זה לא היה שולח את כולם הביתה
אמרתי שאני מקבל אתז הש הוא צריך לנגן שחורע ומסחרית.זה ברור.אבל לשלב קצת מוסיקה איכותית זה לא מה שהיה שולח את כולם הביתה תאמינו לי.
תנסו להבין את גודל האכזבה שלי
בנאדם שבעיני נחשב למשיח מהצפון
הבאדם הראשון שהיה לו אומץ לנגן ברדיו חיפאי מוסיקה בלתי מתפרשת
אבי,אתה כמקורב לתוכנית וודאי יכול להעיד על רייטינג לא קטן
אני בעצמי הייתי מופתע מלא מעט אנשים שאני מכיר שגיליתי שהאזינו לתוכנית ונהנו
מה שאומר שבמצב מסויים הקהל כן יכול לאהוב את זה.
אבי אתה טוען שסצנת טראנס לא תתפוס בארץ
ואני מסכים איתך
גם בגלל שאישית אני כבר לא אוהב את הסגנון,וגם כי עובדתית אפילו הטקנו בארץ הולך יותר מטראנס
אבל עדיין,אף אחד לא ביקש לפתוח ליין
תראו לאן הגעתם מהבקשה הקטנה שלי שהוא יתן חצי שעה של מוסיקה טובה
ניפחתם את זה כאילו דרשתי ממנו לנגן אפליפטינג כל הערב ואחרי זה גם אפטר פארטי של טקנו ושראנץ
בחיי ניפחתם
אילן,אתה כנראה באמת לא מודע לעניין הזה שאנשים שמשקיעים בתחום הזה הולכים על בטוח וממש לא מעוניינים לצאת בהפסדים
אולי אבי נשמע לכם ממורמר אבל הוא מדבר מניסיון
ניסיון שהראה שכשמייק מגיע הוא מביא איתו 100 איש למסיבה.למה מאה איש?כי ארקדי דוכין ביטל באותו יום את ההופה במקום אז אנשים לא ראו סיבה לצאת
נו באמת מי זה מייק...אז מה אם הוא יוצר אגדי בתחום הטראנס...כאילו שמישהו יודע על זה
אבי באת פה בטענות שאולי הופנו אלי אישית שלא הגעתי למסיבות
אם תדףדף בדפי ההיסטורי שאותה שנה,תראה שלא פעם דיברתי איתך באיסיקיו לגבי האם תוכל להכניס אותי למסיבה כי הייתי בן 16 והמסיבה היתה מיועדת ל22 פלוס
ותראה שאתה בעצמך אמרת שגם בגלל עניין של ת.ז וגם בגלל שאני אראה קטן וגם כי אין לך כל כך מה לעשות נגד הסלקטורים,אין לי מה לחפש שם
אז אל תפנה אלי אצבע מאשימה
זה שלא הייתי בגיל המתאים זה לא אשמתי כי אתה יודע טוב מאד שהייתי מגיע בשמחה
אז כל ההכפשות פה על אנשים שרק מדברים ובסוף לא באים למועדון...ואה מצטער מאד אבל זה לא תופס עלי!
ונסעתי מספיק פעמים לתל אביב אחרי האהבה שלי בשביל להוכיח את זה
זאת תוך לקיחת סיכון לא קטן שאני בא לחינם במקרה שיבקשו ממני תעודת זהות במסיבות שהקהל שם הוא בגיל של ההורים שלי
ואתה בעצמך אבי וגם אתה אילן וגם צח שראה אותי בהרבה מסיבות שלא הייתם בהן יכולים להעיד על זה
אז אתה יכול להיות בטוח שאני הראשון שיבוא למסיבבה עם מוסיקה טובה באזור
אגב,מי לדעתך גרם לזה שבשנה שעברה יביאו את פדרמן לנתנזון?אני !
אני לחצתי וישבתי לבנאדו על הראש בניסיון להביא את המוסיקה אלי !
אז אל תגיד שכל אלה שמדברים על זה שהם רוצים לשמוע מוסיקה טובה יושבים על התחת ולא יוצאים למועדונים
מה אתה חושב,שהיה יותר קל לי לנסוע אחרי זה לתל אביב ברכבת כדי לשמוע את מייק מאשר להגיע לורטיגו?לא
פשוט מה לעשות שבתל אביב זה היה לנוער ויכולתי להיכנס בלי בעיה
וכל מי שמגלה לי פה את העולם על פדרמן וכמה שהוא טוב וכמה שהוא מקבל חומרים אקסקלוסיביים כנראה בחר שלא לשים לב לזה שכתבתי את זה בתחילת התרד....תאמינו לי ששנים אני שומע תוכניות שלו עוד מהימים שהוא היה ב 106.4 או שזה היה 106 אף אמ לא זוכר...
