|
Anställd :D
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Woho - Lasseman har fått jobb :D
Kommer hjälpa till deltid som projektanställd layoutare för ett företag här i Växjö. Kommer vara anställd som frilansare, de betalar registreringsavgifterna för att jag kunna starta eget med F-skattesedel och whatnot, fixar en ny dator för en billig peng (lutar åt en MacBook Pro eller Powerbook :D).
Med en ny dator + jobb innebär det också att jag kan ha råd att köpa FinalScratch 2 och på så sätt gå helt över till digitalt fast ändå köra med vinyl...många nya dörrar som öppnats. Till hösten vankas även heltidsanställning hos dem :)
Ge mig en kram! :D |
|
|
| Jeremy H |
Grattis som fan Laszlo! :)
Skönt att höra att den första lönechecken ska användas till förnuftiga saker oxå ;) |
|
|
| zoric |
Grattis Laszlo! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
TA EMOT KRAMEN :happy2: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Skönt att höra att den första lönechecken ska användas till förnuftiga saker oxå ;) |
haha, japps...mat och hyran kommer inte ens in på Top 10 av de nödvändigaste sakerna att lägga pengarna på ;) |
|
|
| knomaden |
FETgrattis!
Och kram!
*såklart* |
|
|
| FredAcler |
| Stort grattis!! :):) |
|
|
| hustler |
| quote: | | Originally posted by Laszlo MacBook Pro |
Ännu en switcher, fan vad soft! Är medveten om att det främst är på grund av jobbet men ändp. Dags att dumpa din plastburk nu ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by hustler
Ännu en switcher, fan vad soft! Är medveten om att det främst är på grund av jobbet men ändp. Dags att dumpa din plastburk nu ;) |
hehe, faktiskt inte heeelt på grund av jobbet. Har länge velat köpa en bärbar och då har det faktiskt lutat åt en Mac. Med den nya intelprocessorerna så blir valet än mer givet... :) |
|
|
| reveal |
Grattis!
Glöm nu inte att spara till pensionen... :p:D |
|
|
| CJ InterCity |
pension? vi dör ju dagligen så fort en w00t r0x00r låt spelas... lika bra att njuta så länge det går :p
KRAM! :) |
|
|
| Gate 42 |
Grattis!
Låter inte bara som att du fått ett jobb, utan även ett jobb man kan trivas med. :) |
|
|
|
|