|
[08-04-2006] Playground - Poema, Utrecht (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| je kan als je wil wel met ons mee hoor... wij zijn toch niet laat terug... heen auto terug trein :D |
|
|
| eieregooie |
| Wie gaan er nou allemaal? |
|
|
| Jackson Claxon |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wie gaan er nou allemaal? | Wellicht een blik op PartyFlock werpen :) |
|
|
| eieregooie |
dat zegt ook niet alles he :p
Niet iedereen hier zit op flock, laat staan dat ze hun agenda bijhouden :p |
|
|
| HardKiller |
| Ik ben erbij :rolleyes: :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Ik ben erbij :rolleyes: :D |
ik ook! |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
je kan als je wil wel met ons mee hoor... wij zijn toch niet laat terug... heen auto terug trein :D |
nah, ik sla t maar deze keer over.
Ik hoor wel achteraf hoe het was ;) |
|
|
| HardKiller |
| Gaat gezellig worden vanavond :D :crazy: |
|
|
| ZZandirt |
niet geweest... best jammer, maar dingen lopen soms anders dan gepland...
wil wel graag weten hoe ut was..
iemand? |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
niet geweest... best jammer, maar dingen lopen soms anders dan gepland...
wil wel graag weten hoe ut was..
iemand? |
Jammer dat je het hebt moeten missen!
Het was een topavond! Iedereen super gedraaid, geweldige sfeer :crazy:
Foto's + filmpjes hier


 |
|
|
| ZZandirt |
thanx dude
goed om te horen dat het het gezellig was. volgende x wellicht.
phynn laatst in de powerzone voor het eerst gezien en dat beviel me best moet ik zeggen... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: |
Foto's + filmpjes hier |
saw it.. leuk.. echte trance :D
jong publiek zeg...:toothless |
|
|
|
|