בכל מקרה,דיג'יי נמדד במה שהוא מנגן ולא במה שיכול היה לנגן
ומה לעשות שאם הוא מנגן מסחרה כל הערב אז זה ראוי לביקורת
שוב,למי שקצת קשה קליטה,לא ביקשתי סט שכולו מלודיק
אמרתי שלדעתי במשך סט של 5 שעות בהחלט יש מקום לשים קצת איכות
ככה שמצד אחד הוא שם בשארית הערב את מה שהקהל אוהב,ומצד שני הוא מנסה לפחות קצת לחשוף אותם לחומר חדש ולסגנון חדש וכן אולי גם לשנות משהו
למה באמת להסתפק בשאיפות נמוכות כמו שאילן אמר?
כל מה שתגידו על הקהל החיפאי זה נון
הוא חרא הוא מסריח הוא זוועתי טיפש עילג מוגבל שיכלית
ואללה מי כמוני שונא תקהל בצפון שמכריח אותי לנדוד עשרות קילומטרים למרכז לפחות פעם בחודש כדי לשמוע משהו נורמלי
אבל!
never say never
יש 2 אפשרויות:או ללכת עם הראש בקיר ולתקוע להם מוסיקה איכותית בכוח,מה שלא הולך,או להשאיר דברים כמו שהם,מה שגם לא הולך בעיני מי שרוצה לשנות.
אז מה עושים?עושים את זה לאט לאט
משלבים קצת איכות והרבה מסחרה
ולא רק מסחרה!
וזה כל מה שציפיתי מפדרמן לעשות
ובכלל...ראיתי אותו כולו עם חיוך על העמדה בזמן שהוא ניגן את הסט.ומי כמוני שמח לראות אותו שמח.אבל קשה לי להבין איך הוא יכול להנות ממה שהוא מנגן ולעשות את זה עם לב שלם...הרי כל מי שמבין קצת במוסיקה סולד ממסחרית.אז בנאדם ברמתו של גיא בכלל לא אמור להקרב לזה....היה לי קצת לא מובן העניין הזה.ואבי זה שהוא אמר לך שרקדתי כמו מטורף....חחח הוא פשוט עוד לא ראה אותי באמת משתגע....אני לא מכחיש שרקדתי
אבל זה כבר תולדה של דבר מופלא שנקרא וודקה שמכהה את החושים ואחד מאותם חושים זה השמיעה :)
שלא לדבר על זה שכדי להוריד את רמת הזוועה שאני שומע הכנתי מבעוד מועד אטמים
פה ושם כשהוא זרק לעברי מבט וראיתי אותו עם החיוך והכיף על הפנים עשיתי לו עם היד"יפה אחי יפה" כי לא רציתי למחוק את החיוך הזה מהפנים שלו
כמובן שהייתי יכול לעמוד באמצע הרחבה עם הידיים שלובות כאות מחאה(מה שאני עושה ברוב המסיבות פה בחיפה) אבל בגלל היכרות איתו לא רציתי להעציב אותו.
בחיי שכל הערב כל כך ציפיתי שהוא ינגן משהו טוב.
כל הערב לא זזתי מהרחבה שלו כי ציפיתי לשמוע משהו טוב.
וכמה התאכזבתי.למה לא לתת את החצי שעה של המוסיקה הטובה?
הרי מי כמוהו ישמח לקטוף את הפירות של העבודה שלו אם הוא יתחיל לשנות
אז לשלב קצת איכות.אפילו חצי שעה.זה כבר משהו !
זה לא חייב להיות טראנס.זה יכול להיות גם האוס טוב(עדיף).אבל העיקר שיהיה משהו נורמלי!
כולם צועקים כמה שהמצב הוא מגעיל בארץ.ואני בטוח שאם תשאלו את פדרמן הוא יגיד אותו דבר.שהמצב בארץ זוועה
אבל בנאדם אתה גם לא עושה כלום בשביל לשנות את זה!
נכון שנוער זה חרא של קהל.ותאמינו לי כבר חוויתי את זה
וראיתי את עצמי מרוקן רחבות
אבל יודעים מה?אחרי זה,למרות שהם היו מעטים,היו באים אלי אנשים ואומרים לי כמה נהנו וכמה כיף ששמעו סוףסוף משהו אחר
ואפילו בשביל המיעוט הזה שווה לתת את החצי שעה של המוסיקה הטובה
הנה אפילו במסיבה של פדרמן בא אלי בנאדם שאני לא מכיר ושואל אותי אם אני עולה היום
אמרתי לו שלא כי כבר פרשתי מהעניין
והוא אומר לי יא אללה איזה בעסה דווקא ממש נהנתי ממה שניגנת אז בנתנזון
וזה סוג הדברים שמשמחים ומחממים לך את הלב ומתעלים על האכזבה שבלראות את כולם בורחים החוצה
אני לא חי בסרט כמו חלק מהאנשים פה
אני על בשרי חוויתי כמה שהקהל פה מסריח
אז כל עניין הכפפה הזאת שלכם
אתם יכולים לדחוף אותה כי כבר הרמתי אותה ! |
|
|
|
|