return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כבוד למני לוי
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
טוב אז ככה אני מניח שכבר כולם פה יודעים מי זה מני לוי ומה קרה לו
אבל אם לא אני אספר לכם שמני לוי בן ה-21 הוא שחקן קבוצת הכדורגל של מכבי תל-אביב ובדקה ה-9 של המשחק שהתקיים היום, יום שבת , מני לוי התעלף ואיבד את ההכרה...חובשים ואנשי עזרה ראשונה שרצו למקום עזרו להנשים אותו כחצי שעה על המגרש עד אשר נלקח לבית החולים שם מצבו אינו ידוע עוד...

אז ככה כל מה שאני מבקש ממכם זה לחלוק רגע של כבוד עם שחקן הכדורגל מני לוי ולהתפלל לשלומו.

יום זה הינו קשה לכדורגל ולספורט הישראלי והעולמי בכלל.
תקראו ותגיבו
DJ-Energy
טוב
אז אני ראיתי את זה בשידור חי
חטפתי פניקה התחלתי לרוץ בבית...

רק שתדעו אם איציק זהר לא היה עושה לו החייה... אני לא רוצה לדעת באיזה מצב הוא היה עכשיו

איציק זהר נשמה!!!
אני מקווה שמני לוי יצא מהסיפור בשלום

טפו טפו

:(
Hell_Copter
גם אני ראיתי את זה בשידור חי
איך שהוא פתאום התמוטט... מדהים
אני מאוד מקווה שהוא יצא מזה בשלום
הבנתי הוא גם בלע את הלשון... לא בריא בכלל:(
SimonP
אני ראיתי את זה בבית עם חברים שלי כולם אוהדי מכבי, לא ידענו איפה לקבור את עצמנו.

רק שיצא מזה בשלום. חבל על כזה שחקן בתקופה מעולה בן אדם אחלה עם אופי וכשרון. מחזיקים אצבעות.

:(
Dj Moriano
גם אני ראיתי את זה נקווה שהוא יצר מזה
NeMeSiS1234
אנשים למי שלא ראה את הראיון עם אלי כהן בערוץ חמש מול בית החולים הדסה עין כרם לא שמע מה מני לוי אמר לפי שהוא איבד את ההכרה... הרי היה את הקטע שהוא נפל לדשא ואז איציק זהר וטל בנין הרימו אותו ואז הוא אמר להם "אני בסדר אני בסדר" ונפל שוב רק שהפעם מחוסר הכרה

איזה מפחיד זה ... מני לוי תרגיש טוב וכולנו פה מחזיקים לך אצבעות
yahel222
אנשים עם כל הכבוד אליכם
אני אהבה מספר אחת שלי זה מכבי ת"א
יש לי מנוי לבלומפילד
נשבע לכם שזה קרה בכיתי
אני לוקח אישי כי זה כמו חברים שלי
האוהד שהראו אותו בטלויזיה זה כמו המנהיג של הקהל והוא גם אוהד מס' 1 של מני
נשבע לכם בכיתיייי אנשים אלהייייייייים רק שיהיה בריא הלוואאאאאאאאאאייייי
יותר חשוב מהכל רק שיחלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תתפללו !!!!!!!
eXeTik
הוא לא בלע את הלשון, יש לו מום בלב ובגלל עודף מאמץ הוא התמוטט...
DjNumShum
אני לא יודע מה איתכם
אבל כשאני רואה כזה דבר
ששחקן שבסך הכל בא לשחק כדורגל, מתמווט וכמעט מת באמצע משחק
זה בעצם גורם לך לחשוב כמה לא חשובים הדברים הקטנים שמעצבנים אותך ביום יום..
MoSH_MaN
מצבו כרגע הוא יציב והוא מונשם ללא הכרה

נאחל לו שיחיה

והיה לו בעיות לב לםני שהוא לא שיחק שנה...

NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by yahel222
אנשים עם כל הכבוד אליכם
אני אהבה מספר אחת שלי זה מכבי ת"א
יש לי מנוי לבלומפילד
נשבע לכם שזה קרה בכיתי
אני לוקח אישי כי זה כמו חברים שלי
האוהד שהראו אותו בטלויזיה זה כמו המנהיג של הקהל והוא גם אוהד מס' 1 של מני
נשבע לכם בכיתיייי אנשים אלהייייייייים רק שיהיה בריא הלוואאאאאאאאאאייייי
יותר חשוב מהכל רק שיחלים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תתפללו !!!!!!!

גם אני אוהד שלהם
אומנם לא אוהד מהשורה הראשונה אבל אני אוהד אותם מאז שידעתי מזה כדורגל ואפילו לפני זה וגם אני אחי התחלתי לבכות כשזה קרה
גם בגלל ההלם וגם בגלל שזה שחקן גדול
DJ-Energy
סעמק...

אני בכיתה... פתאום חבר שלי אומר לי שמני לוי מת
אני כזה בהלם
פתאום אני יוצא החוצה ואני רואה את הילד שאמר לו את זה צוחק
התעצבנתי והתחלתי איתו מכות
עכשיו יש לו פנס בעין

אבל בסדר סדרנו דברים בסוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement