|
מסיבות בניר אליהו\ניר צבי
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
אנשים תעזרו מישהו יכול למסור מידע על המסיבות האלה???
שמעתי שזה שתיה חינם
אבל איזה גילאים כמה כניסה מי בא לשם איזה מוזיקה
ואיפה זה לעזאזל (אני יודע רק שזה באזור השרון) אני לא יודע
מישהו יכול לעזור??????????
ובכלל לדעתי צריך לעשות אפילו סטיקי ת'רד של מסיבות בימי שישי
שנדע איפה יש מסיבות טובות
לא כמו אתמול כמו מניאק נסענו אני וחברים בחצי מדינה כל מסיבה עברנו
הכל על הפנים היה
חוץ מגעש לשם לא הגענו |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב אחי אז ככה
אני עוד לא הגעתי לניר אליהו אבל כל מי שנמצא שם אומר לי שזה אחלה של מקום
תראה נכון שפעם ב.. יש מסיבה טובה עם דיג'יים טובים אבל עדיין המקום לפי מה שהבנתי הוא אחלה גילאים בדרך כלל זה 18+ ומקפידים( את ידידה שלי לא הכניסו לפני שבוע כי אין לה 18) ,אבל בכל זאת תמיד יש שם מוזיקה טובה ושתיה חינם ככה שאין מה לדאוג...זה מקום שאפשר לשמוח עליו שתצא ממנו שמח |
|
|
| Hell_Copter |
זה בולשיט שמקפידים תמיד...
חבר שלי אמר לי שהוא ראה שם יודניקיות....
מה שאומר 16
אבל שמעתי זה פצצה של מקום |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה בולשיט שמקפידים תמיד...
חבר שלי אמר לי שהוא ראה שם יודניקיות....
מה שאומר 16
אבל שמעתי זה פצצה של מקום |
אחי את הבנות תמיד מכניסים ולא משנה באיזה גילאים הם ואם את ידידה שלי לא הכניסו כי אין לה עוד 18 אז תאמין לי שכן מקפידים |
|
|
| yahel222 |
ואלה אחי תאמין לי אני בכתה י"ב ויש לי ידידות ב י
פי 10 יותר כוסיות מכל השכבה שלי ומבנות בגיל שלי
כולה שנתיים הבדל זה לא כזה נורא
וחוץ מזה מי שממיין לא מזיין |
|
|
| Hell_Copter |
יכול להיות שלפעמים מקפידים ולפעמים לא...
מה זה משנה...
סתכל על מה אנחנו מתוכחים.. :) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שלפעמים מקפידים ולפעמים לא...
מה זה משנה...
סתכל על מה אנחנו מתוכחים.. :) |
צודק אחי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by yahel222
וחוץ מזה מי שממיין לא מזיין |
מה זה המשפט הזה יה טמבל
אני מנחש שאתה זה שלא מזיין
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
מה זה המשפט הזה יה טמבל
אני מנחש שאתה זה שלא מזיין
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
משפט מאוד מוכר
שאומר בקיצור שאתה לא צריך לבחור לפי חרא מסוים
אתה רואה כוסית לך על זה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
חחחחחחחחחחחח
זיון זה זיון |
|
|
| Ariels |
תמיד מקפידים וזה כל הרעיון
כל עונה מורידים סטנדרטים ואז בסוף עונה יש מלא ילדים קטנים
אז עוד פעם בתחילת עונה מחמירים והרף נשאר אותו דבר
עכשיו בדרך הכניסה עם חוגר ומעלה ולבנות זה 18פלוס אבל גם בקושי
עדיפות לחיילים ומשוחררים
יש לי גם חברים שעושים מילואים שמגיעים למקום
עכשי בד"כ ם אתה מוצא בנות קטנות זה בד"כ כאלה שהסתדרו בקומבינה עם היחצנים או הדיג'יי או כאלה שעושות לימודים מיוחדים באונברסיטה משהו כמו נוער שוחר מדע או חרא בסגנון אז יש להן תעודת סטודנט
אם אין לך 18 בת.ז אל תבנה על זה לא מומלץ |
|
|
| Gil Shwarts |
ניר אליהו זה קיבוץ קצת אחרי נתיבות
המסיבות שיש שם הן לא מסיבות טראנס,
אלה מסיבות של מוסיקה אלטרנטיבית ורוק.
לא מתאים לאנשים שכאן :)
אני מכיר ת'מקום כי יש לי 2 ידידות טובות שגרות בקיבוץ הזה (אגב הן תמיד אומרות לי שזה לא קיבוץ אלא מושב...) |
|
|
|
|