|
Laten we het weer gezellig maken please! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| Helemaal met je eens Blik :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
nog ff over useless posts van optimus: soms heb je gruwelijke useless posts.....wat voor nut heeft het om in elke thread te schreeuwen dat je een kroepoek junk bent, gewoon beetje ontopic blijven en beetje humor dan is wel OK, maar zo off-topic en dan dat zeggen is wel useless :) |
geef mij 4 posts waarop ik schreeuw dat ik een kroepoek junk ben...:rolleyes: |
|
|
| Donna |
2 John : | quote: | | Magoed,sommige jonge mensen kunnen idd wel nuttige dingen zeggen,en als mensen dat niet kunnen laat ze dan ook niet beweren dat ze zo volwassen zijn,niks ergs mee dat je pubert maar accepteer t dan ook gewoon dat je t doet |
Dat heb ik eerder in de toekomstthread gezegt,dus ik weet beslist dat t ook anders kan,je noemt zelf al t voorbeeld van Lindsey,dus ik zou zeggen : Rest my case;) |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Donna
wil je er dan later over doorhuilen moe jij weten, |
pot verwijt de ketel?? sorry meid, maar je spreekt jezelf ONTZETTEND tegen!!
| quote: | | Ik kom hier om mn mening ergens over te uiten,mensen mogen hun mening over mij uiten,en dat is ook al zat gedaan daggik zo,maar zanik r dan niet zo over door,ik loop toch ook niet te janken als er iets tegen mij wordt gezegt. |
als mensen hun mening over jou uiten, worden ze meteen helemaal naar de tyfus geflamed en alles, en je loopt er nu ZELF over door te mauwen, dus zie boven, pot verwijt de ketel, eerst zelf ff doen alsof je echt volwassen ben & met discussies & kritiek om kan gaan, dan pas over/tegen andere mensen beginnen, ok??
braaf |
|
|
| Donna |
hebbie ergens probs mee gekhous?
ik nie namelijk,als mensen iets tegen mij hebben zeggen ze dat ook,lekker belangrijk,als je nu nog is met voorbeelden kwam ofzo dan was je nog een beetje geloofwaardig ook *zugt*
En als ik t ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat ook,dus waar doel je nu eigenlijk op,beetje je standpunten onderbouwen kan geen kwaad.
No offense verder hoor,anders heb ik dat weer
En kom nu niet met iets met pindakaas want das alles wat jij in te brengen hebt
*braaf* |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Gekhous
braaf |
WOEF! |
|
|
| Miss Proximus |
| Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos :) |
*likt aan hand van Miss Prox*
WOEF WOEF
enne....

:D |
|
|
| Donna |
| grinz,maken jullie maar lekker je fun,k post gewoon nie meer,zijn we allemaal blij;) |
|
|
| Miss Proximus |
Optimus :p :p :p
ennu Donna...weggaan hoeft nou ook weer niet, ik denk dat het goed zal lukken als mensen wat beter elkaars posts lezen en minder "jij dit, jij dat" dingen posten en meer "ik vind..." posts :D
nu ga ik ff mijn "jij" posts deleten :stongue: hehe |
|
|
| Donna |
| moet eerlijk zeggen prox,dat ik jou de laatste dagen meer ben gaan waarderen enzo,maar nee,ik blijf hier verder weg,tis not mijn kind of forum. *surry*;) |
|
|
|
|