|
Norske helter
|
View this Thread in Original format
| freeloop |
Så nå nettopp hva som ble skrevet som undertittel under det norske forumet:
Europe - Norway
Known for having one of the longest coastlines in the world, a high standard of living, lots of oil exports, and Haak.
Håkon tok Norge med storm da han slapp Bass Shuttle og Frenzy!
Noe som er litt rart, er at ikke media har skrevet en halv linje om at han faktisk fikk platekontrakt og vinylslipp.
Så forresten Bass Shuttle overalt i de Nederlandske platesjappene, det var litt moro.
Hvilkne norske kommende stjerner har vi innenfor trance?
Vi har vel Hawk, som kanskje er den største per i dag? Kimito har vel muligens også noe på lager. Nå nettopp fikk vel LeFunque og Fredrik en slipp, og det virker som at den er ganske populær innenfor hardhouse-miljøet.
Det ser ut som at naboene våre nok en gang har kommet oss i front, og f.eks Airbase har gjort det stort i både hjem og utland.
Er det noen andre her i Norge som er på vei oppover? |
|
|
| Kimito |
Helter...Hmmm... Oddvar Brå er helt... :D
Nei nå skal jeg benytte meg av muligheten til å skryte på meg litt.
Har tre låter som kommer ut på forskjellige labler...Fundamental, Drizzly og Real Music..
Fundamental releasen kan jeg ikke røpe noe av enda... Men Xtranova - The Way We Were (kåret til future fav på ASOT andre uke i 2006 *host host) har gått Drizzly med en Leon Bolier Remix.
Siste...Black Plastic - Illusions finnes vel på Real Music fra og med sommeren med noen remixer jeg ikke helt vet om enda...
Good times! :D
www.kimito-music.com :disbelief |
|
|
| Ciryon |
Ja, stå på Kimito, har stor tro på deg! :D
Noen som vet hvem denne Dj Governor er forresten? Dj Governor - Red Woods har blitt snurra på ASOT flere ganger. Ryktene sier han er fra Finnmark |
|
|
| Ciryon |
Kimito har vel guestmixen på Intuition Radio i dag forresten :D
ETN.fm Trance Channel @ 22:00
Be there or be square! |
|
|
| Sanjoy |
| Bør vel nevne Recluse.. De fikk jo endelig gitt ut Emotional Void og nå da:P og de har jo hatt et par tre andre bra før, som har nådd ganske høyt... |
|
|
| Lokhèn |
Vascotia bør vel nevnes da, de driver jo på.. Hawk er vel den som har mest på gang akkurat nå, men det ser jo ut som Kimito er på vei og..
[Shameless selfpromotion] Forøvrig hadde jeg min første radio play på mandag, på etn i Manuel Le Saux's Top Twenty Tunes... :D Forhåpentligvis kan jeg kanskje få ut noe etterhvert og.. :) [/Shameless selfpromotion] |
|
|
| Kimito |
Vascotia Frode ble for øvrig far i dag :)
Dj Governor er indeed fra Finnmark....hvertfall nordpå..
Ørjan er klin gæææærn og har masse snacks i kommende tider...trust me on that one! :D
Websiten hans er vel oppe om ikke lange stunden heller... |
|
|
| Ciryon |
Nais nais :D
Tok feil så jeg, angående guestmixen.. Bømmer |
|
|
| Kimito |
| Indeed...var i grunn min tur i dag, men siden jeg busta menisken rett før helgen fikk jeg ikke gjort det fordi jeg måtte operer...I'll be back before you know it. Gammel fotballskade som satte prikken over i'en :wtf: |
|
|
| Lokhèn |
| Kom på, Geir Noroe Fygle fra Kalafut og Fygle.. Han er vel i ferd med å skaffe seg ett navn ute i den store verden tror jeg... |
|
|
| Ciryon |
Busta kne.. pfffffff... Mixer ikke med knærna vel! :tongue2
*Sende positive vibber til kneet* :D |
|
|
| Ciryon |
Din låt remixa av Jonas Steur på Intuition nå Kimito? :p
If so ... HELT |
|
|
|
|