return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Post uuw dashbord (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by Antony
^^ da hoopt hij wel, maar dat is de OPC :toothless

Ja den OPC is nog een graadje vetter, da's waar. Maar kvond de GTC de schoonste auto binnen mijn budget, dus kheb ni getwijfeld. En ook weinig klachten gehoord over Opel, tegenover andere merken.
Nyah
quote:
Originally posted by Xilver
Ja den OPC is nog een graadje vetter, da's waar. Maar kvond de GTC de schoonste auto binnen mijn budget, dus kheb ni getwijfeld. En ook weinig klachten gehoord over Opel, tegenover andere merken.

Indeed, ik heb een Citroën C4 en heb mijn deel van toch al gehad:
om te beginnen, toen ik de auto ging afhalen: allereerste dag:
- kras (weggewerkt, maar nog steeds zichtbaar en bovendien: wtf,: ik bestel een nieuwe auto - geen tweede hands, dus die moet piccobello in orde zijn )
- plekken (smeer) in zetels
- knipperlichten om aan te geven dat mijn auto gesloten is, werkten niet
- zoeklichten werkten niet
- bij sluiten van de auto, moesten normaal de ramen ook sluiten, deed ie niet

=> Dus dat was al de eerste dag: leuk, ben je zo blij: yeah, een nieuwe auto! Ik kon em al meteen terug binnen brengen en nieuwe zetels laten bestellen, want ze hadden daar eerst een spul opgespoten en toen leek het weg te zijn, maar de volgende dag waren de plekken er terug - joy... terug naar de garage... nieuwe zetels besteld, daarop wachten - dan weer terug (auto hele dag kwijt) om zetels te laten plaatsen en kras beter te laten wegwerken...

dan:
- cruisecontrol die het af en toe niet deed
- lamp in bumper die gewoon loshing (ni veel gescheeld of ik was em kwijt!)
- sigaretten aansteker die het niet deed - neen ik rook niet (meer), maar dat ding moet marcheren om mijne GPS op te laden - bleek dat de kabels gewoon los zaten en niet aangesloten zaten. Eer ze daar achter kwamen hebben ze wel eerst de zekeringen uit mijn auto getrokken - dus werd daardoor mijn boordcomputer ook gereset...
- ophanging deuren moest verstevigd worden omdat er een terugroep actie was - sindsdien hoor ik enorm veel 'wind' razen in mijn auto - VERSCHRIKKELIJK irritant. Ik heb de auto toen opnieuw binnengebracht - hebben mijn 'ruitenlekkers' toen vervangen - dat was volgens hen de oorzaak - no way, nog steeds de wind
- spoilerke vanachter die loskomt- een nieuwe besteld, nog steeds aant wachten tot die binnenkomt (dan kan ik dat ook alwéér zeggen van die wind)

grrrrr... nooit geen Citroën meer!!

mijn broer heeft ook n Citroën en heeft hij ook veel problemen gehad:
- voorlamp kapot - glasscherven lagen gewoon in koplamp-> ze hebben die toen vervangen, ma gans scheef erin gezet - kon em voor de 2e keer teruggaan
- ruiten sloten niet als hij de auto sloot (idem als bij mij)

- cruise control die af en toe niet werkte
- remkabels van ABS die niet 'goed genoeg' afgeschermd waren - terugroep actie
- en dan was er nog wel iets, ma kan het me fkes ni meer herinneren.

Echt we hebben beiden al gezegd: Citroen - brol, nooit geen Citroën meer en ik kan het dus ook niemand aanraden.
Ik kan niet klagen over de service-tot nu toe hebben ze me steeds geholpen als ik kwam klagen, maja ergens vind ik dat ook niet meer als normaal- een f**** splinternieuwe wagen en ik ben al 7 keer naar de garage moeten gaan:whip:
Nu heb ik chance dat er een Citroën garage recht tegenover Atlas Copco ligt, dus ik kan de auto daar laten en dan te voet naar mijn werk gaan, maar voor mijn broer is het al iets lastiger - die moet dan de auto van mijn pa lenen als hij zijn auto moet binnen brengen... gedoe! :(

Tot nu toe ben ik steeds enorm vriendelijk gebleven, maar als ze nu ni maken dat die wind stopt - dan ga ik toch wel eens uitvliegen, vrees ik... Ik moest vorige week naar Duitsland en ik werd gewoon ZOT van die wind, moest radio hard genoeg zetten, zodat ik er niet op zou letten... Leuke stemming om daarna een meeting te beginnen :mad:.
Tiger777
^^ feit, da klinkt ni goe... Misschien moet ge eens een nieuwe auto eisen, want allé, daar zit toch garantie op en volgens mij zijn hetgeen ge hierboven genoemd hebt toch al zaken wa vrij abnormaal is (kras in nieuwe auto:wtf :conf: ). Da van dien cruisecontrol klinkt ook ni helemaal gezond :confused:

