|
In Trance We Trust!
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
zo moet dat se, voor elk feesje een topic openen :cool:
anyways. deze vrijdag 17/03/2006
de In Trance We Trust release party
Lokatie: Club Backztreet - Eindhoven
Doors: 22:00 uur - 05:00 uur
Entrée: Euro 10,= [doorsale only!]
Hosted by Black Hole Recordings & Solarize Agency
Line Up:
PHYNN
Leon Bolier
The Sound of Progression
Galen Behr
Usefull links:
http://www.phynn.com
http://www.solarize-agency.com
http://www.black-hole.nl
Ik ben er bij. samen met gert ws!
Zijn er nog beta's die gaan? eindhoven is niet het eind van de wereld e, het is maar een half uurtje rijden van bij mij thuis! |
|
|
| CygnusX |
Misschien zijn Buoyant, Lizzy, Giesber en ik ook aanwezig. Eindhoven ligt vlakbij de deur :)
We zijn enkele maanden terug ook nog in de Backztreet geweest, voor Menno De Jong Solo. Het is er klein en gezellig. |
|
|
| lemon squash |
ik kan der nix aan doen, maar iedere keer als ik die Galen Behr tegenkom moet ik lachen. Na vier jaar studies in antwerpen, ben ik al heel wa gewoon qua Antwerpse accenten(tegen wil en dank) en mja, die Galen Behr int anwerps... Bronstig bruin zoogdier ofzo... :eek:
Excuses als t derover is, ma keb stress (tijdsnood voor thesis), daarmee dat er al s zo een onnozel fratske af kan
Galen Behr getting it from behind: http://www.larryrivers.com/image_ak...y-bills-hor.jpg |
|
|
| Push2005 |
| Idiote naam of niet; hij heeft wel een paar prachtige nummers :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by lemon squash
Galen Behr int anwerps... Bronstig bruin zoogdier ... :eek:
|
X: strike
keiart talent. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lemon squash
ik kan der nix aan doen, maar iedere keer als ik die Galen Behr tegenkom moet ik lachen. |
Same here :stongue: |
|
|
| Zehra |
ge moet nie lachen met iemands naam  |
|
|
| Xilver |
| Hmm klinkt nice, maar op ne vrijdag eh. Kben dan altijd zo moe. |
|
|
| djcresto |
| Dries voorlopig zit mijnen auto vol. Brenda zou ook meegaan en nog ne kameraad en een vriendin. En voor u is der ook uiteraard nog een plekske. |
|
|
| Kaidreas |
| ^joy..... ik kan nog eens drinken na een half jaar bob te zijn :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^joy..... ik kan nog eens drinken na een half jaar bob te zijn :stongue: |
We beginnen ons bier al te hamsteren!!:clown: |
|
|
| Gonzo |
Ook hier even een leuke actie voor de aardige BETA's doen:
Kleine last-minute verloting van 2x2 guestlists. Stuur je TA-nick en je echte naam vóór Donderdag 16 Maart 2006 17:00 uur naar [email protected] . En zet effe als onderwerp in de mail: "BETA ITWT".
:) |
|
|
|
|