|
מסיבות בניר אליהו\ניר צבי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| luckystrike |
ניר אליהו זה באמת ליד כפר סבא
אחלה מקום - רק חבל שלא מביאים דיג'יים נורמליים - אבל ככה זה בכל מקום בארץ בדרך כלל ולפחות יש שתייה חינם ...
כניסה עם חוגר ומעלה בדרך כלל - לפעמים גם 18 ומעלה נכנס בקלות ולבנות לא עושים בעיות אלא אם כן הם מכוערות פחד ...
ראיתי י"אניקיות וזה בדרך כלל הכי נמוך שיש שם
... |
|
|
| DJ-Energy |
נשמע פצצה אנשים
חבל שאני לא יכול ללכת |
|
|
| luckystrike |
הרגע חזרתי מניר אליהו ...
:)
היה נחמד - הבני זונות ביטלו את השתייה חינם ורק לשעה אחת היה שתייה חינם
...
בעסה - אבל היו מחירים סבירים לאללה
חמש שקל לטקילה נקייה בלי ספרייט וכנ"ל לכוס בירה גדולה
בכל אופן - בסוף עלה דיג'יי נורמלי - רק לקראת 4 בבוקר וגם הוא שם המון ישנים אבל לפחות נורמלים ...
המון פרחות ופווווול ארסים במילואים אבל המקום סבבה וששותים תמיד צחוקים :) |
|
|
| Hell_Copter |
חזרתי לפני כמה דקות מהספייס
איזה פצצה היה...
אני קצת שיכור עככשיו ונאי ל איודע בכלל מה אני עושה על המחשה
אבל אני יספר כבר מחר את כל מה שקר הלי ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חזרתי לפני כמה דקות מהספייס
איזה פצצה היה...
אני קצת שיכור עככשיו ונאי ל איודע בכלל מה אני עושה על המחשה
אבל אני יספר כבר מחר את כל מה שקר הלי ;) |
חחחחחחחח
יא קרוע !!!!!
יא אללה אני גם זז לישון - שמח שנהנת - אני כולה שתיתי שתי טקילות ושתי בירות ...
בני זונות - רק אחרי ששילמנו הודיעו שאין שתייה חינם ... |
|
|
| DjChook |
ואני אתמול במסיבה של ידידה שלי פתאום ידיד שלה שם והתלהב מ
SANDSTORM
כמעט שברתי את המיניסטריאו
ואז אני וחבר שלי התנחלנו לה על המחשב
גנבנו את הסיסמא של האייסיקיו, והורדנו שירי פריקים, רוק,
שירים בגרמנית..
אתם חייבים לשמוע את
BARBI GIRL
בגרמניתתתת |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני אתמול במסיבה של ידידה שלי פתאום ידיד שלה שם והתלהב מ
SANDSTORM
כמעט שברתי את המיניסטריאו
ואז אני וחבר שלי התנחלנו לה על המחשב
גנבנו את הסיסמא של האייסיקיו, והורדנו שירי פריקים, רוק,
שירים בגרמנית..
אתם חייבים לשמוע את
BARBI GIRL
בגרמניתתתת |
חחחחחח.. איזה נרקומן..
גם אני הייתי במסיבה מאפנה.. אל תשאלו בכלל
הלהיט שם היה
delerium - silence
זה היה פשוט משעמםםםםם!!!
נמאס לי מכל המסיבות האזוריות המסריחות שיש כן הדיי גיי השתמש באוזניות של דיסק מן
ובדיסק מן מסכן עם מיני דיסק
היה כזה גרוע
ומיקסר הכי פיצי שראיתי בחיים שלי עם 2 ערוצים
!!
:( |
|
|
| Dj Moriano |
לפחות לכם יש מסיבות אזוריות
אצלנו יש רק איזה הפקה של בי יו פעם בשלושה שבועות.... |
|
|
| DjChook |
אני זוכר בעבר שעוד הייתי בעיניני הדיג'יי
אני וחבר שלי לקחו אותנו "לתקלט" בהמממ איך קוראים לזה
מועדון התאטרון
קיצר זה כזה מקום שנטי, לפחות היה
אז קיצר היה להם שם שני דיסקמנים ענקיים כאלה,
כאילו קומפקטים
והמיקסר, זה היה בסך הכל שני ווליומים, אחד לכל אחד
עכשיו ששניהם למעלה זה מחלק את העוצמה לחצי
וגם האוזניות, אז מחברים אותם ישר לקומפקט כל פעם אחד אחר, ואז זה לא משמיע את ברמקולים
עזבו זה היה משעשע, שמנו דברים מטורפים ושירים קצביים בטירוף
הם באו וביקשו דברים יותר רגועים כמו
SASHA
וחבר שלי חשב שהם אמרו
SASH
כי הוא לא הבין, אז אמרתי לו שזה יעני הם רוצים
GLOBAL UNDERGROUND
אבל שכחתי את הערכה בבית :)
אז המשכנו עם בלאגנים
אוייי הזכרונות... אני זוכר ראינו אז את הדיסק של אייל ברקן
איך התלהבנו, כאילו לא שמנו ויאגרה כי לא הכרנו את זה
אבל שמנו את השיר הראשון,
קלאב טראנס, חחחח
ניו זמניםםםם |
|
|
| yahel222 |
ואי אנשים איזה סופשבוע היה ליייייייי שיאאאאאאא
יום חמישי הלכתי למסיבה באניגמה בהרצליה פיתוח למי שמכיר.....
כמה חברים מהשכבה עשו שם יום הולדת והיתה שתיה חינם
איך השתכרתי שתיתי איזה 15 טקילות היה הכי פצצצצה בארץ
ואתמול בלילה הלכתי לספייס ברעננה שיו איזה כוסיות !!!!!!
לחבר שלי היה יום הולדת אז רציתי שהוא ישתה אז אני באתי עם אוטו...אז שתיתי ממש קצת כי אם שותים לא נוהגים !!!
אבל היה שיא הצחוקים הוא שיכור רק ראיתי אותו נהייתי כמוהו כל בת הולכים רוקדים איתה שולחים ידיים חופשי פחחחחחחחחח
היו שם כמה בלונדיניות פצצות אששששששששששששששששששששששש
הלוואי הייתי גר ברעננה!!!!
ולא לשכוח היום ב7 דרבי !!!!! צהוב עולהההההההההההההה !!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
גם אני הייתי בספייס אתמול
איזה פצצה היה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למי שעדיין לא ניסה...
שישתה קצת ואז יכנס למסיבה
זה מכניס אותך לאימאמא של הטראנס!!!!
אתה קופץ ונהנה הרבה יותר
קיצר... השתכרתי שם וקפצתי ונהניתי
קצת התבאסתי שבסוף שמו פרוגרסיב עצבני...
אבל עדיין קפצתי כמו משוגע!!!!
איזה פצצות היו הרקדניות אה אחי!? |
|
|
|
|