return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
ps2
View this Thread in Original format
fruktsoppa
ja, då har man köpt ett helt splitter nytt playstation 2 för endast 1700 kr..
känns bra..
ska fixa regions fri dvd också.
men ett problem. har inge pengar till spel. iaf på ett tag. tabbe=)

men fan för så billigt så släpper man inte chansen.
mindshooter
Håll käften.....fan så avis....har du redan köpt den? Var det inte imorn?
fruktsoppa
det är imorrn jag ska hämta den.. dealen är klar, ska ge honom pengar bara.
dbl
du måste ju helt klart köpa dem 2 bästa spelen till PS2 som finns just nu...

GTA3 och Devil May Cry

dem e totalt bäst
Aendy
Hur fick du tag i en så billigt?
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Hur fick du tag i en så billigt?


Undrar om Fruktsoppa vill svara på den frågan? :rolleyes:
robstar
quote:
Originally posted by Aendy
Hur fick du tag i en så billigt?


Den kanske "ramla" ut från en lastbil. ;)
RebeL9
jag har hört att Bosse på hörnet säljer billiga PS2or
Aendy
Det är det värsta med att flytta till ny stad. Man har inga kontakter längre.
Aendy
BTW. Heter det inte PSX2?

mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
BTW. Heter det inte PSX2?


Som jag förstått det är PSX bara ett annat ord för PS så det kvittar tror jag.....
303
kanonpris heh...knappast på city or whatever ;)
gta3 är ett måste! addictive säger jag bara...blir ju inte direkt tråkigare efter en öl eller två haha...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement