return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחשב חדש ובעיות עם קאזה
View this Thread in Original format
Shahar
קניתי מחשב חדש
ואני משתמש באקספי
(בקודם היה 98)
התקנתי עכשיו
kazaa lite 2.6.1

זה מראה את ה
HTTP PAGE
אבל לא מתחבר לתוכנה

מישו יודע למה?
אולי זה מתנגש עם הפיירוול של אקספי
אבל איך מסדרים את זה?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
קניתי מחשב חדש
ואני משתמש באקספי
(בקודם היה 98)
התקנתי עכשיו
kazaa lite 2.6.1

זה מראה את ה
HTTP PAGE
אבל לא מתחבר לתוכנה

מישו יודע למה?
אולי זה מתנגש עם הפיירוול של אקספי
אבל איך מסדרים את זה?

וואי שחרררר כמה ימיםםםםם
כבר התחלנו להתגעגע ולדאוג אולי קרה לך משהו..

כפרע לא משתמשים בקאזה כבר.. בכל מקרה תנסה לבטל את הפיירוול של הוינדוס אולי יעזור

1. דאבל קליק על השני מחשבים למטה.. (במקרה של כלבים)
2.PROPERTIES
3. ADVANCED
4. תוריד את הקליק העליון.. אתה תראה כבר..
5. תתנתק ותתחבר שוב לאינטרנט
Shahar
רק בקאזה יש שירי דיכאון
וניסיתי ממזמן לבטל
זה לא עוזר
והנה אימיול עובד לי
זה משו ספציפי בקאזה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
רק בקאזה יש שירי דיכאון
וניסיתי ממזמן לבטל
זה לא עוזר
והנה אימיול עובד לי
זה משו ספציפי בקאזה

מה דכאון.. מה נסגר
תוריד שירים ביידיש.. משו לפנים.

עזוב אותך קאזה.. תעבור לתוכנה אחרת.. קאזה זה 90% וירוסים ורוגלות
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה דכאון.. מה נסגר
עזוב אותך קאזה.. תעבור לתוכנה אחרת.. קאזה זה 90% וירוסים ורוגלות


עד היום הורדתי בקאזה את כל השירים שלי
אבל איזה תוכנה אחרת אתה מכיר שיש בה הכל?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
עד היום הורדתי בקאזה את כל השירים שלי
אבל איזה תוכנה אחרת אתה מכיר שיש בה הכל?

סולסיק SLSK
EMULE PLUS
תן לי להזכר בעוד כמה..

איזה גרסא של אימיול ישך?
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
סולסיק SLSK
EMULE PLUS
תן לי להזכר בעוד כמה..

איזה גרסא של אימיול ישך?


0.47a
הורדתי מהאתר של אימיול
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
0.47a
הורדתי מהאתר של אימיול

יש אימיול חדש.. קוראים לו אימיול פלוס. הוא מהיר וקל..
אני בטוח שיהיו שם שירי דכאון.. חבר שלי מוריד משם.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
יש אימיול חדש.. קוראים לו אימיול פלוס. הוא מהיר וקל..
אני בטוח שיהיו שם שירי דכאון.. חבר שלי מוריד משם.


יש מצב ללינק?

וד"א..אני עדיין רוצה לפתור תבעיה בקאזה
ואפשר לפתור אותה
פשוט לא השתמשתי באקספי מאז כיתה ט..הייתי תמיד על 98 כי זה היה עדיף למחשב הקודם
Dj Alex (ISR)
http://emuleplus.info/

sh33p
אם יש לך מודם שמתחבר דרך כ.רשת תנסה לבטל את הפיירואלל מהכ.רשת

בכל מקרה תנסה גם להוריד קאזה אחרת
kazaa lite resurrection

http://compnetworking.about.com/gi/...Fp2pclients.php
sabi10
עבור ל

DC++ :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement