|
DanceTour 2006
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
Dancetour 2006 ACHT evenementen!

Dancetour is een serie gratis toegankelijke dance evenementen door heel Nederland. Met in totaal ruim 95.000 bezoekers was 2005 een daverend succes! In 2006 doet Dancetour acht steden aan:
Dordrecht (29-4)
Maastricht (28-5)
Breda (4-6)
Enschede (10-6)
Leeuwarden (2-7)
Goes (30-7)
Eindhoven (20-8)
Den Haag (27-8)
Line-ups so far bekend:
Dordrecht (29-4)
Marco V
Marcel Woods
Breda (4-6)
Dazzle
Cor Fijneman
Erik De Koning
Leeuwarden (2-7)
Joop!
Marcel Woods |
|
|
| Matthijs |
| Zijn de evenementen ingekort ofzo, vorig jaar draaiden er nog minstens vier dj's per aflevering. :conf: |
|
|
| Enrico |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Zijn de evenementen ingekort ofzo, vorig jaar draaiden er nog minstens vier dj's per aflevering. :conf: |
Line-ups so far bekend:
Lijkt me in ieder geval weer fantastisch, vorig jaar op het maliveld in Den Haag was het de hele dag knallen :) |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by Enrico
Line-ups so far bekend:
Lijkt me in ieder geval weer fantastisch, vorig jaar op het maliveld in Den Haag was het de hele dag knallen :) |
Zekerrrrr :D |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Marco V was erg goed te doen vorig jaar in Den Haag. Ik hoop dan ook dat hij dit jaar weer van de partij is! |
|
|
| Mighty Johnny |
| it is simply a great party... :) |
|
|
| jp |
| Leeuwarden en Den Haag staan dus op het programma :) |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by jp
Leeuwarden en Den Haag staan dus op het programma :) |
Leuk dat ze weer in Den Haag afsluiten..! Hopen dat het weer zulk superweer is die dag... maar dat zou haast wel moeten eind augustus.... alhoewel? :conf:
Oh en jp, Kari = HOT! :D :crazy: |
|
|
| Muppy |
Marco V en Marcel Woods in Dordt...
word leuk:D |
|
|
| @win |
Zoals ik woensdag dus al zei...
Leuk feestje in Leeuwarden vorig jaar met Armin en MIKE. Wanneer de line-up weer bevalt ga ik vast weer! |
|
|
| Tom Lont |
| Leeuwarden is bij mij in de buurt, dus daar ga ik zeker even kijken vorig jaar was een groot succes vond ik :) |
|
|
| HBtje |
| Als t puntje bij paaltje komt wil niemand Friesland laten afdrijven :haha: |
|
|
|
|