|
ps2
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
ja, då har man köpt ett helt splitter nytt playstation 2 för endast 1700 kr..
känns bra..
ska fixa regions fri dvd också.
men ett problem. har inge pengar till spel. iaf på ett tag. tabbe=)
men fan för så billigt så släpper man inte chansen. |
|
|
| mindshooter |
| Håll käften.....fan så avis....har du redan köpt den? Var det inte imorn? |
|
|
| fruktsoppa |
| det är imorrn jag ska hämta den.. dealen är klar, ska ge honom pengar bara. |
|
|
| dbl |
du måste ju helt klart köpa dem 2 bästa spelen till PS2 som finns just nu...
GTA3 och Devil May Cry
dem e totalt bäst |
|
|
| Aendy |
| Hur fick du tag i en så billigt? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hur fick du tag i en så billigt? |
Undrar om Fruktsoppa vill svara på den frågan? :rolleyes: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hur fick du tag i en så billigt? |
Den kanske "ramla" ut från en lastbil. ;) |
|
|
| RebeL9 |
| jag har hört att Bosse på hörnet säljer billiga PS2or |
|
|
| Aendy |
| Det är det värsta med att flytta till ny stad. Man har inga kontakter längre. |
|
|
| Aendy |
| BTW. Heter det inte PSX2? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
BTW. Heter det inte PSX2? |
Som jag förstått det är PSX bara ett annat ord för PS så det kvittar tror jag..... |
|
|
| 303 |
kanonpris heh...knappast på city or whatever ;)
gta3 är ett måste! addictive säger jag bara...blir ju inte direkt tråkigare efter en öl eller två haha... |
|
|
|
|