|
är du DJ eller producerare? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Trance Christer |
| jag måste säga att denna låten hade jag för ett bra tag sen och den har alltid varit en av favoritlåtarna på det senaste .. Parker - Placid Dreams skit bra gjort ..imponerad :) .Hade på den på en stor lokalfest för ett tag sen och alla älskade låten :) så du har verkligen lyckats |
|
|
| robstar |
Tack igen, skit kul att du gillar den. :) Ja e inte riktigt nöjd med den själv eftersom du kanske hör e EQn helt ed up, de gör nästan ont i öronen när man lyssnar på den.
Men de har ja fixat, ja rmxade om den.
Så om alltgår som planerat så kommer den stå i skivdiskarna runt mars/april. :)
Tjeers. :toothless: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by robstar
Tack igen, skit kul att du gillar den. :) Ja e inte riktigt nöjd med den själv eftersom du kanske hör e EQn helt ed up, de gör nästan ont i öronen när man lyssnar på den.
Men de har ja fixat, ja rmxade om den.
Så om alltgår som planerat så kommer den stå i skivdiskarna runt mars/april. :)
Tjeers. :toothless: | Fan va coolt. Då ska jag ha ett signat ex för tusan
ses... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan va coolt. Då ska jag ha ett signat ex för tusan
ses... |
Samma här!! :)
Fett...laddar hem båda låtarna nu :)
Själv hoppas jag på att kunna sätta igång med DJ:andet snart ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan va coolt. Då ska jag ha ett signat ex för tusan
ses... |
jag me :) |
|
|
| Trancefella |
| Snälla... Kan inte ja också få en? |
|
|
| robstar |
Hahahaha!
Ja men ja har ju inte släppt nått ännö! Men när/om så får ni ett signat ex. Men då får ni skicka nått som ni har signat till mej. :)
Lika för alla! :o |
|
|
| Trancefella |
Mindshoooooooter:
Harru testat och spinna nån gång? Gela kul! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Trancefella
Mindshoooooooter:
Harru testat och spinna nån gång? Gela kul! |
Nehh...men jag fattar hur kule det måste vara.....vi har i skolan....ska testa där nån dag!!! Längtar som fan tills jag har råd att köpa ett par! |
|
|
| dbl |
Jag vill också testa att DJ:a..
Men tyvärr så har man ju inte direkt råd att köpa någon utrustning + att jag inte känner eller vet något ställe som har..
men min farbror skall förhoppningsviss köpa och då skall jag hem till honom och testa.. om det nu blir av någon gång.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
Men tyvärr så har man ju inte direkt råd att köpa någon utrustning + att jag inte känner eller vet något ställe som har..
|
känner igen det där... ingen man känner som man kan testa hos, och det känns lite fel att lägga ut minst 5000 på nåt som man egentligen inte alls vet hur det är, man bara inbillar sig att det är sjukt skoj |
|
|
| Trancefella |
Du kommer så inni sankt Olaus Petri inte ångra dig, reveal!
Och för penga problemet säger jag bara:
Triss! [Bingolotto är så sjukligt segt! Eller?] |
|
|
|
|