Allé, men ma heeft ne C3 gekocht (naja, ik rij der meer mee dan zij :p ) en ik moet zeggen da die bakskes toch lekker rijden, heel zachtjes en comfortabel, cruise control werkt perfect en de garage geeft ne vree goeie service (had onlangs een 'ongevalleke' met een hollandse griek in een ondergrondse parking. Ik stond stil, hij reed tegen mij... Bluts natuurlek. De verzekering zegt da het nog zeker 2 maand duurt eer het geld (625€) daar zal zijn. De garage heeft de geld zelfs ni gefactureerd aan ons :o).
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Nyah
verhaal

Vreemd, mijn pa heeft ook een Citroën (ax) en daar hebben wij nooit echt problemen mee gehad. Is ondertussen toch ook al 11 jaartjes oud. Ik rijd er ook regelmatig mee en rijd heel vlot. Het laatste euvel dat ik mij kan herinneren is dat vorige zomer enkele lichtjes van het dashboard niet werkten, en dat is meteen ook een van de ergste dingen die we ermee voorgehad hebben dus ja :)

Tja als u broer ook al veel problemen gehad heeft zal het wel geen toeval meer zijn. Misschien dat 't ook allemaal wat afhangt van welk type je hebt :conf:
Nyah
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Tja als u broer ook al veel problemen gehad heeft zal het wel geen toeval meer zijn. Misschien dat 't ook allemaal wat afhangt van welk type je hebt :conf:

ja ik vrees dat de C4 nog wat kinderziektes heeft...
Ik heb ook nog een collega die ook n C4 gekocht heeft (vond de mijne zo chiek en daarmee dat hij ook voor C4 gekozen heeft).. en hij zegt ook: 'ja kijk, dat bolt ok, maar tzijn allemaal van die kleine 'afwerkingsdingskes' die niet in orde zijn.'

Maja... :(
Blue Sky 99
Met de rijschool een paar jaar geleden moest'k ook met ne Citroën rijden, hatelijke bakskes vond'k dat toen! :whip:
Tiger777
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Met de rijschool een paar jaar geleden moest'k ook met ne Citroën rijden, hatelijke bakskes vond'k dat toen! :whip:

ha, ja, ge ziet die rijscholen allemaal met C3's rijden... Nogthans, die hebben een hatelijke versnellingsbak: doe 15km/uur, schakel naar tweede, en laat zonder genoeg gas te geven los: gegarandeerd, hij valt stil. vandaag nog zo eentje gezien aan de oprit van de autostrade :haha:
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Tiger777
ha, ja, ge ziet die rijscholen allemaal met C3's rijden... Nogthans, die hebben een hatelijke versnellingsbak: doe 15km/uur, schakel naar tweede, en laat zonder genoeg gas te geven los: gegarandeerd, hij valt stil. vandaag nog zo eentje gezien aan de oprit van de autostrade :haha:

Guess what I hated about them :p
DeSpErAtOs-X
vandezomer ga'k mij een 2de hands opel astra'ke aanschaffen

prachtige wagen voor die prijs ... :)

voorlopig moeders mooiste(volvo S40) onder de voet & handen :p ... zal nog es foto'ke maken als'k thuis ben :p
pooley
binnenkort een a3 onder men poep
woot

Push2005
Buh, ik ben nog maar aan mijn rijbewijs bezig, kwil ook nen auto :(

Kheb in m'n jaar zo ne megarijke snob zitten die dit jaar ne BMW Z4 voor z'n eigen eeft gekocht; best wel een sjieke bak en da kan verdomme keihard optrekken, amai :crazy:
diddi
@ Nyah: Franse wagens is altijd een beetje een risico. Wij hebben jaaaaaaaaren met Renault gereden, maar sinds we een BMW hadden gekocht, hebben we nooit nog een Renault gekocht. Met ne Renault in den tijd, konde 7 jaar rijden vooraleer er aanzienlijke roest aanwezig was (ge mocht niet me zware mensen vanachter zitten, of ge zat op den asvalt). We hadden na 7 jaar een bijkomende wagen nodig, een BMW (ook 7 jaar oud). Het verschil tussen de staat van die auto's was echt :eyes: (en was niet te wijten aan slecht onderhoud ofzo). De iets duurdere prijs van een degelijkere (Duitse) auto haal je der wel uit via onderhoud en 2e handsprijs.

't is natuurlijk ook een subjectieve kwestie! Sommigen rijden al jaren met Renault en hebben nog nooit iets voorgehad.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement