return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[08-04-2006] Playground - Poema, Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
bloesem
Mooi feestje hoor!!

Galen Behr - Till we meet again :tongue2

Maar ik kan er helaas niet bij zijn...
ZZandirt
ik ben in!
En nog wel met de (nacht-)trein, ghehe. ga mee jp, dan kunnen we het eens ouderwets op een zuipen (e.d.) zetten... veilig met de trein. koffie of (als het echt uit de klauw loopt :crazy: :eyes: ) crashen bij mij...:))
Unique2701
quote:
Originally posted by ZZandirt
ik ben in!
En nog wel met de (nacht-)trein, ghehe. ga mee jp, dan kunnen we het eens ouderwets op een zuipen (e.d.) zetten... veilig met de trein. koffie of (als het echt uit de klauw loopt :crazy: :eyes: ) crashen bij mij...:))


HE? Sinds wanneer woon jij nou in amsterdam?
ZZandirt
quote:
Originally posted by Unique2701
HE? Sinds wanneer woon jij nou in amsterdam?



ghehe, speciaal voor jou, uniekje...

sinds 1 mrt.
Unique2701
quote:
Originally posted by ZZandirt
ghehe, speciaal voor jou, uniekje...

sinds 1 mrt.



ja alle coole mensen wonen in amsterdam he? :D
welke buurt woon je dan? (weet ik in elk geval dat ik die wil mijden :stongue: )
ZZandirt
quote:
Originally posted by Unique2701
ja alle coole mensen wonen in amsterdam he? :D
welke buurt woon je dan? (weet ik in elk geval dat ik die wil mijden :stongue: )


dat kan niet, dat is amstel..
Unique2701
quote:
Originally posted by ZZandirt
dat kan niet, dat is amstel..


vieze stalker! :toothless
ZZandirt
quote:
Originally posted by Unique2701
vieze stalker! :toothless



Dirty stalker, dearest
Jackson Claxon
Nog 1,5 week voordat het los gaat! Ik heb er zin in en zo te lezen meer mensen!
Cheers!
Botol&Cebok
ah kent er iemand een portier of vragen ze ook naar id weet niet of k dan naar binnen kan wil ook wel eens naar de instituion summer event of winter summer komt er binnenkort aan dus heb wel zin in zo een clubfeest

Botol&Cebok
quote:
Originally posted by Unique2701
ja alle coole mensen wonen in amsterdam he? :D
welke buurt woon je dan? (weet ik in elk geval dat ik die wil mijden :stongue: )


helemaal met je eens alle colle toffe mensen wonen in amsterdam:tongue3
Unique2701
quote:
Originally posted by ZZandirt
Dirty stalker, dearest


onze dirty stalker, ik ga niet meer.. dag daarvoor verplicht mee uitgaan met een vriendin, zondag werken, en me stapmaatje die normaalt altijd staat te springen om uit te gaan wilt niet.. :(

I wanna go *()%***#()%*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement