|
Post uuw dashbord (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Ik heb het niet voor franse merken (o.a. vanwege die mankementen, vaak de electronica).
Geef mij maar "Deutsche Grundlichheit" (in mijn geval in een mooi Spaans jasje => Seat Leon) |
|
|
| Antony |
da verhaal ken ik. me mijn peugeot 306 ook is last ghad en kvertelde da aan een kennis die garagist is.
ik: leg uit wa er mis is + "weet gij wa da kan zijn?"
hij: en wa merk is da? koopt int vervolg nen duitsen auto eh...
en daarmee was de discussie al afgelopen :rolleyes: |
|
|
| Kelly* |
ik heb mijnen vorig weekend in de prak gereden.....
nu wachtende op een nieuwe :o |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik heb het niet voor franse merken (o.a. vanwege die mankementen, vaak de electronica).
Geef mij maar "Deutsche Grundlichheit" (in mijn geval in een mooi Spaans jasje => Seat Leon) |
+1
k Heb de mijne wel nog niet lang, maar heb er wel al veel plezier aan gehad.
Die Ibiza'kes gaan verdorie goed :D
[EDIT]
Misschien kunnen ze wel ne keer iets doen aan de centrale vergrendeling.
Hier op de parking hebben ze op een goei week tijd in een 15-tal VW Golf, Polo en Seat Ibiza's autoradio's gepikt door de CV te forceren.
Piece of cake schijnt... :eek: :nervous: |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by pooley
binnenkort een a3 onder men poep
woot |
:whip: |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
+1
k Heb de mijne wel nog niet lang, maar heb er wel al veel plezier aan gehad.
Die Ibiza'kes gaan verdorie goed :D
[EDIT]
Misschien kunnen ze wel ne keer iets doen aan de centrale vergrendeling.
Hier op de parking hebben ze op een goei week tijd in een 15-tal VW Golf, Polo en Seat Ibiza's autoradio's gepikt door de CV te forceren.
Piece of cake schijnt... :eek: :nervous: |
Ik rij met ne nieuwe polo 1.9 tdi 100 pk
idd deutsche grundlichkeit !
vlammen met die handel !
over die cv, bij mij etzelfde, ook radio gepikt. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Velo ftw, stelleke lamzakken :p |
|
|
| krikke |
In augustus eerste wagen gekocht, was renault mégane die lichtjes wa sportiever (lees getuned) gemaakt was. Echter ongelooflijk veel miserie mee gehad: koppeling kapot, ruit kapot, radio gestolen, en dan heeft mijn vriendin er wijselijk een botsing mee gehad (wat ons veel geld heeft opgebracht).
Nu nieuwe opel corsa silverline sinds januari, en heel content van !!!! Franse wagens moetek niks meer van weten, degoutant wa die kunnen mankeren !!!! :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja den OPC is nog een graadje vetter, da's waar. Maar kvond de GTC de schoonste auto binnen mijn budget, dus kheb ni getwijfeld. En ook weinig klachten gehoord over Opel, tegenover andere merken. |
Ik ben spijtig genoeg bij die mensen die wel klachten hebben over Opel:
Ik rij met een opel zafira 2.0 DTI (Bouwjaar 99) (2e hands overgenomen van familielid op 53111 km, was toen 4 jaar oud)en heb ondertussen al een nieuwe cd-speler kunnen steken, was voordat ik hem overnam misschien maar 2 keer gebruikt en dan zoal iets :rolleyes: Op 106.000 km een nieuwe injectiepomp kunnen steken, ondertussen ook nog een afgebroken spanrol moeten vervangen en dat beestje zuipt olie en diesel alsof da't niks is... Kan maar ongeveer een 650 km doen met een volle bak van 58 liter en moet over 7500 km zeker 2 liter olie bijkappen :( Ik hoop dat je van dat laatst niet te veel last gaat hebben, want Opel is er blijkbaar voor gekend... Enfin m'n voorlopige kosten: € 2500
Voor de rest geen klachten over dit bakje, kan héél véél in, handig voor verhuis, kan 7 man in en handig om met een aantal mensen op reis mee te gaan :D |
|
|
| Antony |

dju, waarom is deze maar van men vader... :( (raad er maar eens naar anders) |
|
|
| Tiger777 |
| ^^ erm... Omdat ge zijn vorige kapotgereden hebt :conf: :p |
|
|
| Antony |
| nee, eigelijk ni :) ma kzou hem graag overnemen, let op het geperforeerde stuur :p |
|
|
|
|