|
כבוד למני לוי
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
טוב אז ככה אני מניח שכבר כולם פה יודעים מי זה מני לוי ומה קרה לו
אבל אם לא אני אספר לכם שמני לוי בן ה-21 הוא שחקן קבוצת הכדורגל של מכבי תל-אביב ובדקה ה-9 של המשחק שהתקיים היום, יום שבת , מני לוי התעלף ואיבד את ההכרה...חובשים ואנשי עזרה ראשונה שרצו למקום עזרו להנשים אותו כחצי שעה על המגרש עד אשר נלקח לבית החולים שם מצבו אינו ידוע עוד...
אז ככה כל מה שאני מבקש ממכם זה לחלוק רגע של כבוד עם שחקן הכדורגל מני לוי ולהתפלל לשלומו.
יום זה הינו קשה לכדורגל ולספורט הישראלי והעולמי בכלל.
תקראו ותגיבו |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
אז אני ראיתי את זה בשידור חי
חטפתי פניקה התחלתי לרוץ בבית...
רק שתדעו אם איציק זהר לא היה עושה לו החייה... אני לא רוצה לדעת באיזה מצב הוא היה עכשיו
איציק זהר נשמה!!!
אני מקווה שמני לוי יצא מהסיפור בשלום
טפו טפו
:( |
|
|
| Hell_Copter |
גם אני ראיתי את זה בשידור חי
איך שהוא פתאום התמוטט... מדהים
אני מאוד מקווה שהוא יצא מזה בשלום
הבנתי הוא גם בלע את הלשון... לא בריא בכלל:( |
|
|
| SimonP |
אני ראיתי את זה בבית עם חברים שלי כולם אוהדי מכבי, לא ידענו איפה לקבור את עצמנו.
רק שיצא מזה בשלום. חבל על כזה שחקן בתקופה מעולה בן אדם אחלה עם אופי וכשרון. מחזיקים אצבעות.
:( |
|
|
| Dj Moriano |
| גם אני ראיתי את זה נקווה שהוא יצר מזה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אנשים למי שלא ראה את הראיון עם אלי כהן בערוץ חמש מול בית החולים הדסה עין כרם לא שמע מה מני לוי אמר לפי שהוא איבד את ההכרה... הרי היה את הקטע שהוא נפל לדשא ואז איציק זהר וטל בנין הרימו אותו ואז הוא אמר להם "אני בסדר אני בסדר" ונפל שוב רק שהפעם מחוסר הכרה
איזה מפחיד זה ... מני לוי תרגיש טוב וכולנו פה מחזיקים לך אצבעות |
|
|
| yahel222 |
אנשים עם כל הכבוד אליכם
אני אהבה מספר אחת שלי זה מכבי ת"א
יש לי מנוי לבלומפילד
נשבע לכם שזה קרה בכיתי
אני לוקח אישי כי זה כמו חברים שלי
האוהד שהראו אותו בטלויזיה זה כמו המנהיג של הקהל והוא גם אוהד מס' 1 של מני
נשבע לכם בכיתיייי אנשים אלהייייייייים רק שיהיה בריא הלוואאאאאאאאאאייייי
יותר חשוב מהכל רק שיחלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תתפללו !!!!!!! |
|
|
| eXeTik |
| הוא לא בלע את הלשון, יש לו מום בלב ובגלל עודף מאמץ הוא התמוטט... |
|
|
| DjNumShum |
אני לא יודע מה איתכם
אבל כשאני רואה כזה דבר
ששחקן שבסך הכל בא לשחק כדורגל, מתמווט וכמעט מת באמצע משחק
זה בעצם גורם לך לחשוב כמה לא חשובים הדברים הקטנים שמעצבנים אותך ביום יום.. |
|
|
| MoSH_MaN |
מצבו כרגע הוא יציב והוא מונשם ללא הכרה
נאחל לו שיחיה
והיה לו בעיות לב לםני שהוא לא שיחק שנה... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by yahel222
אנשים עם כל הכבוד אליכם
אני אהבה מספר אחת שלי זה מכבי ת"א
יש לי מנוי לבלומפילד
נשבע לכם שזה קרה בכיתי
אני לוקח אישי כי זה כמו חברים שלי
האוהד שהראו אותו בטלויזיה זה כמו המנהיג של הקהל והוא גם אוהד מס' 1 של מני
נשבע לכם בכיתיייי אנשים אלהייייייייים רק שיהיה בריא הלוואאאאאאאאאאייייי
יותר חשוב מהכל רק שיחלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תתפללו !!!!!!! |
גם אני אוהד שלהם
אומנם לא אוהד מהשורה הראשונה אבל אני אוהד אותם מאז שידעתי מזה כדורגל ואפילו לפני זה וגם אני אחי התחלתי לבכות כשזה קרה
גם בגלל ההלם וגם בגלל שזה שחקן גדול |
|
|
| DJ-Energy |
סעמק...
אני בכיתה... פתאום חבר שלי אומר לי שמני לוי מת
אני כזה בהלם
פתאום אני יוצא החוצה ואני רואה את הילד שאמר לו את זה צוחק
התעצבנתי והתחלתי איתו מכות
עכשיו יש לו פנס בעין
אבל בסדר סדרנו דברים בסוף |
|
|
|
|