return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Laten we het weer gezellig maken please! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
ahhhhh...dus dan krijg ik ook niet meer van die leuke pm-etjes? ;) hehe :cool:
mido
Eerlijk waar dit vin ik te triest voor woorden.

JAMMMMER!!!!

Gepost door REMY D!!!!!!!!!!
Gekhous
& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei...
Dj Alpha
sorry dat ik t zeg hoor, maar t gaat ook egt nerges over hier :D
ik snap nie waarom iedereen zo moeilijk doet, maar ik ben zelf n heel flexibel persoon duz daar zal t denk ik wel aan liggen.
we houden tenslotte toch allemaal vantzelfde? :)
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos :)

hollen of rollen? ;):D:p:D
Henkie_henk
lol alpha fatte sig!master..

mijne ruled alleen die van jou weer
Donna
quote:
Originally posted by Gekhous
& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei...

Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?:p
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas maar en ga daar fijn een gesprekje over houden;)
Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor:toothless
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Donna
tis not mijn kind of forum. *surry*;)

oke doei!
DJ_Siesta
(@Donna)haaaaaaa siesta,voel je je nog een beetje aangevallen knul?
(@Donna)beetje met de grote mensen mee willen spelen en als t serieus wordt gaan huilen,zielig hoor
(@Donna)dan heb je toch nog een hoop te leren right?;P
(@Donna)*sukkel*

tuutuututuutututututututuuttuuuu, keep on dreaming donna :rolleyes:
Miss Proximus
quote:

Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?:p
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas maar en ga daar fijn een gesprekje over houden;)

1) ik vind t jammer dat mensen zeggen dat het nergens over gaat terwijl ze niet duidelijk zeggen wát ze bedoelen
2) ik heb het gevoel dat datgene wat ik rood heb aangedikt, dat adt precies is wat er nu met jou gebeurt don
3) nu hou ik ook op, maar ik wou dit ff van m'n chest hebben :)

maar ja..om toch maar weer ff een beetje richting thread-titel te gaan: we gaan toch wel een x-tje barbeknoeien met ze allen :) ennu Remy en Mido.....jullie zijn ontsnapt naar jullie eigen forum of niet! Jammer heurrrr :)
Wie zit daar eigenlijk nog meer allemaal? Of ben ik niet welkom :p hehe

Gekhous
quote:

uhm... ik zeg dat je je de gebeten hond voel, want zo gedraag je je ook...

en ik wil geen hond, haat honden, ben meer een poezen man :)

voel me ook totaal niet aangevallen, zou niet weten waarom, jij bent jezelf een beetje loos alleen maar harder in afgunst aan het trappen, je zegt nix over mij, dus nee, ik neem het niet persoonlijk op

doei?? ....
John
quote:
2 John :

Dat heb ik eerder in de toekomstthread gezegt,dus ik weet beslist dat t ook anders kan,je noemt zelf al t voorbeeld van Lindsey,dus ik zou zeggen : Rest my case;)

sorry, kheb nie altijd zin om al die lange verhalen te lezen :D :D

mijn hond is trouwens best lief (sorry ik volg het gebeten hond gedoe niet helemaal en ik heb ook geen zin om alles te gaan lezen hiero:) )

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement